Neuvoksen mielipide

tämän päivän Kainuu Sanomissa, joko pääsit lukemaan?

29

1448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • farth10

kova tyrkyttämään itseäsi ja mielipiteitäsi joka käänteessä. Saattaa tehdä myös hallaa olemuksellesi ihmisten mielissä.

• torvelon

eli Farth10 mielipiteisiin ei kannata kiinnittää mitään huomiota,
        häiriköi jatkuvasti mm. Kajaani palstaa,
        sinänsä hyvä jos pysyisi S-salmella

• farth10
        torvelon kirjoitti:

neuvoksen serkku sama molopää joka kävi Kajaani palstalla ruikuttamassa ymmärtämättä itse asiasta mitään. Taitaa olla koko suku samaa mallia. Miten ne lauloikaan laulussa että sukurutsai tutaa saanut sitä en.

• suusi.........................
        farth10 kirjoitti:

neuvoksen serkku sama molopää joka kävi Kajaani palstalla ruikuttamassa ymmärtämättä itse asiasta mitään. Taitaa olla koko suku samaa mallia. Miten ne lauloikaan laulussa että sukurutsai tutaa saanut sitä en.

en ole kenenkään serkku, vastustan joutilaita ja joutilaisuutta.

• ...suusi......................
        farth10 kirjoitti:

• ...varsinainen
        torvelon kirjoitti:

kummajainen.
        Aika onnettomia yleensä on näkemykset asioihin.
        Varmaan lähtöisin ns. hyvästä perheestä tai jopa vieläkin äidin ja isi pikku-kulta leikkii kotonaan.

• farth10
        suusi......................... kirjoitti:

jonkun serkku, vai oletko keinosiemennetty? No se selittäisi paljon, on voinut sulaa vettä joukkoon ja kertynyt päähän. Vai olisko sittenkin siementäjän käsistä tarttunut kusta.
        Käyppä täällä Kajaanissa katselemassa joutilaita maahanmuuttajia, niin saat lisää vastustamisen aihetta kotivalo.

• farth10
        ...varsinainen kirjoitti:

kummajainen.
        Aika onnettomia yleensä on näkemykset asioihin.
        Varmaan lähtöisin ns. hyvästä perheestä tai jopa vieläkin äidin ja isi pikku-kulta leikkii kotonaan.

moittisi toisten näkemyksiä, omasi on sitä luokkaa.

• kymmenen
        farth10 kirjoitti:

ikääsi vai älykkyysosamäärääsi?

• farth10
        kymmenen kirjoitti:

ikääsi vai älykkyysosamäärääsi?

sitä lukua jolla älykkyysosamääräni kerrotaan suhteessa omaasi. Aika lähelle arvattu kuitenkin.

• 145
        farth10 kirjoitti:

sitä lukua jolla älykkyysosamääräni kerrotaan suhteessa omaasi. Aika lähelle arvattu kuitenkin.

sinulla siis 1450! Mahtaa sinulla olla iso pää!

• farth10
        145 kirjoitti:

sinulla siis 1450! Mahtaa sinulla olla iso pää!

omastasi.

• kun vielä elää ja on voimissaan.

• teet ....
        farth10 kirjoitti:

KOKO AJAN MOITIT MUITTEN KIRJOITUKSIA.

Sulla ei ole älykkyyttä ollenkaan.

• farth10 kirjoitti:

ei ole serkkuja Suomussalmella ei sitten ensimmäistäkään,olen Kiannon Huoripoika jos kelpaa.
        Sukulaissuhteeni tiedän hyvin tarkkaan,vanhan tätimme kanssa olemme kahdestaan ja serkkuni ovat kaukana täältä, kirjoitti neuvon antava Neuvos Suomussalmelta.

• farth10
        rantaneuvos1 kirjoitti:

ei ole serkkuja Suomussalmella ei sitten ensimmäistäkään,olen Kiannon Huoripoika jos kelpaa.
        Sukulaissuhteeni tiedän hyvin tarkkaan,vanhan tätimme kanssa olemme kahdestaan ja serkkuni ovat kaukana täältä, kirjoitti neuvon antava Neuvos Suomussalmelta.

sitten oletkin perinyt huikaisevan taitosi "kirjailijana".
        Tyylisi kuuluu enemmän tietokirjallisuuteen, kuin kaunokirjallisuuteen. Osaat kauniisti kirjoittaa kopion missä milloinkin on jonkun suvun sukukokous.
        Sinun kirjallinen perimä saa myös vielä vaikutteita sumerilaisesta kulttuurista, on yleensä niin paljon kirjoituksissasi nuolenpäitä.
        Korpikirjailijalla oli salanimi Antero avomieli, sinä voisit laittaa Eero erimieli.

• ylämaalainen korpivaeltaja

Hyvä kirjoitus, niin sitä pitää.

Ps. Joko Neuvos on ehtinyt uuteen muotiin, flanellipaitaan, pussihousuihin ja ruskeisiin nahkasaappaisiin?

• ei paljoa muotio seuraa on hyvä että ettei kukaan, sano minua, enää ryysyläiseksi, juureni ovat kuuluisasta ryysyrannasta Suomussalmella.

• voiko joku kirjoittaa Kainuun Sanomiin, minkä vuoksi, kirjoitukseni viime viikon Perjantai lehteen oli hyvä tai huono.
        Mitä parannuksia olisitte toivoneet, yritän täyttää toiveenne, Kainuun Sanomat on maakunnassamme lehti jota luvetaan.

• mitä?

Hä?

• mitä?

mitöä o tapatunna?

• ajattele

vITTUAKO SE TÄNNE KUULUU!

• eiliseen jos ei mennyt perille kaikille, mielipiteeni oli luvettavissa Kainuun Sanomissa.
      Maakunta lehteen pääseminen ei onnistu kaikilta kengän kuluttajilta, tämä vain tiedoksi kaikille.
      Fart10, tie älyllinen läpimurto ja kirjoita Kainuun Sanomiin mielipiteesi ja arvostele esimerkiksi minua siellä, terveisin Neuvos Suomussalmelta.

• farth10

on mielestäni niin paska lehti etten sinne kirjoittasi edes osto tai myynti-ilmoitusta.
        Vai ei sinne pääseminen onnistu joka kengän kuluttajalta, näkyyhän tuonne pääsevän kun sinäkin pääsit.

• farth10 kirjoitti:

on mielestäni niin paska lehti etten sinne kirjoittasi edes osto tai myynti-ilmoitusta.
        Vai ei sinne pääseminen onnistu joka kengän kuluttajalta, näkyyhän tuonne pääsevän kun sinäkin pääsit.

jokainen, minä olen vain minä, enkä jokainen.

• "Katri"
        rantaneuvos1 kirjoitti:

Ihan hyvä ja asiallinen kirjoitus, lehdellä on kyllä levikkiä ja mielipiteet huomioidaan, etenkin kun ne ovat nimellä kirjoitettuja,

mutta saadaanko parannusta asioihin, se onkin jo toinen juttu.

• farth10
        rantaneuvos1 kirjoitti:

imbesilli. Minä kans tarkoitin että, kaiken maailman tollot ne sinne saakin mielenilmaisunsa kirjoittaa. Ihan kaikki näköjään. Ei minkäänlaista tasoa, mutta sehän onkin vain kepulistilehti.

• "Katri" kirjoitti:

Ihan hyvä ja asiallinen kirjoitus, lehdellä on kyllä levikkiä ja mielipiteet huomioidaan, etenkin kun ne ovat nimellä kirjoitettuja,

mutta saadaanko parannusta asioihin, se onkin jo toinen juttu.

yleensä, toivottua tulosta, mutta sillä halutaan muistuttaa, ettei kaikki ole hyvin kuin eräillä.

• farth10 kirjoitti:

imbesilli. Minä kans tarkoitin että, kaiken maailman tollot ne sinne saakin mielenilmaisunsa kirjoittaa. Ihan kaikki näköjään. Ei minkäänlaista tasoa, mutta sehän onkin vain kepulistilehti.

mutta ei julkaista, voit kokeilla.
        Aihe tulevaisuutesi Kainuussa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      218
      1871
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1738
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1166
    4. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      16
      966
    5. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      930
    6. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      75
      926
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      815
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      84
      791
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      69
      772
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      754
    Aihe