No niin, trollit, fleimaukset ja muut sivuun hetkeksi, ja rehelliset mielipiteet pöytään:
1) Mitkä näistä konsoleista omistat:
P) PS3
W) Wii
X) Xbox360
2) Mikä niistä on sinun suosikkisi
P) PS3
W) Wii
X) Xbox360
3) Mitä ajattelet PS3:sta?
a) minulle ainoa konsolivaihtoehto
b) pidän siitä / se kiinnostaa minua
c) en ole siitä vähääkään kiinnostunut
d) vihaan/halveksun sitä
4) Mitä ajattelet Wiistä?
d) vihaan/halveksun sitä
5) Mitä ajattelet Xbox360:sta?
d) vihaan/halveksun sitä
6) Mitkä näistä kilpailevat mielestäsi samoista markkinoista?
a) Kaikki kolme konsolia
b) PS3 ja Wii
c) PS3 js Xbox360
d) Wii ja Xbox360
7) Minkä kahden konsolin konsolin kesken uskoaksesi jaetaan 7.konsolisukupolven voitto?
a) PS3 ja Wii
b) PS3 js Xbox360
c) Wii ja Xbox360
Kysely
4
384
Vastaukset
- ps3pelaaja
1) P) PS3 ja W) WII
2) P) PS3
3) b)
4) b)
5) d)
6) c)
7) a) - tempuli
1) Mitkä näistä konsoleista omistat:
En omista :(
2) Mikä niistä on sinun suosikkisi
KAIKKI :D
3) Mitä ajattelet PS3:sta?
4) Mitä ajattelet Wiistä?
5) Mitä ajattelet Xbox360:sta?
6) Mitkä näistä kilpailevat mielestäsi samoista markkinoista?
a) Kaikki kolme konsolia
7) Minkä kahden konsolin konsolin kesken uskoaksesi jaetaan 7.konsolisukupolven voitto?
a) PS3 ja Wii- näin..
1. Omista vain konsolein kuninkaan,eli xbox 360:sen,koska tein oikean valinnan ja en jaksanut lähteä Sonyn pelleilyyn mukaan.
2. Xbox 360 tietenkin. Parhaat pelit ja ne myös todella näyttävät uudensukupolven peleiltä.
3. Ps3:sensta ajattelen sitä että se on läpeensä mätä grilli,joka tulee olemaan vuonna 2009 historiankirjoissa.
4. Wiistä ajattelen,että se on parempi kuin täysin läpeensä mätä ps3,mutta sekin täysin kelvoton huiskis härveli.
5. Xbox 360 on konsolien kuningas ja myy kuin leipä ja on jo jättänyt floppyläjän kauaksi kura ojaan räpiköimään.
Kiitos. Kiva galluppi. Harmillisen yksinkertainen vain,koska vastauksethan pitäisi olla selvät myös pleikkari pojillekin,eli tähän tapaan.
- Costigan
1) PS3
2) PS3
3) a
4) c
5) c
6) c
7) a
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070