Kuukautisten pitäis alkaa tänään, tai viimeistään huomenna. Ja oireita on (muka) ollut nyt enemmän kun aiemmin. Kokoajan sellanen olo että kuukautiset alkaa, mutta jos alkaa niin petyn ihan hirveesti.
Tein jo viikko sitten testin, mutta negaa näytti. Mutta liian aikasin sen teinkin.
Voi että mä toivon ettei ne menkat nyt tulis!
Muita tällähetkellä samassa tilanteessa olevia?
Plussaonnea ihan jokaikiselle!!
Jännittää niin hirveesti!!
6
901
Vastaukset
- sama tilanne
jännään kokoajan alkaako menkat vai ei. Kohta lähden apteekkiin hakemaan testiä. (tein myös innostuksissani jo vko sitten testin joka oli nega..).
Noh, jos menkat alkaa niin sitten seuraavalla kerralla ehkä parempi tuuri =)- mot
samassa jamassa ollaan, mutta ehkä toivon liikaa kun ehkäisyt oli jätetty pois vaan pari kuukautta sitten...mutta aina voi toivoa...
- uudelleen
mot kirjoitti:
samassa jamassa ollaan, mutta ehkä toivon liikaa kun ehkäisyt oli jätetty pois vaan pari kuukautta sitten...mutta aina voi toivoa...
apteekissa käyty ja testi tehty; nega.
Varaudun menkkojen alkamiseen vkonlopun aikana.
Toivottavasti siellä jommallakummalla tärppää =)
Viikonloppuja!
- jolla täsmälleen sama
tilanne, eli menkkojen pitäis alkaa tänään/huomenna. Tein aamulla testin, ja negaa näytti.
- tiutiu
täällä sama tilanne. Toivotaan ettei menkaat ala :)
- johanna_o
Mulla pitäis (tai ei pitäis... :) ) alkaa maanantaina ja oon nyt jo ihan täpinöissäni. Millään en malttais oottaa. Jos maanantaina ei menkkoja kuulu, olen päättänyt kitkutella keskiviikkoon asti ja kokeilla sitten vasta testillä, tuskin pystyn pidemmälle sitä venyttämään. Menkkani ovat tosin aina olleet melkeinpä kellontarkat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110935- 408227
- 1265247
- 1433646
- 693568
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353524- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352021- 281786