niin onko kellään samaa kokoonpanoa. itelläni lämmöt melko korkealla käytin sitä tahnaa mitä tuli mukana. reilussa 40c asteessa näyttäs olevan idlenä. essä on kaks 92mm tuuletinta kotelossa ja takana 120mm tuuletin ja kotelo on antecin p-150.
atlon 5600+ am2
6
1394
Vastaukset
Eipä tuota kovin kuumaksi voi mieltää.
Tosin rasitus lämmöistä et puhunut mitään.Luulisi kuitenkin Noctuan sen verran jäähdyttävän ettei kovin korkealle nouse.
Omat idle lämmöt näin helteisenä päivänä hipoo jo 55C.Tosin prossu on Intelin tuplaydin ja ylikellotettu n.50% vakiokellojen yläpuolelle.
Rasituksessa lämmöt on sitten päälle 60C nippa nappa.- selvennystä
kellotin tota prossua sellaset 200hertsiä eli tää pörrää nytte tossa reilussa 3000mhz ja ei ole vielä kaatunut ainakaan. en ole mitää kovin raskasta peliä kyllä pelannut kyllä. ja mitä nyt tullu pelattua niin rasituksessa nousee noin reiluun 50 asteeseen. idlenä tossa 44-46 astees aika lähelle. onko noi emolevyn lämmöt miten tarkkoja että kuin paljo antaa lämmetä että kaatuukone? itellä ku oo mitää hajua oikee. 40 paremmalla puolella näyttäs olevan emon lämmöt.
selvennystä kirjoitti:
kellotin tota prossua sellaset 200hertsiä eli tää pörrää nytte tossa reilussa 3000mhz ja ei ole vielä kaatunut ainakaan. en ole mitää kovin raskasta peliä kyllä pelannut kyllä. ja mitä nyt tullu pelattua niin rasituksessa nousee noin reiluun 50 asteeseen. idlenä tossa 44-46 astees aika lähelle. onko noi emolevyn lämmöt miten tarkkoja että kuin paljo antaa lämmetä että kaatuukone? itellä ku oo mitää hajua oikee. 40 paremmalla puolella näyttäs olevan emon lämmöt.
Tuokaan emolevyn lämpötila.Itselläni näyttää48C.Tiedä sitten kuinka tarkkoja ovat.Ylikellotus lisää aina lämpöjä,prosessori,piirisarja,muistit jne..
Jos ylikellotukseeen liittyy vielä Volttien nosto niin silloin saattaa tapahtua vahinkoja.
Uskoisin kuitenkin jos Volttiosasto on jätetty rauhaan vahinkoakaan ei pitäisi syntyä.
Itselläni on Vcorea nostettu 0,05V mikä on aika vähän..muisteille on annettu myös vähän lisää jänöä kun nämä nyt ei suostu edes toimimaan vakio Volteilla(erikoismuistia).Muuten Voltit on ihan vakiona..
Ei tuo sinun kone ainakaan lämpöihin kaadu.- voltit
pjotr.suomi24 kirjoitti:
Tuokaan emolevyn lämpötila.Itselläni näyttää48C.Tiedä sitten kuinka tarkkoja ovat.Ylikellotus lisää aina lämpöjä,prosessori,piirisarja,muistit jne..
Jos ylikellotukseeen liittyy vielä Volttien nosto niin silloin saattaa tapahtua vahinkoja.
Uskoisin kuitenkin jos Volttiosasto on jätetty rauhaan vahinkoakaan ei pitäisi syntyä.
Itselläni on Vcorea nostettu 0,05V mikä on aika vähän..muisteille on annettu myös vähän lisää jänöä kun nämä nyt ei suostu edes toimimaan vakio Volteilla(erikoismuistia).Muuten Voltit on ihan vakiona..
Ei tuo sinun kone ainakaan lämpöihin kaadu.pikkasen taitaa nostaa toi ohjelma ite noita prossun voltteja. ku tossa ol et voi kellottaa tolla asuksen ohjelmalla pikkasen 10% ol maksimi ton kanssa. mut sillo kyl kaatus ja nyt pistäny ton 8% ni sillä pysyny eli tossa 3024mhz tarkallee pörisee nyt.
- täältäkin
selvennystä kirjoitti:
kellotin tota prossua sellaset 200hertsiä eli tää pörrää nytte tossa reilussa 3000mhz ja ei ole vielä kaatunut ainakaan. en ole mitää kovin raskasta peliä kyllä pelannut kyllä. ja mitä nyt tullu pelattua niin rasituksessa nousee noin reiluun 50 asteeseen. idlenä tossa 44-46 astees aika lähelle. onko noi emolevyn lämmöt miten tarkkoja että kuin paljo antaa lämmetä että kaatuukone? itellä ku oo mitää hajua oikee. 40 paremmalla puolella näyttäs olevan emon lämmöt.
Prossu (5600) ylikellotettu 5% ASUSken emon omalla AI overclokilla ja pyörii nyt 2940MHz. Kaikki muut asetusket vakiona. Nopeus oikeasti nousi 5% (super PI:llä testattu).
Emon Qfan aktivoitu joten kotelon 120mm pyörii emon ohjastamana. Kotelossa ei muita tuulettimia.
idle prossu 34C ja MB 38C, prossutuuletin n. 1860
60% prossu 56C ja MB 38C, prossutuuletin n. 2540
Kotelona Antec NSK6500 jossa kyljessä tunneli tuomassa viileää ilmaa suoraan prossulle.
- löytyy täältäkin.
hyvä tietää että vaivattomasti tuon saa kulkeen sinned 3 gigaa. itellä lämmöt idle 29 astetta ja rasituksessa 35-39 tienoilla. noctuan nh-u12f siili tuuletin jutska pienimmällä voltilla puhaltamas niin either koneesta lähde ääntä nimeksikään. mut varmaan rasitukses nousis korkeemmalle lämmöt jos löytys tehokkaampi näyttis ku 7900gto 512mb. ddr2 löytyy 2 gigan verran. onko hirveetä parannusta muuten jose olis 4gigaa? olisi mukava tietää kokemuksia. niin ja onko xp:ssä hyöty verrattuna vistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368