olen rakastunut miesopeeni, siis olen tyttö. ja ei siin oo sinänäsä mitään pahaa mut en voi olla ajattelematta häntä. ajattelen hänestä fantasioita!!! mul ei oo just täl hetkel poikaystävää ja oon yrittäny hankkii mut eipä oo onnistunut. en tietenkään haluu tehä mitään aloitetta tän opeen suhteen mut tykkään siit mielettömän paljon. oon välillä pystyny unohtamaan hänet nyt kesälomalla mutta heti kun näin hänet viikko sit niin kaikki alkoi taas. antakaa hyvii neuvoi mitä teen kun en haluu ajatella häntä. hän on kyl vaan mua n. yli kymmenen vuot vanhempi mun hänellä on vaimo ja ehkä lapsi (en oo siit ihan varma) auttakaa näin ei voi enää jatkua. en haluu kertoo täst kenellekään enkä oo kertonu paitsi nyt tänne. kiitos vastauksille jos ne on järkevii!!
apua
-Rakastunut-
2
525
Vastaukset
- kanasesi
VAAN 10 vuotta vanhempi..
- zaaauuuu
et nyt mene tekemään mitään sen opettajan suhteen. hänellä on vaimo ja ehkä lapsi. sinun rakkaus ei oo samanlaista kun hänen ja vaimonsa välinen rakkaus on.
tosi moni ihastuu opettajaan jossain vaiheessa ja tulee niitä fantasioita. menee ohi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025