Nega..

itkut..

Tein aamulla testin ja negahan sieltä tuli (vaikka oireita on ollu monenmoisia ja kp 33/28..

mies oli ihan tohkeissaan ja malttamaton kun menin testaamaan mutta yksi viiva mikä yksi viiva..
Pillerit oon lopettanu keväällä ja luomujakin on tullu jo parit..

Oon lukenu tällä palstalla ihmisten odotuksista ja negoista tuloksista mut silti se tuntu pahalta ja turhauttavalta..
Laskurin mukaan ois ollu jo 5. vko ja LA huhtikuus..

Uusiks sitten vaan..!!

5

630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äää...

Eipä siinä oikeen muu auta kun uusiks vaan. Tai jos menkkoja ei ala kuulumaan niin uutta testiä sitten! Tietääkseni (?) ihmisillä nousee toi hormonitaso vähän erilailla...että voi mennä aikaakin ennenku raskaus näkyy testissä. Jos olen väärässä niin valaiskaa viisaammat?! :)

• menkat

pian kaks viikkoa myöhässä (ei kertaakaan pian 20 vuoden aikana olee näin paljoa). Eilen tein testin päivällä ja negahan se oli:( Myöskään mitään muita oireita ei ole kuin nuo kadonneet menkat ja ehkä ihan hiukan lisääntynyt valkovuoto. Et mahtaiskohan vielä pientä toivoa pitää yllä;)

• menkat...

pian kaks viikkoa myöhässä. (Ei ole n. 20 vuoden aikana kertaakaan ollu noin paljoa.) Testasin eilen (päivällä tosin) ja negaa näytti:( Vieläköhän uskaltaisi toivoa;)

• tuplaus
        menkat... kirjoitti:

pian kaks viikkoa myöhässä. (Ei ole n. 20 vuoden aikana kertaakaan ollu noin paljoa.) Testasin eilen (päivällä tosin) ja negaa näytti:( Vieläköhän uskaltaisi toivoa;)

kone tökkii.

• äää...
        tuplaus kirjoitti:

kone tökkii.

tuo 2 viikkoa on jo aika pitkä aika!! Ja varsinkin jos ei oo ikinä ennen tollasta sattunu. Testailehan vielä myöhemmin...vai pääsisköhän sitä verikokeisiin jos haluu??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      2960
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2741
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2549
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2451
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1569
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1213
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe