Kuukautisten pitäis alkaa tänään, tai viimeistään huomenna. Ja oireita on (muka) ollut nyt enemmän kun aiemmin. Kokoajan sellanen olo että kuukautiset alkaa, mutta jos alkaa niin petyn ihan hirveesti.
Tein jo viikko sitten testin, mutta negaa näytti. Mutta liian aikasin sen teinkin.
Voi että mä toivon ettei ne menkat nyt tulis!
Muita tällähetkellä samassa tilanteessa olevia?
Plussaonnea ihan jokaikiselle!!
Jännittää niin hirveesti!!
6
903
Vastaukset
- sama tilanne
jännään kokoajan alkaako menkat vai ei. Kohta lähden apteekkiin hakemaan testiä. (tein myös innostuksissani jo vko sitten testin joka oli nega..).
Noh, jos menkat alkaa niin sitten seuraavalla kerralla ehkä parempi tuuri =)- mot
samassa jamassa ollaan, mutta ehkä toivon liikaa kun ehkäisyt oli jätetty pois vaan pari kuukautta sitten...mutta aina voi toivoa...
- uudelleen
mot kirjoitti:
samassa jamassa ollaan, mutta ehkä toivon liikaa kun ehkäisyt oli jätetty pois vaan pari kuukautta sitten...mutta aina voi toivoa...
apteekissa käyty ja testi tehty; nega.
Varaudun menkkojen alkamiseen vkonlopun aikana.
Toivottavasti siellä jommallakummalla tärppää =)
Viikonloppuja!
- jolla täsmälleen sama
tilanne, eli menkkojen pitäis alkaa tänään/huomenna. Tein aamulla testin, ja negaa näytti.
- tiutiu
täällä sama tilanne. Toivotaan ettei menkaat ala :)
- johanna_o
Mulla pitäis (tai ei pitäis... :) ) alkaa maanantaina ja oon nyt jo ihan täpinöissäni. Millään en malttais oottaa. Jos maanantaina ei menkkoja kuulu, olen päättänyt kitkutella keskiviikkoon asti ja kokeilla sitten vasta testillä, tuskin pystyn pidemmälle sitä venyttämään. Menkkani ovat tosin aina olleet melkeinpä kellontarkat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021062- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658