Mitä ihmettä teen kun leikattu kollikissani pissailee joka ikiseen paikkaan? Aina kun on ollut esim. viikon pissimättä vääriin paikkoihin, ajattelen, että jee ehkä se sittenki loppuu. Mutta ei!
Kyse ei ole tulehduksesta tai kiteistä. Olen kisuni käyttänyt jo päivystyksessäkin kun luulin että oli hätä, vaan mitään ei löydetty.
Kaikki alkoi siitä saakka kun kissani karkasi ulos ja oli vähän yli päivän reissussa. Eikö siitä enää sisäkissaa saa?? Olen niin vastaan sitä, että kissat juoksevat valvomatta tuolla ulkona, varsinkin kun itse asun taajamassa..
Auttakaa, en vaan kohta jaksa enää..
Olen aina "etikoinut" paikat joihin pissailee.
kusee
3
271
Vastaukset
- ...
Sama homma oli meidän kissallamme. Käytimme eläinlääkärissä ja lääkäri määräsi sellaista nestemäistä lääkettä mitä annettiin jonkin verran päivässä ruiskulla kissan suuhun,Auttoi tosi hyvin,mutta oli aika kallis. Voit koittaa sijoittaa useampia hiekkalaatikoita eripaikkoihin,ja laita kissan Ruoat vähäksi aikaa sinne paikkaan minne kuseskelee jos jotain oppisi. Kärsivällisyyttä peliin,Uskon että ärsyttää kun joka paikka haisee kuselle! :/
- Nimetön
Minkä nimistä oli se lääke, jota annoit? Mikähän oli se vaikuttava aine, joka teki, että kissa lopetti pissailemiset vääriin paikkoihin? En ole ennen kuullut moista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261