Monta Salimerkiä sinulla on: No mulla on kaikki.
Mitä pokemoneja sinulla on partyssä: No Luxray Staraptor Palkia Weavile Floatzel Torterra.
Mitä Shiny Pokemoneja sinulla on: Staraptor.
Mitä legendaarisia pokemoneja sinulla on. Palkia. Nooo Olisihan mulla Uxie, Mesprit, Azelf, Mutta ne on niin helkarin vaikea pyydystää. =/
Oletko mennyt pokemon liigan läpi: No en ihan mutta oli aika lähellä että olisin päässyt läpi.
Minkä otit alussa kun aloitit pelin tyttö vai poika: Tyttö koska sillä on pipo säällä kuin säällä.
Minkä alku pokemonin otit: Turtwig.
Minkä annoit arkivihollisen nimeksi: No mää annoin sille Duking.
Kiitän niitä jotka ovat vastanneet tähän kyseliin joka on aika lyhyt omasta mielestäni. =/
Tässä kysymys huom vain niille voilla on pokemon diamond/pearl
40
2222
Vastaukset
- jamin10
Monta Salimerkiä sinulla on: Kaikki kummassakin peleissä.
Mitä pokemoneja sinulla on partyssä: Pearlin pokemoneja en edes sano. Diamondis on Torterra, Empoleon, Dialga, Magmotar, Rayquaza (lentoa varten. Kehitän ehkä jossain vaihees mun Staraptorin hyväks) ja vika vaihtelee. siin on joku kehitys pokemon yleensä, tällä hetkellä siinä on Garchomp. (Oon vaihtamas Pearlista Palkian ja Infernapen et tiimi voi vähän muuttuu)
Mitä Shiny Pokemoneja sinulla on: Tentacruel
Mitä legendaarisia pokemoneja sinulla on: Sanon vaan mitkä olen napannu tässä pelissä. Eli Dialga, Uxie, Mesprit, Azelf, Heatran, Regigigas, Giratina, Cresselia ja huomenna sen Palkian vaihan ku kaveri tulee meille.
Oletko mennyt pokemon liigan läpi: Jep
Minkä otit alussa kun aloitit pelin tyttö vai poika: Pojan
Minkä alku pokemonin otit: Diamondissa otin Piplupin ja Pearlissa Chimcharin.
Minkä annoit arkivihollisen nimeksi: Pearlissa Lewis ja Diamondissa en oikeen muista
Siinä- ash
Montako salimerkkiä sinulla on:Kaikkihan ne mulla
Mitä pokemoneja sinulla on partyssa:No mulla on: Dialga Tortera Staraptor Uxie Azelf ja se kuudes paikka on aina melkeen tyhjä :D
Mitä Shiny pokemoneja sinulla on: No heti melkeen pelin alussa tuli Shiny Geodude jonka sitten pyydystin :D
Mitä legendaarisia pokemoneja sinulla on:no ne kolme ainakin mitkä oli mun partyssa eli: Dialga Uxie ja Azelf :D´
Oletko mennyt poke liigan läpi: No aika päivää sitte :D
Minkä otit alussa kun aloitit pelin tyttö vai poika: Poika,vaikka veli inhoo sen hattua :D
Minkä alku poken otit: No Turtwig tietysti :D
Minkä annoit arkivihollisen nimeksi: No se arpo sieltä nimen Barry ja hyväksyin sen :D
- miksi miksi miksi???
Kaikki.
Vauhtelee kehityksen mukaan mutta pää asiassa dialga spiritomb haunter torterra uxie azelf
Shiny pokemon:none
Dialga uxie azelf mespirit ja pian heatran
Olen mennyt liigan läpi
Poika
Turtwig - Raitsuu(en jaksanu kirjautuu)
Monta Salimerkiä sinulla on: No mulla on kaikki.
Mitä pokemoneja sinulla on partyssä: No Luxray Staraptor Palkia Weavile Floatzel Torterra.
Mitä legendaarisia pokemoneja sinulla on. Palkia. Nooo Olisihan mulla Uxie, Mesprit, Azelf, Mutta ne on niin helkarin vaikea pyydystää. =/
Oletko mennyt pokemon liigan läpi: No enpä ole
Minkä otit alussa kun aloitit pelin tyttö vai poika: Tyttö
Minkä alku pokemonin otit: Turtwig
Minkä annoit arkivihollisen nimeksi: Juho- Raitsuu
HUPS! Meni vähän väärin noi mun viestit. Täs tulee oikeet tiedot:
Monta Salimerkiä sinulla on: Noo mulla on 2 merkkiä
Mitä pokemoneja sinulla on partyssä: Luxio, Buizel, Grotle, Bibarel, Staravia, Stunky
Mitä Shiny Pokemoneja sinulla on: Ei mitään...
Mitä legendaarisia pokemoneja sinulla on: Ei mitään, oon just alottanu pelin
Oletko mennyt pokemon liigan läpi: Enpä oo
Minkä otit alussa kun aloitit pelin tyttö vai poika: Tyttö
Minkä alku pokemonin otit: Turtwigin
Minkä annoit arkivihollisen nimeksi: Juho
- pokefan
no mulla on kaikki salimerkit
party vaihtelee koska kehitän kaikkia pokemonejani
shinyjä ei ole
legendaarisia on palkia uxie azelf mesprit giratina rotom heatran ja muta vanhoista peleistä vaihdettuja
pokeliiga on läpi 57 kertaa
otin tytön koska poika on ihan sukka
otin alussa chimcharin
arkkivihollinen on paavo - pokefani xD
Monta Salimerkiä sinulla on: 2... (alotin alusta vähän aikaa sit)
Mitä pokemoneja sinulla on partyssä: monferno,prinplup,grotle,shieldon,granidos,hoothoot
Mitä Shiny Pokemoneja sinulla on: ei mitään..
Mitä legendaarisia pokemoneja sinulla on.Dialga, azelf,Palkia.
Oletko mennyt pokemon liigan läpi: en...heh
Minkä otit alussa kun aloitit pelin tyttö vai poika: Tyttö koska olen itsekkin tyttö
Minkä alku pokemonin otit: chimcharin
Minkä annoit arkivihollisen nimeksi: pearl
Kiitän niitä jotka ovat vastanneet tähän kyseliin joka on aika lyhyt omasta mielestäni. =/- Giratinafan
Monta Salimerkiä sinulla on:kaikki
Mitä pokemoneja sinulla on partyssä: giratina, luxray, palkia, lucario, mesprit,empoleon...(tiimi vaihtelee vähän väliä, joskus mulla on infernape..)
Mitä Shiny Pokemoneja sinulla on: ei mitään..
Mitä legendaarisia pokemoneja sinulla on.Dialga, Palkia, Azelf, Uxie, Mesprit, Giratina (kohta mä saan Heatranin ja cresselian XD)
Oletko mennyt pokemon liigan läpi: olen, tietysti!
Minkä otit alussa kun aloitit pelin tyttö vai poika: Tyttö.
Minkä alku pokemonin otit: piplupin
Minkä annoit arkivihollisen nimeksi: clint
- Meowth
Monta Salimerkiä sinulla on: kaikki
Mitä pokemoneja sinulla on partyssä: no Luxray,Staraptor, Diagla, Golduck,Infernape ja se vika paikka vaihtelee
Mitä Shiny Pokemoneja sinulla on: none
Mitä legendaarisia pokemoneja sinulla on. öö, Diagla,Azelf,Uxie, Giratina (onko se legu?)
Ja Mewtwo (leafgreenistä)
Oletko mennyt pokemon liigan läpi: oonhan mä.
Minkä otit alussa kun aloitit pelin tyttö vai poika: Tyttö,koska olen itsekin. Ja poika oli kamala.
Minkä alku pokemonin otit: Chimchar
Minkä annoit arkivihollisen nimeksi: Greeny - Aipomin-banaaninkuori
Monta Salimerkiä sinulla on: kaikki.
Mitä pokemoneja sinulla on partyssä: No Dialga Staraptor Azelf Uxie Crobat ja muna.
Mitä legendaarisia pokemoneja sinulla on. Dialga Uxie, , Azelf,
Oletko mennyt pokemon liigan läpi: Olen.
Minkä otit alussa kun aloitit pelin tyttö vai poika: Pojan.
Minkä alku pokemonin otit: Piplup.
Minkä annoit arkivihollisen nimeksi: No mää annoin sille Seppo. - pelaaja34
monta salimerkkiä sinulla on: -kaikki
mitä pokemoneja sinulla on partyssä: -Dialga, Palkia, heatran, empoleon, togekiss, politoed
mitä shiny pokemoneja sinulla on: -Floatzel, Infernape, Drapion, Swellow, Alakazam, Vaporeon, shellos (kaikki 100lvl paitsi vika )
mitä legendaarisia pokemoneja sinulla on: -Dialga, Palkia, Heatran, Giratina, uxie, Mesprit, Azelf, Cresselia
Oletko mennyt pokemonliigan läpi: - Yli 50 kertaa
Minkä otit alussa kun aloitit pelin tyttö vai poika: poika
Minkä alkupokemonin otit: Piplup
minkä annoit arkivihollisen nimeksi: ... ... ... en muist eik jaks kattoo- Pinestone Cavern.
Aika monella taitaa olla Dialga tai Palkia, ettekö osaa pelata ilman ubereita?
Tässä oma party: Altaria, Ninetales, Vespiquen, Walrein ja Whiscash.
Shiny: Graveler
7 salimerkkiä.
Vedetty jo lukemattomia kertoja läpi.
Tällä hetkellä legendaarisista on vain Giratina.
Otin pojan.
Arkkiviholliselle annoin nimeksi Jimmy.
Aluksi otin Piplupin.
BTW listasin juuri Platinumin, koska en pelaa Pearlia tai Diamondia, heh.
- hipsundaaling
kaikki
en muista ku en enaa pelaa pearlii vaan platinumii
shinyt: rattata crobat ho-oh ja entei
kaikki legut paitsi arceus ja turha alkaa vinee et joo lol oot haxeri sul on kaikki legut lol. suurimman osan oon saanu gts.
liiga menty läpi 6-8 kertaa
pojan
piplup
Lewis - rndm.
1. Kaikki.
2. Riippuu siitä, mitä teen. Useimmiten kuitenkin Linoone, Ambipom ja Skarmory.
3. Gyarados, Geodude, Floatzel(x2), Bibarel, Ampharos ja Weepinbell(x2)
4. öhmm...En voi chekata juuri nyt, kerron myöhemmin.
5. Juh.
6. Lucas.(poika)
7. Chimchar.
8. Kaverin nimen xD- omistan diamondin
1. kaikki merkit
2.2 garchomp, torterra, gyarados, staraptor ja viimeinen vaihtelee bronzongin, infernapen eli chimcarin viimeiselle muodolle ja bibraelin kanssa( viimeisellä käytä hm eli cut, rock smash, rock climb ja strenght)
3. ei ole yhtään shinyä
4. läpi menty 2 kertaan. Ekalla oli ihan muut ja sitten otin alusta ja noilla pokemoneilla, mitkä on 2:s kohdassa.
5. Laitoin Iso veli
6. turtwig
3 vaille että pokedex on täys ja sitten saa national pokedexin :D - omistan diamondin
omistan diamondin kirjoitti:
1. kaikki merkit
2.2 garchomp, torterra, gyarados, staraptor ja viimeinen vaihtelee bronzongin, infernapen eli chimcarin viimeiselle muodolle ja bibraelin kanssa( viimeisellä käytä hm eli cut, rock smash, rock climb ja strenght)
3. ei ole yhtään shinyä
4. läpi menty 2 kertaan. Ekalla oli ihan muut ja sitten otin alusta ja noilla pokemoneilla, mitkä on 2:s kohdassa.
5. Laitoin Iso veli
6. turtwig
3 vaille että pokedex on täys ja sitten saa national pokedexin :D2 vaihettua pokemonia toisen kanssa eli garchomp ja infernape
- rndm.
Vastaus neloseen.
Articuno, Moltres, Zapdos(x2), Raikou, Entei, Regirock, Registeel, Regice, Uxie(x2), Mesprit(x2), Azelf(x2), Mewtwo(x2), Mew(x2, Hayley ja Hadou), Lugia, Ho-oh, Latias, Latios(x2), Kyogre(x2), Groudon(x2), Deoxys(Space Center), Dialga, Palkia, Regigigas(x2), Movie 08 Regigigas(x3), TRU Regigigas, Heatran, Giratina(x2), Cresselia, Phione(x[ääretön]), Manaphy. Rotomeitakin löytyy monta, mutta se ei ole legendaarinen. - hipsundaaling
rndm. kirjoitti:
Vastaus neloseen.
Articuno, Moltres, Zapdos(x2), Raikou, Entei, Regirock, Registeel, Regice, Uxie(x2), Mesprit(x2), Azelf(x2), Mewtwo(x2), Mew(x2, Hayley ja Hadou), Lugia, Ho-oh, Latias, Latios(x2), Kyogre(x2), Groudon(x2), Deoxys(Space Center), Dialga, Palkia, Regigigas(x2), Movie 08 Regigigas(x3), TRU Regigigas, Heatran, Giratina(x2), Cresselia, Phione(x[ääretön]), Manaphy. Rotomeitakin löytyy monta, mutta se ei ole legendaarinen.hehee mun antama space center deoxys sulla:P:)
- rndm.
hipsundaaling kirjoitti:
hehee mun antama space center deoxys sulla:P:)
Kiitos taas ^_^
- pokemon platinum hullu
mulla on pokemon platinum toivottavasti se ei haittaa
mulla on kaikki merkit
partyssä on nipsu/empoleon nuusku/yanma ilmapallo/drifloon heatran shadow/giratina stara/staravia
mulla ei oo yhtään shinyä
mulla on giratina,uxie,azelf,mesprit,palkia,dialga,rotom ja heatran
oon vetässyt pokeliigan
otin pojan koska no en tiiä oon ite poika
otin piplupin:)
annoin arkivihollisen nimeksi stupido
kiitos hyvä kysely - poop122321432
sotkin vähän siis mulla on myös latias ja kaikki regit ja myös mulla onregigigas
- diivu_87
-8
-Tiimissä nyt: Palkia,Charizard,Raichu,Lucario,Munchlax ja shiny Latias.
- Monia shinyjä.. ite nappasin Tentacrulen tai siis se ekan muodon (emerandista,siirsin pearliin)
-Kaikki legentaariset..
-Olen.
-Tytön ko haluun olla tyttö pelissäkin ja se on siistimmän näkönen ja luontevampaa otta tyttö.
-Piplup.
-Tom (et halu tietä mix)
Kiitos kyselystä.- omistan diamondin
Minulla on nyt palkia. Mahdollista olla diamondissa. Jotta saat, mene yhteen kylään, jossa kylän keskellä jokin puu mökki ja edessä on luola, joitten suu aukion vieressä on dialga ja palkia. Mene siihen luolan yläpuolela olevaan leveisimpään taloon ja puhu niille kolmelle, oliko se mummolle, niin hän näyttää kuvan palkiasta ja siten on mahdollista Vaihtaa siellä yhessä rakennuksessa eri puolella maailman jonkun kanssa esimerkiksi. Minulla on nyt 1 garchomp, palkia, infernape ja toi yksi, en muista nimeä....:(. Tosin, infernape meni ja sain sen tilalle sen palkian... Nyt yritän vaihtaa happinyä ja saada chimcar, mikä tahansa tasoinen. Sen jälkeen vaihan riolua ja yritän saada piplupia. Happiny on 16 lv ja on se kivi, jolla mahdollista kehittyä chanceyksi ja myöhemmin blisseyksi. Niin ja riolu on sitten 1 lv, mutta aijon hankkia sille 15 tasoa lisää
Minulla on nyt palkia. Mahdollista olla diamondissa. Jotta saat, mene yhteen kylään, jossa kylän keskellä jokin puu mökki ja edessä on luola, joitten suu aukion vieressä on dialga ja palkia. Mene siihen luolan yläpuolela olevaan leveisimpään taloon ja puhu niille kolmelle, oliko se mummolle, niin hän näyttää kuvan palkiasta ja siten on mahdollista Vaihtaa siellä yhessä rakennuksessa eri puolella maailman jonkun kanssa esimerkiksi. Minulla on nyt 1 garchomp, palkia, infernape ja toi yksi, en muista nimeä....:(. Tosin, infernape meni ja sain sen tilalle sen palkian... Nyt yritän vaihtaa happinyä ja saada chimcar, mikä tahansa tasoinen. Sen jälkeen vaihan riolua ja yritän saada piplupia. Happiny on 16 lv ja on se kivi, jolla mahdollista kehittyä chanceyksi ja myöhemmin blisseyksi. Niin ja riolu on sitten 1 lv, mutta aijon hankkia sille 15 tasoa lisää
Monta Salimerkiä sinulla on: Kaikki 8
Mitä pokemoneja sinulla on partyssä: Mun tän hetkinen Golbat, Gyarados, Staptor,Palkia, Uzie ja Azelf
Mitä Shiny Pokemoneja sinulla on: vihreä Golbat
Mitä legendaarisia pokemoneja sinulla on. Palkia, Uxie ja Azelf
Oletko mennyt pokemon liigan läpi: En vielä harjota yhä mun tiimii siihen
Minkä otit alussa kun aloitit pelin tyttö vai poika: Tyttö tottakai :D
Minkä alku pokemonin otit: Piplup
Minkä annoit arkivihollisen nimeksi: Sen nimi on Tommy.- juttuu
:D
- Chu pika
Ihanks totta ;)
- patso-ragy
Monta Salimerkiä sinulla on: Kaikki
Mitä pokemoneja sinulla on partyssä: Diamondissa, Empoleon, Drifloon, Floatzel, Rampardos, Machamp, Bronzong, Platinumissa, Infernape, Bouquet, Fan Rotom, Azumarill, Altaria ja Mamoswine.
Mitä Shiny Pokemoneja sinulla on: Diamondissa on vaan Clefable, Palkia ja Articuno.
Mitä legendaarisia pokemoneja sinulla on: Diamondissa, Dialga, Azelf, Uxie, Mesprit, Palkia, Giratina, Darkrai, Mew, Mewtwo, Zapdos, Moltres, Articuno, Groudon, Kyogre, Rayquaza, Deoxys, Jirachi, Shaymin, Platinumissa, Giratina, Azelf ja Uxie.
Oletko mennyt pokemon liigan läpi: Joo.
Minkä otit alussa kun aloitit pelin tyttö vai poika: Poika.
Minkä alku pokemonin otit: Diamondissa Piplup, Platinumissa Chimchar.
Minkä annoit arkivihollisen nimeksi: Diamondissa Marcus ja Platinumissa Lucas.- --...--
Monta salimerkkiä sinulla on: kaikki 8.
Mitä pokemoneja sinulla on partyssä: 5 linoonee ja bibarel.
Mitä Shiny Pokemoneja sinulla on: arvaa en jauha lantaa..
Mitä leguja sinulla on: Kaikki paitsi arceus -.-' miks murtua haxaamaa
mennyt liigan läpi: joo..
poika
chimchar
berry mist revin ton .. :)
- Chu pika
Monta sali merkkiä: Kaikki
Mitä pokemoneja partyssa: Täl hetkel Empoleon, Charizard, Cresselia, Breloom ja Frosslass
Mitä shiny pokei sul on: Ei mitään ku en tiiä mite saa XD
Mitä legendoi sul on: Mainitsenko kaikki? Okei Mesprit, Cresselia, Darkrai, Shaymin, Mewtwo, Moltres, Articuno, Zapdos, Giratina, Dialga, Palkia ja Heatran ainakin.
Oleto mennyt poke liigan läpi: 15 kertaa
Otitko alussa tytön vai pojan: Pojan
Minkä alku pokemonin otit: Turtwigin mut vaihoin sen Torterrana Emoleoniin ( Pinguin rules!)
Minkä annoit arkivihollisesi nimeksi: Vilajami
Siin oli!- pokePOKEPoKepOkE
montako salimerkkiä: kaikki
mitä pokemoneja partyssa: Empoleon Palkia giratina salamence jolteon golem
mitä shiny pokeja:none
mitä leguja sull on: palkia giratina azelf uxie mesprit shaymin darkrai
oletko mennyt poke liigan läpi: tottakai
otitko alussa tytön vai pojan: tytön
minkä annoit arkivihollisesi nimeksi: tomppe - POKEpokePoKepOkE
pokePOKEPoKepOkE kirjoitti:
montako salimerkkiä: kaikki
mitä pokemoneja partyssa: Empoleon Palkia giratina salamence jolteon golem
mitä shiny pokeja:none
mitä leguja sull on: palkia giratina azelf uxie mesprit shaymin darkrai
oletko mennyt poke liigan läpi: tottakai
otitko alussa tytön vai pojan: tytön
minkä annoit arkivihollisesi nimeksi: tomppeja otin alussa piplupin
- kotitaloustäti
POKEpokePoKepOkE kirjoitti:
ja otin alussa piplupin
Monta sali merkkiä: kaikki
Mitä pokemoneja partyssa: Läpipeluussa Infernape,Golduck,Kricketurne,Lopunny,Togekiss ja Carnevine
mitä shiny pokeja:-
Legendoja:Dialga,palkia,giratina ja uxie
pokeliiga: Pelasin läpi ilman potioneja ja sun muita että olisi ollut edes jotain haastetta
tyttö vai poika:poika
rival:chuck kotitaloustäti kirjoitti:
Monta sali merkkiä: kaikki
Mitä pokemoneja partyssa: Läpipeluussa Infernape,Golduck,Kricketurne,Lopunny,Togekiss ja Carnevine
mitä shiny pokeja:-
Legendoja:Dialga,palkia,giratina ja uxie
pokeliiga: Pelasin läpi ilman potioneja ja sun muita että olisi ollut edes jotain haastetta
tyttö vai poika:poika
rival:chuckMonta Salimerkiä sinulla on: On jo kaikki.
Mitä pokemoneja sinulla on partyssä: Palkia, Azelf, Uxie, Gyarados, Crobat ja Luxray.
Mitä Shiny Pokemoneja sinulla on: Crobat.
Mitä legendaarisia pokemoneja sinulla on. Palkia, Azelf ja Uxie.
Oletko mennyt pokemon liigan läpi: Muutama kuukausi sitten pelasin sen.
Minkä otit alussa kun aloitit pelin tyttö vai poika: Tytöllä.
Minkä alku pokemonin otit: Piplup.
Minkä annoit arkivihollisen nimeksi: Tommy.
- 18+8
Mitä pokemoneja sinulla on partyssä: Vaihtelee, mut yleensä ainaskin Umbreon
Mitä Shiny Pokemoneja sinulla on: Pelissä syntynyt Umbreon(eli oli eevee ja kehitin umbreoniksi), rattata, golbat, poochyena
Mitä legendaarisia pokemoneja sinulla on. Palkia, Dialga, Kyogre, Groudon, Rayquaza, Mewtwo, Uxie, Mesprit, Azelf, Mew, Zapdos, Moltres, Articuno, Suicune, Enei, Raikou, Jirachi, Heatran, Regigigas, Giratina, Cresselia, Regice, Regirock, Registeel, Lugia(Mewistä en ole ihan varma, mutta kaikki muut on ihan aitoja)
Oletko mennyt pokemon liigan läpi: Jeps
Minkä otit alussa kun aloitit pelin tyttö vai poika: Tyttö koska tyttö olen itsekkin
Minkä alku pokemonin otit: Turtwig
Minkä annoit arkivihollisen nimeksi: Erään kaverini nimen xD- Darkness Shadow
Monta salimerkkiä sulla on?
- Kaikki
Mitä pokemoneja sul on partyssä?
-Umbreon ja Latias on ainakin aina. Sit Blaziken on aika usein ja Shiftry kaikki tämmösii Hoennin pokemoneja.
Mitä shinyjä sul on ?
- Pelkkä Noctowl
Mitkä legendaariset sul on?
- Mesprit, Azelf, Uxie, Cresselia, Heatran, Giratina, Darkrai, Shaymin, Arceus ,Dialga, Palkia, Manaphy ja Phione ( jos ne nyt legendaarisiksi lasketaan) sit Latias, Latios, Rayquaza, Kyogre, Groudon , Mewtwo, Entei , Raikou , Suicuine ja Deoxys.
Ootko no vetäny liigan läpi?
- Sen päättelee edellisistä vastauksista...
Aloitikto tytöl vai pojal?
- Pojal
Minkä pokemonin otit?
- Turtwigin
Minkä annoit arkki vihollisesi nimeksi?
- Juntti
- Juho..
Mitä pokemoneja sinulla on partyssä: Palkia, Spiritomb, Giratina, Empoleon, Garchomp ja Honchcrow
Mitä Shiny Pokemoneja sinulla on: Bibarel
Mitä legendaarisia pokemoneja sinulla on. Palkia, Giratina, Uxie, Azelf, Mesprit ja Cresselia.
Oletko mennyt pokemon liigan läpi: Juu
Minkä otit alussa kun aloitit pelin tyttö vai poika: Poika
Minkä alku pokemonin otit: Piplup
Minkä annoit arkivihollisen nimeksi: Mark - Raikuy
Monta Salimerkiä sinulla on: 8.
Mitä pokemoneja sinulla on partyssä: Empoleon, Golduck, Kadabra, Milotic, Raichu, Flareon, ( Aika iso vesityyppien fani)
Mitä Shiny Pokemoneja sinulla on: Golduck.
Mitä legendaarisia pokemoneja sinulla on. Palkia, Uxie, Azelf Mesprit, Cresselia, Archeus, Darkrai, Shayminin bongasin eilen :) Heatran ja Phione - arceus and dialga
monta salimerkkiä:kaikki
mitä on partyssa:dialga,regigigas,ludicolo,giratina,onix,infernape.
mitä shinyjä on:nocktowl
legendat:dialga,regigigas,giratina
pokemon liiga:monta kertaa
Minkä otit alussa kun aloitit pelin tyttö vai poika:poika
Minkä alku pokemonin otit:chimchar
Minkä annoit arkivihollisen nimeksi:markus - naruto(^_^)
monta salimerkkiä: kaikki
mitä on partyssä: lv 50 crobat(speed 200),lv 39 vespiquen,lv 83 kadabra,lv 52 azumarill,lv 46 steelix,lv 45 haunter
shinyjä: ei yhtään
legendat: ei yhtään
pokemon liiga: melkein kerran, tyssäs garchompiin
poika
alkupokemon: chimchar
arkkivihollinen: sasuke - Dragonpokemon
Salimerkkejä: kaikki molemmissa.
Partyssä: salamance lv.82, rayquaza lv.85, mewtwo lv.92, sceptile lv.73, lucia lv.77 ja ho-oh lv.70.
Shinyjä: rapidash, bibarel, lucario ja scizor.
Legut: dialga, palkia, arceus, cresselia, giratina, mewtwo, lucia, rayquaza, ho-oh, regigigas, azelf, mesprit, uxie, jirachi, groudon, kyogre, latios, latias, raikou, entei ja suicune.
Liiga: Oon molemmista ja huviksee monta kertaa pakollisen peräänkin uudestaan.
Alotin tytöllä.
Alkupokemon Diamond: chimchar Pearl: Piplup.
Arkivihollinen: Make ja Roy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634030Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D803670- 423185
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192548Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222397Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa492166- 482025
- 471768
- 361700
- 301566