Neuvoksen mielipide

tämän päivän Kainuu Sanomissa, joko pääsit lukemaan?

29

1491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • farth10

      kova tyrkyttämään itseäsi ja mielipiteitäsi joka käänteessä. Saattaa tehdä myös hallaa olemuksellesi ihmisten mielissä.

      • torvelon

        eli Farth10 mielipiteisiin ei kannata kiinnittää mitään huomiota,
        häiriköi jatkuvasti mm. Kajaani palstaa,
        sinänsä hyvä jos pysyisi S-salmella


      • farth10
        torvelon kirjoitti:

        eli Farth10 mielipiteisiin ei kannata kiinnittää mitään huomiota,
        häiriköi jatkuvasti mm. Kajaani palstaa,
        sinänsä hyvä jos pysyisi S-salmella

        neuvoksen serkku sama molopää joka kävi Kajaani palstalla ruikuttamassa ymmärtämättä itse asiasta mitään. Taitaa olla koko suku samaa mallia. Miten ne lauloikaan laulussa että sukurutsai tutaa saanut sitä en.


      • suusi.........................
        farth10 kirjoitti:

        neuvoksen serkku sama molopää joka kävi Kajaani palstalla ruikuttamassa ymmärtämättä itse asiasta mitään. Taitaa olla koko suku samaa mallia. Miten ne lauloikaan laulussa että sukurutsai tutaa saanut sitä en.

        en ole kenenkään serkku, vastustan joutilaita ja joutilaisuutta.


      • ...suusi......................
        farth10 kirjoitti:

        neuvoksen serkku sama molopää joka kävi Kajaani palstalla ruikuttamassa ymmärtämättä itse asiasta mitään. Taitaa olla koko suku samaa mallia. Miten ne lauloikaan laulussa että sukurutsai tutaa saanut sitä en.

        en ole kenenkään serkku, vastustan joutilaita ja joutilaisuutta.


      • ...varsinainen
        torvelon kirjoitti:

        eli Farth10 mielipiteisiin ei kannata kiinnittää mitään huomiota,
        häiriköi jatkuvasti mm. Kajaani palstaa,
        sinänsä hyvä jos pysyisi S-salmella

        kummajainen.
        Aika onnettomia yleensä on näkemykset asioihin.
        Varmaan lähtöisin ns. hyvästä perheestä tai jopa vieläkin äidin ja isi pikku-kulta leikkii kotonaan.


      • farth10
        suusi......................... kirjoitti:

        en ole kenenkään serkku, vastustan joutilaita ja joutilaisuutta.

        jonkun serkku, vai oletko keinosiemennetty? No se selittäisi paljon, on voinut sulaa vettä joukkoon ja kertynyt päähän. Vai olisko sittenkin siementäjän käsistä tarttunut kusta.
        Käyppä täällä Kajaanissa katselemassa joutilaita maahanmuuttajia, niin saat lisää vastustamisen aihetta kotivalo.


      • farth10
        ...varsinainen kirjoitti:

        kummajainen.
        Aika onnettomia yleensä on näkemykset asioihin.
        Varmaan lähtöisin ns. hyvästä perheestä tai jopa vieläkin äidin ja isi pikku-kulta leikkii kotonaan.

        moittisi toisten näkemyksiä, omasi on sitä luokkaa.


      • kymmenen
        farth10 kirjoitti:

        moittisi toisten näkemyksiä, omasi on sitä luokkaa.

        ikääsi vai älykkyysosamäärääsi?


      • farth10
        kymmenen kirjoitti:

        ikääsi vai älykkyysosamäärääsi?

        sitä lukua jolla älykkyysosamääräni kerrotaan suhteessa omaasi. Aika lähelle arvattu kuitenkin.


      • 145
        farth10 kirjoitti:

        sitä lukua jolla älykkyysosamääräni kerrotaan suhteessa omaasi. Aika lähelle arvattu kuitenkin.

        sinulla siis 1450! Mahtaa sinulla olla iso pää!


      • farth10
        145 kirjoitti:

        sinulla siis 1450! Mahtaa sinulla olla iso pää!

        omastasi.


      • kun vielä elää ja on voimissaan.


      • teet ....
        farth10 kirjoitti:

        moittisi toisten näkemyksiä, omasi on sitä luokkaa.

        KOKO AJAN MOITIT MUITTEN KIRJOITUKSIA.

        Sulla ei ole älykkyyttä ollenkaan.


      • farth10 kirjoitti:

        neuvoksen serkku sama molopää joka kävi Kajaani palstalla ruikuttamassa ymmärtämättä itse asiasta mitään. Taitaa olla koko suku samaa mallia. Miten ne lauloikaan laulussa että sukurutsai tutaa saanut sitä en.

        ei ole serkkuja Suomussalmella ei sitten ensimmäistäkään,olen Kiannon Huoripoika jos kelpaa.
        Sukulaissuhteeni tiedän hyvin tarkkaan,vanhan tätimme kanssa olemme kahdestaan ja serkkuni ovat kaukana täältä, kirjoitti neuvon antava Neuvos Suomussalmelta.


      • farth10
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        ei ole serkkuja Suomussalmella ei sitten ensimmäistäkään,olen Kiannon Huoripoika jos kelpaa.
        Sukulaissuhteeni tiedän hyvin tarkkaan,vanhan tätimme kanssa olemme kahdestaan ja serkkuni ovat kaukana täältä, kirjoitti neuvon antava Neuvos Suomussalmelta.

        sitten oletkin perinyt huikaisevan taitosi "kirjailijana".
        Tyylisi kuuluu enemmän tietokirjallisuuteen, kuin kaunokirjallisuuteen. Osaat kauniisti kirjoittaa kopion missä milloinkin on jonkun suvun sukukokous.
        Sinun kirjallinen perimä saa myös vielä vaikutteita sumerilaisesta kulttuurista, on yleensä niin paljon kirjoituksissasi nuolenpäitä.
        Korpikirjailijalla oli salanimi Antero avomieli, sinä voisit laittaa Eero erimieli.


    • ylämaalainen korpivaeltaja

      Hyvä kirjoitus, niin sitä pitää.

      Ps. Joko Neuvos on ehtinyt uuteen muotiin, flanellipaitaan, pussihousuihin ja ruskeisiin nahkasaappaisiin?

      • ei paljoa muotio seuraa on hyvä että ettei kukaan, sano minua, enää ryysyläiseksi, juureni ovat kuuluisasta ryysyrannasta Suomussalmella.


      • voiko joku kirjoittaa Kainuun Sanomiin, minkä vuoksi, kirjoitukseni viime viikon Perjantai lehteen oli hyvä tai huono.
        Mitä parannuksia olisitte toivoneet, yritän täyttää toiveenne, Kainuun Sanomat on maakunnassamme lehti jota luvetaan.


    • mitä?

      Hä?

    • mitä?

      mitöä o tapatunna?

    • ajattele

      vITTUAKO SE TÄNNE KUULUU!

    • eiliseen jos ei mennyt perille kaikille, mielipiteeni oli luvettavissa Kainuun Sanomissa.
      Maakunta lehteen pääseminen ei onnistu kaikilta kengän kuluttajilta, tämä vain tiedoksi kaikille.
      Fart10, tie älyllinen läpimurto ja kirjoita Kainuun Sanomiin mielipiteesi ja arvostele esimerkiksi minua siellä, terveisin Neuvos Suomussalmelta.

      • farth10

        on mielestäni niin paska lehti etten sinne kirjoittasi edes osto tai myynti-ilmoitusta.
        Vai ei sinne pääseminen onnistu joka kengän kuluttajalta, näkyyhän tuonne pääsevän kun sinäkin pääsit.


      • farth10 kirjoitti:

        on mielestäni niin paska lehti etten sinne kirjoittasi edes osto tai myynti-ilmoitusta.
        Vai ei sinne pääseminen onnistu joka kengän kuluttajalta, näkyyhän tuonne pääsevän kun sinäkin pääsit.

        jokainen, minä olen vain minä, enkä jokainen.


      • "Katri"
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        jokainen, minä olen vain minä, enkä jokainen.

        Ihan hyvä ja asiallinen kirjoitus, lehdellä on kyllä levikkiä ja mielipiteet huomioidaan, etenkin kun ne ovat nimellä kirjoitettuja,

        mutta saadaanko parannusta asioihin, se onkin jo toinen juttu.


      • farth10
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        jokainen, minä olen vain minä, enkä jokainen.

        imbesilli. Minä kans tarkoitin että, kaiken maailman tollot ne sinne saakin mielenilmaisunsa kirjoittaa. Ihan kaikki näköjään. Ei minkäänlaista tasoa, mutta sehän onkin vain kepulistilehti.


      • "Katri" kirjoitti:

        Ihan hyvä ja asiallinen kirjoitus, lehdellä on kyllä levikkiä ja mielipiteet huomioidaan, etenkin kun ne ovat nimellä kirjoitettuja,

        mutta saadaanko parannusta asioihin, se onkin jo toinen juttu.

        yleensä, toivottua tulosta, mutta sillä halutaan muistuttaa, ettei kaikki ole hyvin kuin eräillä.


      • farth10 kirjoitti:

        imbesilli. Minä kans tarkoitin että, kaiken maailman tollot ne sinne saakin mielenilmaisunsa kirjoittaa. Ihan kaikki näköjään. Ei minkäänlaista tasoa, mutta sehän onkin vain kepulistilehti.

        mutta ei julkaista, voit kokeilla.
        Aihe tulevaisuutesi Kainuussa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe