Takuu/ huoltokorjaukset??

Mika .

Miten kytkykaupassa, jos sopimuskaudella kännykkä viottuu? Saako uuden kännykän tilalle?

Entäs takuukorjauksessa, kuinka kauon saattaa huollossa mennä, onko kellään kokemuksia?

3

1081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äkäinen!

      Tein Soneran kanssa kytkykaupan ennen Juhannusta ja valitsin Nokian 6230:n.Joka pelasi tasan neljä päivää.Operaattori valitti vikaantumista ja kytkyä en voi purkaa.Vein puhelimen huoltoon ja en ole sitä enää sen jälkeen nähnyt.Ja huollosta vaan valitellaan ja sanotaan,että kyllä se joskus palautuu.Kysyin perjantaina Soneran kantaa asiaan ja sain palkaksi vain vittuilut.Joten kannatta tehdä kytkykaupat.

      • Harkitse tarkkaan

        Itsellä N73 oli epäkunnossa heti vein takaisin.Tasan viikko aikaa palauttaa liikkeeseen.Minä sain uuden kytky luurin saman tien.


      • * oivallus*
        Harkitse tarkkaan kirjoitti:

        Itsellä N73 oli epäkunnossa heti vein takaisin.Tasan viikko aikaa palauttaa liikkeeseen.Minä sain uuden kytky luurin saman tien.

        Vein palikan elisan putiikkiin korjattavaksi, korjaus ajaksi sanottiin: 2 vk..tai voi mennä 2.kk.kin..sain tilalle ruinattua "hyvää hyvyyttään annetun" edellisen asiakkaan tuoman palikan jossa ei ollu laturia( onneksi löysin omista varastoistani sopivan) mutta akku pitäny virtaa, ei ees vaikka palikka oli kytketty pistokkeeseen ei puheluita voinu puhua..viestit ei tullu perille, kuin päivän viiveellä. kun kävin vaihtamas "laina" palikan uuteen ja kerroin millaset viat oli edellises, sain "uuden " jossa ei toiminu näytössä valo . Eli kännykkään olis pitäny saada oma taskulamppu kaupanpäälle.. näytöstä ei yksinkertaisesti pystyny normaali valois lukemaan kuka soitti tai selaamaan luetteloa.V****lu oli äärimillään kun palikoita joutu kiskomaan edestakasin päivittäin..omatkin hermot alkoi mennä. Ihmetellä piti kun asiakas palvelu on menny tälläseksi.. Ilmeisesti muu ei auta kuin ottaa yhteyttä kuluttaja asiamieheen ja lakimaailmaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe