Täytyisi hankkia uusi liittymä ja mielellään "hyvä numero". Jokin sarja tai samoja numeroita peräkkäin. Kun katselee operaattoreiden listoja, niin parhaat on aina menneet ja vain listalla olevista kehoitetaan valitsemaan. Oletteko itse onnistuneet jollain konstilla saamaan mieleisenne numeron, niin vinkkejä kiitos.
Toinen vaihtoehto voisi olla nykyinen numeroni uudella etunumerolla. Nyt se on 0400. Ja liittymä Elisan.
GSM numeron valitseminen
17
3574
Vastaukset
- prommmmm
myyjä ehdotti sosiaaliturvatunnusta 6 nroa
ja eteen laitettiin yks nolla.Tutut muistaa synttäripäiväni hyvin!!!- 123123123
Mikä operaattori. Ilmeisesti silloin pystyisi valitsemaan muitakin numeroita.
- prommmmm
123123123 kirjoitti:
Mikä operaattori. Ilmeisesti silloin pystyisi valitsemaan muitakin numeroita.
Dnan myyjä sattui huomaamaan koneelta tuon vaihtoehdon kun valittiin nro ja ehdotti sitä.
Sulla vanha neljän numeron alku,saako uusia kuin
kolmella esim 0xx? Kyllä luulisi että numeroita
pystyy valitsemaan koneelta toiveen perusteella.
Kysy vaikka suurenevaa-pienenevää tai 2 samaa peräkkäin tai keskelle monta samaa vaikka neljä 5
Numeroista kun mielikuvitus löytää vaikka mitä
- Mopiili-Kuru
Jotkut operaattorit (esim. Elisa, Kolumbus, Tele Finland ainakin) antavat kokeilla eri numerosarjoja kun ostaa liittymää netistä. Mutta kuten sanoit, parhaat on varmaan menneet jo päältä.
Rahalla saa mitä vaan ja myös hyviä numeroita. Huuto.net on paikka josta voi löytää tarjouksia, esim. parhaillaan numeroa 050-1234 kaupitellaan hintaan €20'000.- 123123123
Joo. Huutonetissä on tosiaan ollut numeroita myynnissä. Ja ilmeisesti samalla tyypillä. Mistä lie niitä saanut. Aika hyviäkin sarjoja ollut. Vähän on kuitenkin epäilyttänyt. Mutta se 20 000 € ei ole tästä maailmasta.
- kölkök
Parhaat menee ekaksi, joo. Niitä numeroita ei ole niin kauheasti tarjolla yhtä aikaa, joten odota uutta satsia ja nappaa sitten paras päältä.
- 123123123
Olen joltakin kuullut, että ovat onnistuneet vaihtamaan nykyiseen numeroonsa uuden etunumeron. Täytynee lähteä kyselemään.
- Jaakko 1979
123123123 kirjoitti:
Olen joltakin kuullut, että ovat onnistuneet vaihtamaan nykyiseen numeroonsa uuden etunumeron. Täytynee lähteä kyselemään.
minkälaista numeroo kaipaat? Käykö DNA alku 044 ?? Voidaan kattoo onko vapaana?
- 123123123
Jaakko 1979 kirjoitti:
minkälaista numeroo kaipaat? Käykö DNA alku 044 ?? Voidaan kattoo onko vapaana?
Olisin halunnut 411114, jos pakko, niin eteen tai loppuun 1 tai 4. Toinen vaihtoehto oli 314159(2).
Kolmas oli lankanumeroni, mutta en taida sitä tässä kertoa. Nyt olen löytänyt yhden numeron, jossa on jonkinmoinen sarja ja vähän muutakin. - 123123123
123123123 kirjoitti:
Olisin halunnut 411114, jos pakko, niin eteen tai loppuun 1 tai 4. Toinen vaihtoehto oli 314159(2).
Kolmas oli lankanumeroni, mutta en taida sitä tässä kertoa. Nyt olen löytänyt yhden numeron, jossa on jonkinmoinen sarja ja vähän muutakin.4114114 olisi myös hyvä.
- jokutäällä
mene dna-kauppaa. siellä ainakin saat valita juuri sellaisen numeron kuin haluat. suuntanumero on tietenkin se 044. mutta muuten saat aika lailla minkä numeron vain mitä keksit jos on vapaana. ensimmäinen numero mikä tulee sunnan jälkeen niin pitää olla tietty. mutta se voi olla vaikka 0 ja loput 6numeroa voit keksiä itse kun vain pyydät myyjältä sitä. ja tämä on 100% tieto kun itselläkin onnistui niin :)
- 123123123
Kävin kyllä 2-3 kuukautta sitten dna-kaupassa hankkimssa vaimollle numeroa ja silloin oli vain lista näyttöruudulla. Eikä muu onnistunut. Paikka oli Malmilla.
- rudeguy
juuri sain Tele Finlandin kotisivujen kautta 040xyz1111 liitymänumeroksi, mutta aika kului noin 2h
En ymmärrä miksi kukaan haluaisi tuollaista numeroa. Minun ainakin on vaikea hahmottaa numeroa, jossa toistuu sama numero tai jakso neljä kertaa. Erityisen huono on, jos tuo on keskellä numeroa niin kuin yllä 411114
- 045-112233
tää on paskapuhetta, tele.fi sivulla pyörii vain samat numerot toistuen eli 2h on palturia, mikäli et tosiaan oo kahta tuntia napsutellu niitä samoja.....
- DnaxDnax
Jos haluat hauskoja uusia numeroita 041 avaruudesta jotka tällähetkellä ovat 310
alkuisia (09 alueella 310 on Helsingin Kaupungin alku) niin katsoppa DNA Pro tarjonta: https://kauppa.dnapro.fi/puheliittyma/
Noiden outletti myy erikseen viellä jämäeriä kaikesta mikä DNA kaupalta jäi myymättä.- Ei enää ikinä DNAta!
Meneekö DNA Prolla kovinkin huonosti, kun pitää täällä mainostaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029