Kertokaas mitä tämä nyt sitte on? elikkä kp 29/26 menossa ja eilen sain mammaksin liuskalla aamupissasta haamuista haamuimman, ja tänään apteekin omaala r.testilla ei mitään (tämä ei aamupissasta) ja tosiaan tuo haamujenhaamu tuli "testiajan" jälkeen....
-kiitos-
haamuista haamuin
5
1000
Vastaukset
- ääää...
uusi testi aamuvirtsasta parin päivän päästä. Silloin kyllä luulis jo raskauden näkymään jos kiertokin noin lyhyt.
- on...
Noi mammaksi.fi raskaustesti liuskat näyttäny monta kertaa haamuja vaikken sit olekkaan raskaana! Usko vasta sit ku saat kunnon punaset viivat! Plussa onnea... Kannattaa muutaman päivän pääst vasta testailla aamu pissist! :)
- jos saat eka
roskishaamun, ja sitten negan. Testissähän lukee ettei se ole tulos ole enää luotettava kun on kulunut yli 5min.
- Tääonniintätä
Juuri nämä testit ei oo itselle tuttuja, mutta toiset testit ovat herkempiä reagoimaan pieniinkin määriin raskaushormoonia. Nyt soitto terveyskeskukseen tmv. niin saat lähetteen verikokeeseen ja varmistuksen asiaan!
Minä testasin sinä aamuna kun kk piti alkaa ja mulle tuli myös haamuista haamuin. Parin päivän päästä raskaus vahvistui verikokeessa ja nyt olen sulatellut asiaa viikon.
Toivottavasti myös sulla tärppi on käynyt! ;)- mom82
Miten ne testit voi olla niin eritasoisia? Luulis et ne on yhtä luotettavia kaikki. Höh! Mulla tänä aamuna anto haamuviivan testi-ikkunaan ja ajattelin pe tai la tehdä uuden. Mut kannattaisiko valita jokin toinen testi? Nyt oli käytössä Apteekin Oma. Menkat nyt 3pv myöhässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1323173Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/732104Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1371795Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee241687- 1201665
- 1381345
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1001157Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1441035"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!47995Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa29927