nähärään huiskus,,,,,,(=
kaikki 30+ sinkku miehet
13
2735
Vastaukset
- oo ku
loppuun kulutettuja eronneita tai karanneita...eli ei sinkkuja´!
sinkku on lapseton ei kihlois tai avios ollu nainen ja niit ei huiskusta löydä - kaipaa
seuraa???ei kiits. ihan heteropaikka kyl
- onko mela hukass
aika naurettavan epätoivoista yrittää hakee seuraa täältä kautta..onko niinku vähän hiljasta ollu miesmarkkinoilla tai jotain..
mut tsemppii kyl sua joku käy ainaki jututtaa..hah - EI SINKKU
YLEENSÄ OO KOLMEKYMPPINEN JOS EI JOTAIN VIKAA...
ET MITE OIS TANKKIS???TAI KÄRRÄRI- Nimetön
ei on ihme käsitys sul kyl mut ei mitää vikaa eronneis tai karanneis jos ajattelee et puolet solmituist avioliitoistakin menee karikol niin viekö se nyt ihmisarvon vaik ite ois halunnu jatkaa,,toinen vaa ku ei osaa elää yhen ihmisen kaa kerrallaan,,meitä on moneks,,
- OMAKOHTAAST
Nimetön kirjoitti:
ei on ihme käsitys sul kyl mut ei mitää vikaa eronneis tai karanneis jos ajattelee et puolet solmituist avioliitoistakin menee karikol niin viekö se nyt ihmisarvon vaik ite ois halunnu jatkaa,,toinen vaa ku ei osaa elää yhen ihmisen kaa kerrallaan,,meitä on moneks,,
KOKEMUSTA MUT LÄHELT NÄHNY KYL..MUL UKKO KÖLLÖTTÄÄ VIERES KOTONA.
NAISIL YLEENSÄ ISKEE SE KOLMENKYMPIN KRIISI VANHENEMISIEN TUSKINA YM JA SILLO RUPEE VIETÄTTÄÄ JA KAIKIL EI YKS RIITÄ..MIUL RIITTÄÄ OMA KULTAIN AIN JA IAN. - LÖYTYY
Hämmästyin itsekin kun päätin jäädä 30 v. sinkuksi: lapsettomia, ei-eronneita miehiäkin löytyy yllättävän paljon! Eivätkä ole mitään peräkammarin poikia vaan ehkä hieman hiljaisempia, mutta usein ajattelevampia tyyppejä. Ja näkee ainakin heti millaisen miehen saa ettei tarvitse vanhempana hämmästyä ;-)
Hm... huissi on kyllä 40 paikka ja täynnä polkupyöräileviä terassikippareita ;-) Siellä ei tullut vastaan kuin epätoivoisia känniörisijöitä ;-)
- Hasse å Göran
käykö myös 60 sinkku miehet? :)))
- här talar axel..
visst bra gamla gubborna!! tom veijt va jöra. ja ha haft många, o vill ha meir..
ja ska laga rö blomma ti.- o tu fo gissa vem-- o sen ska vi gå hand i hand...
- taskuun
ja jäitä hattuun..
- Man 30+
Ei siellä buukkaa ku se, purjehdus jengi niine juppi aatteineen!
- tulosta???
vai pitäskö laittaa ilmotus vielä rivareihin tai pellervoon?
aika hupasta touhua nykynaisten toivottomalta näyttävä miesten haku... eiköhän se jolle tarkoitettu kumppani ole tule vastaan ihan itsestään eikä huutamalla netissä..- sen tiiät
eipä oo ku muutama vk siit ku olin häissä jossa pari oli löytäny toisensa netin kautta,,,se siit sun illistelyst.eipä toi alku viesti mun mielest ollu muutaku kehotus et miehet ois liikkeel ei mikää epätoivon huuto niinku tääl kyl on noit epätoivon huutoja joku välil huudel..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689