Kertokaapas nyt hyvät ihmiset, mikä se sivu/ohjelma on, missä näkee pelaajien taitotasot desimaaleina? Haluaisin siis nähdä, kuinka lähella mun junnujen syöttämistaito on seuraavaa tasoa... Yritin etsiä sitä joka puolelta, mutta tuloksetta. Niin ja onko se maksullinen? Kiitos.
Kymysys?
6
704
Vastaukset
- ...
..niinno siis tuota ööh.
Sitä tietoahan EI OLE ..muualla kuin siellä mystisen pelimoottorin sisällä ;)
Eli siis et voi sitä tietää. Mutta eipä sitä tarttekkaan. Kun sillä ei sinänsä ole muuta väliä kuin, että missä vaiheessa sanallinen taso on muuttumassa. Ja se ero 0.9999 ja 1.00001 välissä on TÄYSIN merkityksetön.
Yksi tapa selvittää se on kaivaa se tieto kuinka kauan mikäkin treeni milläkin iällä ja valkulla apuvalkuilla kestää. Sitten treenailet niin että jannun taso kerran muuttuu, niin voi viikon tarkkuudella arvioida missä kohtaa "desimaaleja" ollaan menossa.
..että näin.- Mononen
Eipä tartte olla epäkohtelias ja kirjoittaa sanoja ISOILLA kirjaimilla. En ole mikään Hattrick-Guru, mutta tollanen näsäviisas kielenkäyttö on aivan tarpeetonta.
Olin ihan varma, et luin jostain et sellanen ohjelma on olemassa. Ehkä sit tajusin väärin mistä oli kyse.
Ei mua ne desimaalit kiinnosta pelillisistä syistä, vaan ihan taloudellisista. Ostin just kaksi 17v kaveria, ja haluaisin nostaa niiden syöttämistaitoa ekaks yhdellä tasolla, ennekuin siirryn opettamaan niille pelinrakennuksen saloja. Toisen näistä mulkkujen syöttäminen nousi heti laakista, joten kiinnostus tästä ohjelmasta on mielestäni ymmärrettävää, koska en jaksais odottaa esim kolmea viikkoa, et sen toisen syöttäminen nousis.
Ja viisastele vielä kerran, ni tuun sinne ja vedän lättyyn oikeen urakalla... - ...
Mononen kirjoitti:
Eipä tartte olla epäkohtelias ja kirjoittaa sanoja ISOILLA kirjaimilla. En ole mikään Hattrick-Guru, mutta tollanen näsäviisas kielenkäyttö on aivan tarpeetonta.
Olin ihan varma, et luin jostain et sellanen ohjelma on olemassa. Ehkä sit tajusin väärin mistä oli kyse.
Ei mua ne desimaalit kiinnosta pelillisistä syistä, vaan ihan taloudellisista. Ostin just kaksi 17v kaveria, ja haluaisin nostaa niiden syöttämistaitoa ekaks yhdellä tasolla, ennekuin siirryn opettamaan niille pelinrakennuksen saloja. Toisen näistä mulkkujen syöttäminen nousi heti laakista, joten kiinnostus tästä ohjelmasta on mielestäni ymmärrettävää, koska en jaksais odottaa esim kolmea viikkoa, et sen toisen syöttäminen nousis.
Ja viisastele vielä kerran, ni tuun sinne ja vedän lättyyn oikeen urakalla...Vain jos uskallat mokoma mononen...
- 12345-54321
Mononen kirjoitti:
Ja viisastele vielä kerran, ni tuun sinne ja vedän lättyyn oikeen urakalla...Ht Suomen sivuilta jos lunttaan, niin näyttää siltä että kestää noin 5-6 viikkoa tuo syöttötreeni.
http://cgi.evtek.fi/~timook/training/
Tuosta linkistä voi sitten irrota jotain lisä valoa aiheeseen.
Onnittelut muuten vaan hyvästä ostoksesta. Itelle kävi niin, että ostin kk-treeniin loistavia pelinrakentajia 3 kpl ja ekan viikon jälkeen yhden jannun taso jo nousi. Näitä löytöjä on vähän harvemmassa kuin niitä syöttö-mäihiä :) Ilosia ylläreitä molemmat toki :)
Mutta julma totuus on se, että sitä tietoa tosiaan EI OLE ;) muualla kuin sen pelimoottorin tiedossa (tai siis eihän se pelimoottorin tiedossa ole, vaan niissä tiedostoissa joissa se sitten onkaan, mutta niihin ei ole pääsyä eikä lukua ulkopuolisilla).
Sitä voisi "jäljittää", jos kaveri olisi joskus nostanut tasoaan ja siitä olisi tieto jollakulla. Mutta jos kyseessä on ollut pelaajan lähtötaitotaso, ei sitä voi saada tietoonsa muuten kuin treenaamalla. Valitan.
Joku konkari heittää kyllä seuraavaksi että siitä TSI:stähän sen saa irti, mutta ainakaan "kuolevaisen tasolla" pelaileva ei sitä siitä osaa irrottaa.
Mutta käytännössä moni tekee niin, että treenaa kauden vaihdoissa sitä kestävyyttä, kun sen treenin saa kaikki, ja syöttämistä mahdollisesti tuollaiset 2-5 viikkoa kaudesta. Vähän omien mieltymysten mukaan. Ne jotka nostaa tasoaan, nostaa. Ne jotka ei, niille vain merkintöjä harjoituspäiväkirjoihin. Kyllä se sen pelaajan taidoissa sitten tulee näkymään.
Ja asiasta poninhäntään, saahan sitä nyt isoilla kirjoittaa, vallankin jos koittaa ihan oikein kunnolla ja kovasti PAINOTTAA jotain ;)
Eiks nii! - Mononen
12345-54321 kirjoitti:
Ht Suomen sivuilta jos lunttaan, niin näyttää siltä että kestää noin 5-6 viikkoa tuo syöttötreeni.
http://cgi.evtek.fi/~timook/training/
Tuosta linkistä voi sitten irrota jotain lisä valoa aiheeseen.
Onnittelut muuten vaan hyvästä ostoksesta. Itelle kävi niin, että ostin kk-treeniin loistavia pelinrakentajia 3 kpl ja ekan viikon jälkeen yhden jannun taso jo nousi. Näitä löytöjä on vähän harvemmassa kuin niitä syöttö-mäihiä :) Ilosia ylläreitä molemmat toki :)
Mutta julma totuus on se, että sitä tietoa tosiaan EI OLE ;) muualla kuin sen pelimoottorin tiedossa (tai siis eihän se pelimoottorin tiedossa ole, vaan niissä tiedostoissa joissa se sitten onkaan, mutta niihin ei ole pääsyä eikä lukua ulkopuolisilla).
Sitä voisi "jäljittää", jos kaveri olisi joskus nostanut tasoaan ja siitä olisi tieto jollakulla. Mutta jos kyseessä on ollut pelaajan lähtötaitotaso, ei sitä voi saada tietoonsa muuten kuin treenaamalla. Valitan.
Joku konkari heittää kyllä seuraavaksi että siitä TSI:stähän sen saa irti, mutta ainakaan "kuolevaisen tasolla" pelaileva ei sitä siitä osaa irrottaa.
Mutta käytännössä moni tekee niin, että treenaa kauden vaihdoissa sitä kestävyyttä, kun sen treenin saa kaikki, ja syöttämistä mahdollisesti tuollaiset 2-5 viikkoa kaudesta. Vähän omien mieltymysten mukaan. Ne jotka nostaa tasoaan, nostaa. Ne jotka ei, niille vain merkintöjä harjoituspäiväkirjoihin. Kyllä se sen pelaajan taidoissa sitten tulee näkymään.
Ja asiasta poninhäntään, saahan sitä nyt isoilla kirjoittaa, vallankin jos koittaa ihan oikein kunnolla ja kovasti PAINOTTAA jotain ;)
Eiks nii!Joo kyllähän isoilla kirjaimilla saa - ja pitääkin kirjoittaa, kunhan vain viesti itsessään ei ole mieltä pahoittava.
Jep, olen kyllä lukenut säännöt ja tipsit moneen kertaan ja olen tietoinen harjoituksien pituuksista. Kiitos nyt kuitenkin.
Ostin tarkotuksella 17v junnuja, ja katsoin vielä sen, että ne oli nostettu nuorisojoukkeesta juuri 3 päivää sitten. Olin juuri vähän laskenut sen varaan, että taidot voi nousta näinkin nopeasti. Ja kyllä, tiedän että monet tekevät samaa ja blaa blaa blaa, mutta kerroin nyt kuitenkin.
Kaikkea hyvää Hattrickin ystäville ja pidetään lippu korkealla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060