Ostan ekan OMAN koneen...

Kävisikö tämä.

Haluan koneen, jolla pystyy pelaamaan ihan ok. Eli onko kyseinen mylly hyvä vai huono?

Fujitsu Siemens Scaleo P 650

Intel Pentium D 820 (2,8Ghz)
2048Mb DDR2 keskusmuistia
320Gb kiintolevy
nVidia GeForce 7500LE 256/512Mb
DVD /-RW optinen asema
10/100Mb verkkokortti
Azalia 7.1 SPDIF äänikortti
5x USB2.0, FireWire, 11in1 muistikortinlukija

pakettiin kuuluu Vista
Hinta : 899€

No mitä ajattelette?????

10

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wintoosailija

      Tuo 7500LE on aika halpiskortti, sillä ei kovin pitkälle pötkitä.

    • xyz...

      Onnistuit sitten valitsemaan sen mahdollisimman huonosti pelikäyttöön sopivan koneen.

    • Preerian McLammas

      saat pienemmistä tietokonekaupoista jo aika kovan koneen. E6xxx prossu, 1333MHz FSB, 800MHz muistiväylät ja muistit, vaikka Radeon 1950Pro näyttis... sitten kun myöhemmin haluaa lisää ruutia tai DX10 niin ei tarvitse kun näyttis vaihtaa ja taas mennään pari vuotta eteenpäin.

      • ...

        Selailin testejä yksipäivä saman hintaluokan 8600gts
        voitti sen testeissä ja vastaavasti, kun testissä oli 8600gt ja 8600gts oli tulokset samaa luokkaa.
        Eli kannattaisi ostaa 8600gt halvimmillaan 95€.
        http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/51100


      • ...

      • Preerian McLammas
        ... kirjoitti:

        http://plaza.fi/muropaketti/artikkelit/naytonohjaimet/nvidia-geforce-8600-gts-g84,2
        Testikokoonpano ja suorituskykymittaukset – NVIDIA GeForce 8600 GTS (G84) – Muropaketti – Plaza

        ehtinyt tsekata testejä. Hyvä linkki tuo laittamasi, Tom's Hardwaressa on kanssa aika hyvä VGA Charts. Sieltä kun valkkaa kaikkien testien keskimääräisen sijoituksen niin kertoo kanssa paljon.

        Tuo 1950Pro on kai 130e kieppeillä tällä hetkellä. Oon jonkun viisi pistänyt kiinni ja pelaavat aika hyvin.


    • Jos pelaaminen kiinnostaa.Näytönohjain on aika onneton pelikäyttöön.
      http://www.gateway.com/dw/features_benefits/nvidia_7500LE.php

      Perustuu samaan G72 grafiikkaprosessoriin mihin Nvidian 7300 sarja.Tuo on lähes vastaava kuin 7300gs jota myydään 50-60€:lla ja sillä hinnalla ei pelikäyttöön sopivaa näytönohjainta saa.


      900€:lla saa koneen millä pelit pyörii monta kertaa nopeammin kuin tuolla johtuen tuosta umpisurkeasta näytönohjaimesta.

    • Pelikäyttöön

      Noin kalliiksi. KOOTKAA NE KONEENNE ITSE!!! 900€ saa itse kokoamalla koneen missä on E6750 prossu ja 8800 GTS näyttis. Niillä pyörii pelit tuohon nähden ainakin 10 kertaa nopeammin. Tuo paska näyttiskin syö keskusmuistia kun siinä lukee 512 mb.

      Vertaa nyt itse ja siihen päälle vielä paaaljon nopeampi prossu:
      http://www23.tomshardware.com/graphics_2007.html?modelx=33&model1=778&model2=719&chart=318

      Tuo 7300 GS on vieläpä nopeampi kuin tuo 7500LE, mutta niin paskaa näyttistä ei voinut valita. Noiden tehoero 271-1827 ja tuossa on vielä paskempi näyttis ja paska prossu että daa.

    • ostat

      suomenkielisen käyttisversion ettet ole ummikkona täällä haukkumassa ihmisiä idiooteiksi, kun et ymmärrä annettuja ohjeita ja polkuja.
      Elämä kun on mennyt kieliopintojen sijaan skriits, bäng, pum-pum, ratatatatataaa...

      -Kokemusta on-

    • ok.

      kohtalaisesti sanottuna, mutta vippaa vista pellolle ja ota xp, paljon parempi, ei taikinoi, ja pikkuvirheistä ei kaadu. Vista ei ole vielä valmis, siitä puuttuu paljon asioita. Kannattaa xp ehdottomasti valita. Ja kuten edellä neuvottiin näytönohjain surkeammasta päästä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe