RINNAKKAISLUPA

olis kiirus :) .....

Morjensta!

Vaivaa mieltä semmonen asia, notta pitäis hakea rinnakkaislupa isännän haulikkoon, mutta onko jotain vaaraa että lupa-anomusta ei myönnettäis kun joskus 4-5 vuotta sitten varastin karkkipussin kaupasta.

saattoipi olla tyhmä kysymys? mutta haluaisin tietää, ettei tarvi stressata turhaan, kun oon niin innostunut metsästyksestä !!

eli kyseessä oli tavaratalosta varastettu karkkipussi. ei mitään tietoa tuliko merkintä rekisteriin, mutta silti vaivaa niin pirusti.

5

837

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse teoistasi

Vähän tyhmää sitä on täältä kysellä. Karkkipussi viittaa, että olit alaikäinen tuolloin. En usko, että vaikuttaa, eikä oikeastaan saisikaan vaikuttaa alaikäisenä (alle 15) tehdyt temput.

• vastauksesta,.

Eli olin 13 silloin. ja totta, typerää kysellä täältä, kunhan halusin jotain varmistusta asiaan. kun lupa myönnetään lähipäivinä, jos myönnetään..

eli ajattelin että saisin mielenrauhan siihen asti, jos jollain olis tietoa vaikuttaako tommonen pikku varastelu kuinka paljon. tosiaan unohtu sanoa että olin alaikäinen.

jos se anomus tuohon töppää, niin voi poijat kun sitä olisi vihanen itelleen, ei sillä etteikö muutenki ota päähän kun on pitänyt tehdä typeryyksiä...

• ruma vallesmanni
        vastauksesta,. kirjoitti:

Eli olin 13 silloin. ja totta, typerää kysellä täältä, kunhan halusin jotain varmistusta asiaan. kun lupa myönnetään lähipäivinä, jos myönnetään..

eli ajattelin että saisin mielenrauhan siihen asti, jos jollain olis tietoa vaikuttaako tommonen pikku varastelu kuinka paljon. tosiaan unohtu sanoa että olin alaikäinen.

jos se anomus tuohon töppää, niin voi poijat kun sitä olisi vihanen itelleen, ei sillä etteikö muutenki ota päähän kun on pitänyt tehdä typeryyksiä...

Mikäli sain karkkipussin varastamisesta ehdollisen tuomion, saattaa tuomiolla olla vaikutusta luvan saantiin. Ehdollinen tuomio on lievin tuomio joka näkyy rikosrekisterissä.

• vaan..
        ruma vallesmanni kirjoitti:

Mikäli sain karkkipussin varastamisesta ehdollisen tuomion, saattaa tuomiolla olla vaikutusta luvan saantiin. Ehdollinen tuomio on lievin tuomio joka näkyy rikosrekisterissä.

vaan tuli soitto vanhemmille, mitään muuta en tiedä/muista.

eikö muka näpistyksestäö tuu rikosrekisteriin merkintää? jos on alle 15

• saa lupaa
        vaan.. kirjoitti:

vaan tuli soitto vanhemmille, mitään muuta en tiedä/muista.

eikö muka näpistyksestäö tuu rikosrekisteriin merkintää? jos on alle 15

on se sen verran raskas rikos tuo karkkipussin näpistys, luuletko että yksittäisestä namupussin näpistyksestä tulee rikosrekisteri, heko heko sanon minä, lupa-asioden käsitteelijöillä tuskin on mitään tietoa tästä sinun hirvittävästä rikoksestasi...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      110
      2719
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1724
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      16
      1718
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      267
      1606
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      10
      1557
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      27
      1268
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      26
      1135
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1062
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      81
      1015
    Aihe