Miten kytkykaupassa, jos sopimuskaudella kännykkä viottuu? Saako uuden kännykän tilalle?
Entäs takuukorjauksessa, kuinka kauon saattaa huollossa mennä, onko kellään kokemuksia?
Takuu/ huoltokorjaukset??
3
1128
Vastaukset
- Äkäinen!
Tein Soneran kanssa kytkykaupan ennen Juhannusta ja valitsin Nokian 6230:n.Joka pelasi tasan neljä päivää.Operaattori valitti vikaantumista ja kytkyä en voi purkaa.Vein puhelimen huoltoon ja en ole sitä enää sen jälkeen nähnyt.Ja huollosta vaan valitellaan ja sanotaan,että kyllä se joskus palautuu.Kysyin perjantaina Soneran kantaa asiaan ja sain palkaksi vain vittuilut.Joten kannatta tehdä kytkykaupat.
- Harkitse tarkkaan
Itsellä N73 oli epäkunnossa heti vein takaisin.Tasan viikko aikaa palauttaa liikkeeseen.Minä sain uuden kytky luurin saman tien.
- * oivallus*
Harkitse tarkkaan kirjoitti:
Itsellä N73 oli epäkunnossa heti vein takaisin.Tasan viikko aikaa palauttaa liikkeeseen.Minä sain uuden kytky luurin saman tien.
Vein palikan elisan putiikkiin korjattavaksi, korjaus ajaksi sanottiin: 2 vk..tai voi mennä 2.kk.kin..sain tilalle ruinattua "hyvää hyvyyttään annetun" edellisen asiakkaan tuoman palikan jossa ei ollu laturia( onneksi löysin omista varastoistani sopivan) mutta akku pitäny virtaa, ei ees vaikka palikka oli kytketty pistokkeeseen ei puheluita voinu puhua..viestit ei tullu perille, kuin päivän viiveellä. kun kävin vaihtamas "laina" palikan uuteen ja kerroin millaset viat oli edellises, sain "uuden " jossa ei toiminu näytössä valo . Eli kännykkään olis pitäny saada oma taskulamppu kaupanpäälle.. näytöstä ei yksinkertaisesti pystyny normaali valois lukemaan kuka soitti tai selaamaan luetteloa.V****lu oli äärimillään kun palikoita joutu kiskomaan edestakasin päivittäin..omatkin hermot alkoi mennä. Ihmetellä piti kun asiakas palvelu on menny tälläseksi.. Ilmeisesti muu ei auta kuin ottaa yhteyttä kuluttaja asiamieheen ja lakimaailmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 978624
- 474249
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371488- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121170Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837