ei vittuilijoille ja ei mielellää valituksii jotai et "ei näit jaksa aina lukee" koska otsikost näkee aiheen ja jos ei kiinnosta ni voi mennä muualle.
mut ku mua oikeesti masentaa kauheesti ku ei oo rintoi yhtään siis ei ees mitään aa kuppii..
tai ku esim kesällä en oo ollu kauheesti ulkona ku on nii kuuma ja jos pidän t-paitaa tai toppii ni kaikki ihmettelee ku oon nii lauta :( ja ärsyttää mennä kouluun ku muaki tavallaa kiusataa, ei mitää vakavaa mut valitetaan aina kuin lauta on ja varsinki ku pojat sanoo ni on TOSI ärsyttävää koska niil ei oo minkäänlaist hajuukaa rintojen kasvatuksesta :(
ja pojilki on helpompaa esim löytää vaatteita vaik ei oiskaa kehittyny koska ei se pippelin koko näy mitenkää kun taas rintojen koko.
oisko mitään linkkejä tai mitään jonku mallisist paidoista mitä vois ostaa jotka ei korosta rintoja
vaan vaikka vatsaa koska se on mulla ihan hyvä alue.
onko kellään kokemuksii tai neuvoi mistää lääkkeist joit sais apteekist jotka auttais rintojen kasvus tai ruuasta?
kiittii
rintojen kasvusta
15
1308
Vastaukset
- hhjhjhjhjhjhj
Lihota itsesi muodottomaksi läskiksi ja tulevaksi diabeetikoksi, jos haluat luopua kauniista pienistä rinnoistasi ja hyvästä vartalostasi.
- oikeinväärin
sama ongelma :/
- odihÄAG
Minkäs ikäinen oot? Ehkei rinnat viel kasvakkaan, jos olet vielä niin nuori.
Oon ite menos kasille ja kuppikoko vasta AA70, Eikä se haittaa ollenkaan.
Kaiken lisäks musta olisi hirveää olla suuririntainen, koska olen laiha ja pienikokoinen, ja se näyttäisi aika hurjalta jos kuppikoko olis vaik B tai C...- toinen samanlainen
juu, ei muakaa haittaa, mun koko on AA65, ollu pia 2 vuotta. täytän syksyllä 15, mut kukaan ei ole mulle sanonut mitään muodottomuudestani. Mut olen muutenkin pienikokoinen ja hoikka..:> jätä poikien huomiot omaan arvoonsa ja ole oma itsesi, kyllä ne siitä kasvaa jos ovat kasvaakseen.
- kommentti vain
Eh, etköhän pikkuisen liioittele. Olet miten hoikka tahansa niin B tai C ei ole mikään valtaisa kuppikoko jos ympärysmitta on 70. 70B esimerkiksi on vielä aikamoisen pieni kuppikoko...
- -tyttö91-
Ei oikein mitään lääkkeitä rintojen kasvuun kyllä löydy, toki erilaiset lääkkeet jotka sisältävät hormoneja, saattavat turvottaa rintoja, mutta turvotus laskee heti lääkkeen käytön lopettamisen jälkeen.
Jos asia sinua noin paljon vaivaa, suuntaa esim. Lindexin alusvaateosastolle ja osta reilusti topatut rintaliivit tai pelkät silikoniläpyskät.
Niistä vaatteista... Hupparit ja löysät vaatteet muutenkin ovat ehkä paras vaihtoehto. Vältä myös v-kaula-aukkoisia paitoja ja suosi polopaitoja.
Mielestäni on kuitenkin turha murehtia rintojen pienuudesta. Jos olet muutenkin laiha, voit aivan hyvin sanoa, että liikut paljon ja olet siis hyvässä kunnossa. Harva urheilija omaa suuret rinnat. Kaiken lisäksi olen kuullut poikienkin sanovan, että pienet rinnat ovat mukavat, ei tarvitse olla mikään Pamela. - keezz
Ei sun tartte kasvattaa rintoja. Ainakaan millään lääkkeillä, eikä missään tapauksessa silikooneja. Pojilla on sellanen yleinen käsitys ala-asteella ja siihen yläasteen puoleenväliin, että mitä isommat sen parempi, mut se muuttuu siinä kun vähän kasvavat. Jo ysiluokkalaiset ymmärtää ettei rintojen koilla oo mitään väliä. Itse pidän paljon enemmän pienistä, kuin isoista rinnoista.
Anna olla vaan ja lakkaat huolehtimasta. Oot kaunis just tollasena, kun nyt oot, kun vaan uskallat olla oma ittes.- ....
Mul on tavallaan ihan sama ongelma.. Kun kaikilla luokkalaisilla on semmoset jättibuubsit ja ittelläni vaan 70B :( En kehdannu kesällä olla suunnilleen ollenkaan ulkona, se on ärsyttävää ku jos pitää jotain t-paitaa ni näytän suunnilleen laudalta. Mul oli viel kevät-talvella joku AA kuppi ja mua kiusattiin ihan hirveesti siks. Nyt on B ja tiiän et se on normaali koko mut jotenki tuntuu et mulle on jääny joku pakkomielle rintoihini :S Siis tuntuu et B on maailman pienin koko ja hävettää ja vituttaa sen takia :( Ja et kaikki, koko maailma vaan ajattelis musta et: "hyi mikä lauta, yök" Yhyy mä kuolen ;(
- keezz
.... kirjoitti:
Mul on tavallaan ihan sama ongelma.. Kun kaikilla luokkalaisilla on semmoset jättibuubsit ja ittelläni vaan 70B :( En kehdannu kesällä olla suunnilleen ollenkaan ulkona, se on ärsyttävää ku jos pitää jotain t-paitaa ni näytän suunnilleen laudalta. Mul oli viel kevät-talvella joku AA kuppi ja mua kiusattiin ihan hirveesti siks. Nyt on B ja tiiän et se on normaali koko mut jotenki tuntuu et mulle on jääny joku pakkomielle rintoihini :S Siis tuntuu et B on maailman pienin koko ja hävettää ja vituttaa sen takia :( Ja et kaikki, koko maailma vaan ajattelis musta et: "hyi mikä lauta, yök" Yhyy mä kuolen ;(
Siis 70Bhän on jo melko isot. Omasta mielestäni ainakin. Isommat alkaa jo näyttää rumilta.
- sadsdasdadsaa
vitun kakara saatana niin kauan ku sulla on se pillu sielä jalkovälissä nii varmasti kiinnostat poikii et vittuun tälläset paskakysymykset
- jhonnn
ja pojilki on helpompaa esim löytää vaatteita vaik ei oiskaa kehittyny koska ei se pippelin koko näy mitenkää kun taas rintojen koko
öö, onko sun tissit sukupuoielin, vai miten vertaat kullia ja tissien kokoa samaksi.
mun melestä yhtä sama asia kuin omena ja pölynimuri
no mut kuitenkin muista että isot tissit on kaikkien poikien mieleen, siiiiis iiiisot, alkaen d-kupista ylöspäin eli sul on kirimistä- Koululainen
Tota noin, ihmettelen vaan miksi joku noin nuori ja asiaton nuori herra tuli tänne kommentoimaan? Voinhan minäkin mennä nauramaan hänelle ja hänen laskeutumattomille kiveksilleen.
Todella säälittävää käytöstä.
Ja jhonnn, kyllä sinäkin löydät ihan helposti housuja, jotka korostavat sitä kohtaa, mikä sinulla on ilmeisesti hyvin pieni. Enkä ole tähän mennessä tavannut yhtäkään poikaa tai miestä, joka ihan oikeasti välittäisi naisen rintojen koosta. Ja jos välittävätkin, maailmassa on myös paljon niitä, jotka ihannoivat pieniä rintoja.
Omasta mielestäni rintojen koolla ei ole mitään väliä, kunhan vain itse on tyytyväinen itseensä. Luokallani on yksi tyttö, jonka en usko käyttävän vielä edes rintaliivejä, koska niille ei ole tarvetta. Ja rintojen koko on muutenkin erittäin tyhmä kiusaamisen aihe. Luuletko että kuka tahansa nainen tai tyttö voi tuosta vaan hankkia isoimmat mahdolliset silikonit? Et varmaan edes tiedä naisen rintojen perimmäistä tarkoitusta.. - jhonnn
Koululainen kirjoitti:
Tota noin, ihmettelen vaan miksi joku noin nuori ja asiaton nuori herra tuli tänne kommentoimaan? Voinhan minäkin mennä nauramaan hänelle ja hänen laskeutumattomille kiveksilleen.
Todella säälittävää käytöstä.
Ja jhonnn, kyllä sinäkin löydät ihan helposti housuja, jotka korostavat sitä kohtaa, mikä sinulla on ilmeisesti hyvin pieni. Enkä ole tähän mennessä tavannut yhtäkään poikaa tai miestä, joka ihan oikeasti välittäisi naisen rintojen koosta. Ja jos välittävätkin, maailmassa on myös paljon niitä, jotka ihannoivat pieniä rintoja.
Omasta mielestäni rintojen koolla ei ole mitään väliä, kunhan vain itse on tyytyväinen itseensä. Luokallani on yksi tyttö, jonka en usko käyttävän vielä edes rintaliivejä, koska niille ei ole tarvetta. Ja rintojen koko on muutenkin erittäin tyhmä kiusaamisen aihe. Luuletko että kuka tahansa nainen tai tyttö voi tuosta vaan hankkia isoimmat mahdolliset silikonit? Et varmaan edes tiedä naisen rintojen perimmäistä tarkoitusta..joo mut edelleen tissit ja kulli ei ole vertailu kelpoisia: toinen on edellee sukupuoli elin ja toinen imetys väline!!
ja silikooneille on sama vertausitten varmaan sulle että miehet jatkavat kulliaan muoviputkella: sekin on varmaan horo sulle sama asia!!!!!!! - ...
jhonnn kirjoitti:
joo mut edelleen tissit ja kulli ei ole vertailu kelpoisia: toinen on edellee sukupuoli elin ja toinen imetys väline!!
ja silikooneille on sama vertausitten varmaan sulle että miehet jatkavat kulliaan muoviputkella: sekin on varmaan horo sulle sama asia!!!!!!!Eihän niitä voikaan verrata. Mutta en kyllä ymmärrä mitä se sinua kiinnostaa, jos joku sinulle täysin tuntematon tyttö kirjoittaa tänne ongelmastaan? Onko kaverisi kenties vieressä katselemassa? Saatko tästä kunnioitusta, kun haukut horoksi?
Ja vaikka sukupuolielin ja imetysväline ovatkin vähän vertailukelvottomia, ei silti tarvitse masentaa toisen mieltä entisestään sanomalla että kaikki miehet pitävät ylisuurista silikonirinnoista. Useimmat haluavat luonnollisen naisen, joka on kaunis juuri sellaisena kuin hän on.
- povipommi:)
no mulla on kuppi 85D ja se vasta ärsyttääki. oon 15, kaikki haukkuu läskiks ja muuta kivaa . oo onnellinen et sulla ei oo ainakaa tälläsiä mistä varsinki kaikki kiusaa.:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 875439
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804722Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113027Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv882955Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232564Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328