Kuinka pärjäilen Thaikkulassa ?

murkkujen kanssa

Olen nelikymppinen nainen ja aikeissa lähteä Phukettiin marras-joulukuussa kahden murrosikäiseni kanssa. Koska maa on minulle uusi ja outo niin kannattaisiko meidän varata hotelli Katalta, Karonilta vai Patongista. Tarkoitus on ottaa aurinkoa, osallistua retkille ja kiertää kaupoissa. Vilkas iltaelämä ei meitä koske mutta hyvä ruoka. Onko hotellisuosituksia, entä missä siistit rannat jne ?

5

1270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitten

kannattaa varata hotelli joko Karonilta tai Katalta!
      Patong on melkoinen biletyspaikka!

Karonilla ja Katalla hyvät rannat ja paljon rauhallisempaa menoa.

Hyvää matkaa!

• jos menet

Katalle (tai Karonillekin).

Kolmisen kertaa Phuketissa käyneenä en voi suositella mitään muuta kuin Katalle majoittumista: paras ranta näistä kolmesta, hyviä ravintoloita ja vähiten hälinää. Tosin Katakin on kasvanut jo aika paljon menneistä vuosista. Se on mielestäni idyllisin ranta, Patongilla on mukava käydä, mutta siellä en itse majoittuisi. Murkkujen kanssa en mistään hinnasta. Suurin osa ns. tyttöbaareista ja muista baareista sijaitsee Patongilla, eikä rantakaan ole kovin kummoinen... Kaikki rannat ovat kuitenkin melko lähellä toisiaan, joten liikkuminen niiden välillä on helppoa ja vaivatonta.

• matkailija5

Joo Kata tai Karon. Mitään suuria shoppausmestoja ei ole siinä mut rannat ja ruokapaikat hyviä.
        Muutaman päivän makustelun jälkeen ottakaa koko päiväksi taxi tai lava-auto ja hurauttakaa Phuket-tovwniin.Kannattaa selvitellä etukäteen mis on ne järkevimmät shoppauspaikat.
        Kaiken ikäiset siis tahtoo mennä ostoksille thaimaassa kun kaikki on edullista ja etenkin murkuille löytyy vaikka mitä, vaatetta, laukkua, kenkää etc. Hyvää matkaa!

• Kotiin just tullut

Minä suosittelisin yhdistelmä matkaa ensin Bangkokiin,ja siellä mahtavaan MBK central ostoskeskukseen.LÖytyy tuhansia liikkeitä merkkiliikkeistä halpis tuotteisiin.Ja nuoriso tykkää,ja tinkiä voi hulluna ja halvalla saa farkkuja,kenkiä,laukkuja vöitä.Taksi kyyti maksoi meidän hotellilta sinne n.1 euron,kävimme joka päivä.Hotelli oli Holiday in silom,oikein mukava hotelli,palvelu mahtavaa.Kävimme myös Aurinkomatkojen järjestämällä kaupunkikierroksella,bussilla ja jokiveneellä,avartava kokemus kyllä,nuorisokin tykkäsi..Yömarkkinat myös joka ilta...Sekä käynti 83kerroksisessa rakennuksessa,mahtavat näkymät yli kaupungin...
      4:n päivän päästä siirryimme sitten Hua Hiniin rantalomalle,asuimme Hilton hotellissa,hieno paikka ,allasalueet,ranta vieressä,liikunta mahdollisuuksia,putiikkeja,ihania ruokapaikkoja,ja kauneussalonkeja joissa tosi halvat hieronnat,manikyyrit jne jne..Nähtävyyksiä niin paljon kuin ennätti vaan katsella ja jaksoi nimenomaan katsella..Kävimme myös Koh Taon saarella,Hiltonin edessä suomea puhuva mies möi matkan.Saarella snorklattiin paljon,yövyimme bungalowissa,uimme kirkkaissa vesissä,ja vain käppäilimme valkoista hiekkarantaa pitkin,kajakit myös käytössä kokoajan.Kelin salliessa myös kalastus mahdollisuus...
      Kertomista olisi vaikka kuinka paljon...Uskon kyllä että nuoriso tykkää,minne sitten menettekin.Meitä oli porukassa nuorin 11v,ja vanhin 21v,meidän ihan aikuisten lisäksi.Ja jokainen halusi palata vielä takaisin Thaimaahan,harmiteltiin vain kun olimme vain 2 viikkoa,kolmas viikko olisi ollut vielä mukava,mutta toiste sitten.Ihanaa suunnittelua teille,Thaimaa tulee ihastuttamaan teidät niinkuin monen muunkin;)

• tyttö 13

Olin thaimaassa02/07, ja nyt on kova kaipuu. eli olin myös tolla Bangkok-huahin, paitsi että se oli BKK-Cha-Am, joka on Hua-Hinin vieressä...
        Thaimaa on aivan ihana!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      719
      3124
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2812
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      67
      2623
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      32
      2522
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2078
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1589
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1582
    8. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1569
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      79
      1569
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1469
    Aihe