Kysyisin että onko kyseisen rodun kenneleitä Suomessa paljonkin ja onko koirarotu Suomessa kuinka yleinen? Itse en oikein löytänyt mitään faktatietoo tästä. Jos joku tietää nuita kenneleitä niin jos nimiä sais tai linkkejä.
Ja älkää te neropatit ja muuten vain näsäviisaat edes vaivautuko vastamaan jos teillä ei ole mitään oikeasti kerrottavaa minun kysymyksiin, kiitos!
Ja sori saatto mennä vähä väärään paikkaan tämä, mut meni jo..
Rhodesiankoira kennelit
6
487
Vastaukset
- sigge
http://personal.inet.fi/yhdistys/rrfinland/
Aloita vaikka tuolta rotuun tutustuminen. Mahtavia otuksia ovat.- Tone
Kiitos paljon linkistä! Olen jonkun verran rodusta lukenut jo ja kiinnostus heräsi heti. Vaikuttaa tosi mukavalta/mahtavalta rodulta.
Oulussa asun niin erityisesti kiinnostaisi tietää onko Oulussa mahollisesti rodun kasvatusta ollenkaan. Olisi mukava nähdä ihan livenä näitä otuksia.
Laittakaa vain lisää linkkiä jos löytyy =) - hyvä ihminen!
Tone kirjoitti:
Kiitos paljon linkistä! Olen jonkun verran rodusta lukenut jo ja kiinnostus heräsi heti. Vaikuttaa tosi mukavalta/mahtavalta rodulta.
Oulussa asun niin erityisesti kiinnostaisi tietää onko Oulussa mahollisesti rodun kasvatusta ollenkaan. Olisi mukava nähdä ihan livenä näitä otuksia.
Laittakaa vain lisää linkkiä jos löytyy =)Vähän oma-aloitteisuutta, jos rotu kerran kiinnostaa!
Katsopa sieltä yhdistyksen sivuilta pennut-kohdasta, niin löydät ainakin yhden oululaisen kasvattajan. - Tone
hyvä ihminen! kirjoitti:
Vähän oma-aloitteisuutta, jos rotu kerran kiinnostaa!
Katsopa sieltä yhdistyksen sivuilta pennut-kohdasta, niin löydät ainakin yhden oululaisen kasvattajan.Kuka on sanonut että en olisi ottanu selvää itse? Täältä Súomi24:stä ei vissii kyl sais kysyy neuvoa/apua ikinä mistään kun nämä neropatit tulee vastailemaan. Ja tiedoksi tiedän sen Oululaisen kasvattajan/kennelin. Ja löysin ihan ITSE.
Ja sinä viisastelija vielä sellaista. Koska rotu kiinnostaa paljon niin siksi juuri kysyn täällä siitä kans!
MUTTA jos joku tietää LISÄÄ niin haluaisin tietää.
Toivottavasti ei tarvitse enään vastailla näihin "ei niin fiksuihin viesteihin". - joo.....
Tone kirjoitti:
Kuka on sanonut että en olisi ottanu selvää itse? Täältä Súomi24:stä ei vissii kyl sais kysyy neuvoa/apua ikinä mistään kun nämä neropatit tulee vastailemaan. Ja tiedoksi tiedän sen Oululaisen kasvattajan/kennelin. Ja löysin ihan ITSE.
Ja sinä viisastelija vielä sellaista. Koska rotu kiinnostaa paljon niin siksi juuri kysyn täällä siitä kans!
MUTTA jos joku tietää LISÄÄ niin haluaisin tietää.
Toivottavasti ei tarvitse enään vastailla näihin "ei niin fiksuihin viesteihin".No joopa joo, oletpa viisastelija itse. Kysyit, onko Oulussa kasvattajia, joten etpä näyttänyt tietävän, että siellä on ;). Miksi kysyit sellaista, jonka jo tiedät?
Sen sijaan rodusta et kysynyt yhtään mitään. - onkin liikenteessä
joo..... kirjoitti:
No joopa joo, oletpa viisastelija itse. Kysyit, onko Oulussa kasvattajia, joten etpä näyttänyt tietävän, että siellä on ;). Miksi kysyit sellaista, jonka jo tiedät?
Sen sijaan rodusta et kysynyt yhtään mitään.Meinasiks että etin vain yhtä kenneliä ja se riittää? Halusin tietää niin monta kuin vain mahdollista.
Ja rodusta en tässä vaiheessa kysynyt paljoakaan, koska haluan hyviä linkkejä mistä voin itse rotuun tutustua ja lukea. Ite löytämäni sivustot olin jo kahlannut läpi aika pitkälti.
Enään en vastaa sinun viesteihin ellei sieltä tule jotain fiksua..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 875439
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804722Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113027Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv882955Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232564Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328