Hotelli Riviera/Rhodos

Mennäkkö

Onko kokemusta ko. hotellista. Onko vaarana saada huoneisto, josta näkymät viereisen rak. seinään tai kadulle päin. Kertokaa kokemuksia. kiitos

8

1882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eeka52

      En ole itse ollut kyseisessä hotellissa, mutta tuttavani, jotka olivat, eivät ole sanoneet pahaa sanaa kyseisestä hotellista (ovat melko vaativaisia). Olen ollut muissa hotelleissa Rhodoksella ja kulkenut ohi. Ihan rannalla, aika vilkkaan kadun varrella, siistin näköinen ulospäin. En usko, että tuottaa pettymystä vaikka menetkin sinne.

      • -XXX

        Parvekkeet ovat merelle, kadulle tai kolmas vaihtoehto "ei minnekkään". Kolmannesta näkee merellekin kun kurkottaa. Ihan siisti hotelli ja aamiainen on aivan asiallinen. Lähellä kaikkea paitsi vanhaa kaupunkia joka on aivan toisella laifalla. Ole huoleti.


    • olin

      Olin Kesäkuun alkupuollella,RIVIERA HOTELISSA,hyvä paikka ystävälliset henkilö kunta myös baarissa huoneen sain ,parveke seinään päin vaikka tilasin heti kun alkoivat myymään aurinkomatkoilta.

    • Kokemusta on

      Hei vaan!

      Kyllä on mahdollista jotta joutuu katselemaan parvekkeelta toisen talon seiniä. Katselimme niitä pari vuotta sitten. Lisäksi tuuli alkaa tuivertaa klo 17.00 jälkeen, mutta eihän siellä asuta kuin tilapäisesti, ja toiseksi eihän sinne ole pakko mennä!

    • lapin akka

      hyvällä paikalla.menen toisen kerran rivieraan.rodokselle 8.kerta.ihanaa ens viikolla.

    • lomakuume

      rodoksella ei niin huonoa hotellia olekaan ettei mennä kannata.riviera hyvällä paikalla.viikon päästä mennään.

      • Vili

        Hyvät ihmiset,uskokaa jo!Riviera hotelli on huonoin hotelli missä minä olen ikinä ollut.Ainoa hyvä puoli on Janniksen pitämä baari.
        Sijaitsee formularadan vieressä,jumalaton meteli yötä päivää.Tosi yksitoikkoinen aamiainen,paperiseinät,kaikki kuuluu läpi.Kesällä tukahduttavan kuuma,unettomia öitä.Ja ei ole mikään halpakaan.Pistäkää muutama euro lisää ja menkää oikeaan hotelliin,se ei tunnu matkabudjetissa missään,saatte nauttia lomastanne.


    • vaihda jos ehdit

      Heips!!
      Kävimme hotelli Rivierassa ja voin sanoa ettei hotellista ollut kyllä juuri kehumista. Hotellimme ei ollut edes halvimpia mutta silti vaikutti lähinnä 1 tähden hotellilta. Huoneemme parvekkeelta oli maisema suoraan vastapäisen talon seinään. Sen lisäksi huonetta ei siivottu kunnolla, käytiin lähinnä sänky petaamassa. Lattioita ei juuri lakaistu saati pesty. Allas oli kehno ja kauhuksemme se oli kuin varsinainen akvaario koska se oli ympäröity muovisella läpinäkyvällä pleksiseinällä joten kaikki kadulla ohi kulkevat ihmiset saivat töllistellä meitä siellä pötköttämässä... altaalla ei juuri oltu kuin kerran pulahtamassa. Alakerrassa oli pubi jossa 5 suomalaista miestä kittasivat kaljaa aamusta iltaan ja iltasella meteli kuului myös jonkin verran huoneisiin. Seinät olivat myös huoneissa todella ohuet, lähes kaikki kuului läpi. Seinän takana tanskalaiset nuoret bilettivät aamuyöhön asti ja sen jälkeen sitten liukenivat baarikadulle jatkamaan....
      Rodos muuten oli ihan OK rantalomakohde ja rannat olivat mukavia myös ruoka maistui hyvin ja auton vuokraaminen kannattaa ehdottomasti. Mukavaa Rodoksen lomaa kaikille sinne suuntaaville mutta valitkaa joku muu hotelli kuin Riviera!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      598
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe