eli sitä uudempaa mallii
vaatiiko turskat fin tarrraa autoon
10
1127
Vastaukset
- Teuvo
Kyllähän ne semmoisen sinne peräpäähän haluisivat. Ilmankin autoilevia näkee, mutta itse en lähtisi yrittämään kun tuntee Norjan sakkojen tason.
- Norjaan autolla
Ei tarvitse. Itse autoilin pari kuukautta ilman tarroja ja hyvin meni. Kukaan ei pysäyttänyt.
- hyvä periaate
Norjaan autolla kirjoitti:
Ei tarvitse. Itse autoilin pari kuukautta ilman tarroja ja hyvin meni. Kukaan ei pysäyttänyt.
mä en ota riskejä elämässä....3e siihen siis
- jos siin
Norjaan autolla kirjoitti:
oli sinen osa vasemmalla fin eli eu rekkari
- Rekkari
jos siin kirjoitti:
oli sinen osa vasemmalla fin eli eu rekkari
Ei ollut sinistä siinä rekkarissa vaan ihan tavallinen vanha rekkari.
En viitsinyt millään liimata ikävää Fin -tarraa autooni. Tarkistin tarra asian autokatsastusasemalla: ei tarvi tarroja.
- Leppis
Norjassa autoillut eikä kertaakaan ole tarraa ollut eikä ole pysäytetty (ei myöskään ole ollut EU-kilpiä). Käsittääkseni se tarra kyllä pitäis olla edelleen, jos ei EU-kilpiä ole, mutta ei vain ole tullut hommattua/laitettua...
- Liimamies
Eihän sitä FIN-tarraa tarvii liimata mihinkään. Jos haluaa, niin laittaa sen takaikkunalle sisäpuolelle. Sen FIN-kyltin voi tehdä itsekin, jos on oikein pihi , kuten aloittaja näyttää olevan.
Samoin laitetaan se Venäjän vaatiman talvirengasvaroitetarrankin. Vain takaikkunalle nurkkaan kallelleen.
- soopaa puhutaan
Ensinnäkin Norja ei ole EU-maa, joten heidän ei tarvitse mitenkään noteerata EU-rekisterikilpiä.
Toiseksi kukaan suomalainen viranomainen ei voi Norjan viranomaisten puolesta luvata, että FIN tunnusta ei tarvita.
Periaattessa norjalainen poliisi voi ruveta hankalaksi, jos FIN tunnus puuttuu. Ja turha on selittää silloin.- aivan varma asiasta
Norjassa noteerataan EU-kilvet auton virallisena kansallistunnuksena. Muutos tuli keväällä 2006 jonkin kansainvälisen liikenneasetussopimuksen mukana. Norja on sopimuksessa mukana EU-maiden ja muutaman Euroopan ulkopuolisen maan kanssa.
- turska-maahan
no jotenkin pisti silmään tuo nimittää norjalaisia turskiksi. Ei mun mielestä ollu erityisen kivaa.
kannattaaks mennäkään sinne turskamaahan? mitäs jos vaan kotimaassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1782638Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482397Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1031100- 64911
- 65869
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait229771Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20770Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies88749Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka276747Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22698