Ostin uuden tietokoneen johon nyt asensin kaikki simssit.Ja otin vanhat talletukset uudelle koneelle.Nyt vaan en saa niitä toimimaan.Mikä avuksi?
Pakkasin ne pienempään tilaan ja poltin dvd:lle ja purin ne uudelle koneelle ja "siirsin" ne vaan eagames kansioon.Mutta kun pelin käynnistää mitään niistä ei näy siellä.
Poistin jo downloads kansiosta kaiken mutta sekään ei auttanut asiaa.
Pitääkö vaan poistaa kaikki ja installoida uudelleen?
Kertokaa mielipideitä.
talletuksista
mariah
0
143
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532476
- 85904
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11875- 49866
- 71751
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 48555
- 67549
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82547