Lasketanko työharjoittelu/työmarkkinatuella tehdyt harjoittelut työkokemuksiksi??
Laitoin opiskelijavalinnassa työkokemukseksi kaikki ns. työt joita olin tehnyt, mutta myös kaikki ne työkokemukset joita olin saanut työharjoittelusta/työelämänvalmennuksesta. Pelkään nyt, että opisk. paikka perutaan, koska en ole tehnyt ns. oikeata työtä.
Hyväksytäänkö noi harjoittelut myös työkokemuksena???
työkokemus
5
775
Vastaukset
- auttajako?
Muistaakseni mitkään harjoitteluakudet eivät ole ns. laskettua työtä :(
- Nimetön
Kaikki myös työvoimatoimiston kautta tehdyt työharjoittelut/työelämävalmennukset yms. lasketaan, paitsi ei harjoitteluita, jotka kuuluvat haussa käytettyyn koulutustodistukseen.
- tarkoitat
Nimetön kirjoitti:
Kaikki myös työvoimatoimiston kautta tehdyt työharjoittelut/työelämävalmennukset yms. lasketaan, paitsi ei harjoitteluita, jotka kuuluvat haussa käytettyyn koulutustodistukseen.
"paitsi ei harjoitteluita, jotka kuuluvat haussa käytettyyn koulutustodistukseen"
- opossu_
tarkoitat kirjoitti:
"paitsi ei harjoitteluita, jotka kuuluvat haussa käytettyyn koulutustodistukseen"
minä oon ymmärtäny sen niin että et voi ilmoittaa työkokemukseksi sellaista työharjoittelua joka sisältyy koulutukseen (esim. ammattikoulu) jonka päättötodistuksella haet amk-opiskelupaikkaa. Lukiossahan tämmösiä työharjoitteluita ei ole joten ei koske niitä.
Työkkärin kautta tehdyt harjoittelut lasketaan työkokemukseksi. - .....................
opossu_ kirjoitti:
minä oon ymmärtäny sen niin että et voi ilmoittaa työkokemukseksi sellaista työharjoittelua joka sisältyy koulutukseen (esim. ammattikoulu) jonka päättötodistuksella haet amk-opiskelupaikkaa. Lukiossahan tämmösiä työharjoitteluita ei ole joten ei koske niitä.
Työkkärin kautta tehdyt harjoittelut lasketaan työkokemukseksi.Myöskään oppisopimuksella hankittu työkokemus ei kelpaa työkokemukseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674331
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684261Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112937Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv602810Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212069Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1101358- 1821286