tämän päivän Kainuu Sanomissa, joko pääsit lukemaan?
Neuvoksen mielipide
29
1491
Vastaukset
- farth10
kova tyrkyttämään itseäsi ja mielipiteitäsi joka käänteessä. Saattaa tehdä myös hallaa olemuksellesi ihmisten mielissä.
- torvelon
eli Farth10 mielipiteisiin ei kannata kiinnittää mitään huomiota,
häiriköi jatkuvasti mm. Kajaani palstaa,
sinänsä hyvä jos pysyisi S-salmella - farth10
torvelon kirjoitti:
eli Farth10 mielipiteisiin ei kannata kiinnittää mitään huomiota,
häiriköi jatkuvasti mm. Kajaani palstaa,
sinänsä hyvä jos pysyisi S-salmellaneuvoksen serkku sama molopää joka kävi Kajaani palstalla ruikuttamassa ymmärtämättä itse asiasta mitään. Taitaa olla koko suku samaa mallia. Miten ne lauloikaan laulussa että sukurutsai tutaa saanut sitä en.
- suusi.........................
farth10 kirjoitti:
neuvoksen serkku sama molopää joka kävi Kajaani palstalla ruikuttamassa ymmärtämättä itse asiasta mitään. Taitaa olla koko suku samaa mallia. Miten ne lauloikaan laulussa että sukurutsai tutaa saanut sitä en.
en ole kenenkään serkku, vastustan joutilaita ja joutilaisuutta.
- ...suusi......................
farth10 kirjoitti:
neuvoksen serkku sama molopää joka kävi Kajaani palstalla ruikuttamassa ymmärtämättä itse asiasta mitään. Taitaa olla koko suku samaa mallia. Miten ne lauloikaan laulussa että sukurutsai tutaa saanut sitä en.
en ole kenenkään serkku, vastustan joutilaita ja joutilaisuutta.
- ...varsinainen
torvelon kirjoitti:
eli Farth10 mielipiteisiin ei kannata kiinnittää mitään huomiota,
häiriköi jatkuvasti mm. Kajaani palstaa,
sinänsä hyvä jos pysyisi S-salmellakummajainen.
Aika onnettomia yleensä on näkemykset asioihin.
Varmaan lähtöisin ns. hyvästä perheestä tai jopa vieläkin äidin ja isi pikku-kulta leikkii kotonaan. - farth10
suusi......................... kirjoitti:
en ole kenenkään serkku, vastustan joutilaita ja joutilaisuutta.
jonkun serkku, vai oletko keinosiemennetty? No se selittäisi paljon, on voinut sulaa vettä joukkoon ja kertynyt päähän. Vai olisko sittenkin siementäjän käsistä tarttunut kusta.
Käyppä täällä Kajaanissa katselemassa joutilaita maahanmuuttajia, niin saat lisää vastustamisen aihetta kotivalo. - farth10
...varsinainen kirjoitti:
kummajainen.
Aika onnettomia yleensä on näkemykset asioihin.
Varmaan lähtöisin ns. hyvästä perheestä tai jopa vieläkin äidin ja isi pikku-kulta leikkii kotonaan.moittisi toisten näkemyksiä, omasi on sitä luokkaa.
- kymmenen
farth10 kirjoitti:
moittisi toisten näkemyksiä, omasi on sitä luokkaa.
ikääsi vai älykkyysosamäärääsi?
- farth10
kymmenen kirjoitti:
ikääsi vai älykkyysosamäärääsi?
sitä lukua jolla älykkyysosamääräni kerrotaan suhteessa omaasi. Aika lähelle arvattu kuitenkin.
- 145
farth10 kirjoitti:
sitä lukua jolla älykkyysosamääräni kerrotaan suhteessa omaasi. Aika lähelle arvattu kuitenkin.
sinulla siis 1450! Mahtaa sinulla olla iso pää!
- farth10
145 kirjoitti:
sinulla siis 1450! Mahtaa sinulla olla iso pää!
omastasi.
- teet ....
farth10 kirjoitti:
moittisi toisten näkemyksiä, omasi on sitä luokkaa.
KOKO AJAN MOITIT MUITTEN KIRJOITUKSIA.
Sulla ei ole älykkyyttä ollenkaan. farth10 kirjoitti:
neuvoksen serkku sama molopää joka kävi Kajaani palstalla ruikuttamassa ymmärtämättä itse asiasta mitään. Taitaa olla koko suku samaa mallia. Miten ne lauloikaan laulussa että sukurutsai tutaa saanut sitä en.
ei ole serkkuja Suomussalmella ei sitten ensimmäistäkään,olen Kiannon Huoripoika jos kelpaa.
Sukulaissuhteeni tiedän hyvin tarkkaan,vanhan tätimme kanssa olemme kahdestaan ja serkkuni ovat kaukana täältä, kirjoitti neuvon antava Neuvos Suomussalmelta.- farth10
rantaneuvos1 kirjoitti:
ei ole serkkuja Suomussalmella ei sitten ensimmäistäkään,olen Kiannon Huoripoika jos kelpaa.
Sukulaissuhteeni tiedän hyvin tarkkaan,vanhan tätimme kanssa olemme kahdestaan ja serkkuni ovat kaukana täältä, kirjoitti neuvon antava Neuvos Suomussalmelta.sitten oletkin perinyt huikaisevan taitosi "kirjailijana".
Tyylisi kuuluu enemmän tietokirjallisuuteen, kuin kaunokirjallisuuteen. Osaat kauniisti kirjoittaa kopion missä milloinkin on jonkun suvun sukukokous.
Sinun kirjallinen perimä saa myös vielä vaikutteita sumerilaisesta kulttuurista, on yleensä niin paljon kirjoituksissasi nuolenpäitä.
Korpikirjailijalla oli salanimi Antero avomieli, sinä voisit laittaa Eero erimieli.
- ylämaalainen korpivaeltaja
Hyvä kirjoitus, niin sitä pitää.
Ps. Joko Neuvos on ehtinyt uuteen muotiin, flanellipaitaan, pussihousuihin ja ruskeisiin nahkasaappaisiin?ei paljoa muotio seuraa on hyvä että ettei kukaan, sano minua, enää ryysyläiseksi, juureni ovat kuuluisasta ryysyrannasta Suomussalmella.
voiko joku kirjoittaa Kainuun Sanomiin, minkä vuoksi, kirjoitukseni viime viikon Perjantai lehteen oli hyvä tai huono.
Mitä parannuksia olisitte toivoneet, yritän täyttää toiveenne, Kainuun Sanomat on maakunnassamme lehti jota luvetaan.
- mitä?
Hä?
- mitä?
mitöä o tapatunna?
- ajattele
vITTUAKO SE TÄNNE KUULUU!
eiliseen jos ei mennyt perille kaikille, mielipiteeni oli luvettavissa Kainuun Sanomissa.
Maakunta lehteen pääseminen ei onnistu kaikilta kengän kuluttajilta, tämä vain tiedoksi kaikille.
Fart10, tie älyllinen läpimurto ja kirjoita Kainuun Sanomiin mielipiteesi ja arvostele esimerkiksi minua siellä, terveisin Neuvos Suomussalmelta.- farth10
on mielestäni niin paska lehti etten sinne kirjoittasi edes osto tai myynti-ilmoitusta.
Vai ei sinne pääseminen onnistu joka kengän kuluttajalta, näkyyhän tuonne pääsevän kun sinäkin pääsit. farth10 kirjoitti:
on mielestäni niin paska lehti etten sinne kirjoittasi edes osto tai myynti-ilmoitusta.
Vai ei sinne pääseminen onnistu joka kengän kuluttajalta, näkyyhän tuonne pääsevän kun sinäkin pääsit.jokainen, minä olen vain minä, enkä jokainen.
- "Katri"
rantaneuvos1 kirjoitti:
jokainen, minä olen vain minä, enkä jokainen.
Ihan hyvä ja asiallinen kirjoitus, lehdellä on kyllä levikkiä ja mielipiteet huomioidaan, etenkin kun ne ovat nimellä kirjoitettuja,
mutta saadaanko parannusta asioihin, se onkin jo toinen juttu. - farth10
rantaneuvos1 kirjoitti:
jokainen, minä olen vain minä, enkä jokainen.
imbesilli. Minä kans tarkoitin että, kaiken maailman tollot ne sinne saakin mielenilmaisunsa kirjoittaa. Ihan kaikki näköjään. Ei minkäänlaista tasoa, mutta sehän onkin vain kepulistilehti.
"Katri" kirjoitti:
Ihan hyvä ja asiallinen kirjoitus, lehdellä on kyllä levikkiä ja mielipiteet huomioidaan, etenkin kun ne ovat nimellä kirjoitettuja,
mutta saadaanko parannusta asioihin, se onkin jo toinen juttu.yleensä, toivottua tulosta, mutta sillä halutaan muistuttaa, ettei kaikki ole hyvin kuin eräillä.
farth10 kirjoitti:
imbesilli. Minä kans tarkoitin että, kaiken maailman tollot ne sinne saakin mielenilmaisunsa kirjoittaa. Ihan kaikki näköjään. Ei minkäänlaista tasoa, mutta sehän onkin vain kepulistilehti.
mutta ei julkaista, voit kokeilla.
Aihe tulevaisuutesi Kainuussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427
