Diskantin vaimennus

Jouko Kamia

Olisiko kenelläkään tietoa miten Audiotop ATM 16/2 P diskantin vaimennus tapahtuu ? Soundi on muuten täydellinen mutta täytyisi diskanttia saada hieman vaisummaksi...

11

1319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erillissarjan ja

ajat sitä aktiivina.

• Troipac

Poista jakosuotimesta J1 jumpperi, näin saat diskanttia vaimeammaksi. Toiset pitävät diskantista sellaisenaan mutta toiset haluavat taas vaimeamman vaihtoehdon. Audiotopin Pulsen elementit ovat 100% made in Italy, joten laatuun voit luottaa.

• in italy

laadun? En usko, toi troipac on hifien fiat, eli laatu on tuntematon käsite.

• Jouko Kamia
        in italy kirjoitti:

laadun? En usko, toi troipac on hifien fiat, eli laatu on tuntematon käsite.

Taidat olla X-merkin kannattajia, joka ei ole koskaan kuulluttaan kyseistä merkkiä. Moni ystäväni myös tuomitsi Audiotopin siihen asti kuin kuuli itse konkreettisesti merkkiä. Jos pidät mikkihiiri merkeistä valitse Hong Kong. Lopeta jeesustelu ja kerro mikä on merkkisi ? Epäilen, että tähän loppuu keskustelu...

• montakin alter egoa
        Jouko Kamia kirjoitti:

Taidat olla X-merkin kannattajia, joka ei ole koskaan kuulluttaan kyseistä merkkiä. Moni ystäväni myös tuomitsi Audiotopin siihen asti kuin kuuli itse konkreettisesti merkkiä. Jos pidät mikkihiiri merkeistä valitse Hong Kong. Lopeta jeesustelu ja kerro mikä on merkkisi ? Epäilen, että tähän loppuu keskustelu...

itse suosittelen laatumerkkejä, kuten alpine, pioneer, jbl, audison etc. näistä merkeistä katselen laitteita, joista voi kasailla kokonaisuuden.

mutta sehän on aika selvä, että sinä olet troipac ja yrität pitää muita ihmisiä palstalla melko tyhminä noilla lapsellisilla provoilla.

• Matias.
        montakin alter egoa kirjoitti:

itse suosittelen laatumerkkejä, kuten alpine, pioneer, jbl, audison etc. näistä merkeistä katselen laitteita, joista voi kasailla kokonaisuuden.

mutta sehän on aika selvä, että sinä olet troipac ja yrität pitää muita ihmisiä palstalla melko tyhminä noilla lapsellisilla provoilla.

olikin varsin hyvä vastaus tuohon alkuperäiseen kysymykseen.
        On se hyvä että tällä palstalla on tällaisia asiantuntijoita.

Olen asentanut laitteita autoihin jo yli 20 vuotta ja täytyy sanoa että kirjoittamasi vastauksen kaltaisia kommentteja heittää juuri teinit jotka eivät tiedä näistä asioita yhtään mitään.

On vain pakko jostain syystä avata suunsa äänekkäästi ja tuoda se tietämättömyytensä esiin.

Se on totta että on laitteita ja laitteita mutta
        niistä ehkä kannattaa turista sitten kun joku aloittaa ketjun; mikähän merkki minun kannattaisi valita.....

On olemassa myös muita laatumerkkejä kuin mitä mainitsit. Yllättävän hyviä yksittäisiä tuotteita löytyy myös ns. pas... eikun vähemmän arvostetuilta merkeiltä. Se on kiinni vähän siitä miltä valmistajalta "merkkivalmistajat" laitteensa tilaavat ja mitä ovat sillä kertaa sopineet.

• Troipac
        montakin alter egoa kirjoitti:

Heitellä tyhmiä ja lapsellisia provoja eri nimillä. Tapanamme on antaa hyvää asiakaspalvelua ja omilla nimillämme. Ennen kuin alat syyttelemään tyhmäksi provokaattoriksi, kehoittaisin kumminkin tarkistamaan faktat ensin. Saisinko vielä yhteystietosi näkyviin, herra X ?

• sitten osannut
        Troipac kirjoitti:

Heitellä tyhmiä ja lapsellisia provoja eri nimillä. Tapanamme on antaa hyvää asiakaspalvelua ja omilla nimillämme. Ennen kuin alat syyttelemään tyhmäksi provokaattoriksi, kehoittaisin kumminkin tarkistamaan faktat ensin. Saisinko vielä yhteystietosi näkyviin, herra X ?

kysyä suoraan sinulta ohjeita diskantin vaimennukseen? Aika kyseenalaista toimintaa, varsinkin kun tuosta "mainostelusta" on ollut viime aikoina aika paljon puhetta.

Mitä teet yhteystiedoilla, tuletko visiitille?

• ei ole
        Matias. kirjoitti:

olikin varsin hyvä vastaus tuohon alkuperäiseen kysymykseen.
        On se hyvä että tällä palstalla on tällaisia asiantuntijoita.

Olen asentanut laitteita autoihin jo yli 20 vuotta ja täytyy sanoa että kirjoittamasi vastauksen kaltaisia kommentteja heittää juuri teinit jotka eivät tiedä näistä asioita yhtään mitään.

On vain pakko jostain syystä avata suunsa äänekkäästi ja tuoda se tietämättömyytensä esiin.

Se on totta että on laitteita ja laitteita mutta
        niistä ehkä kannattaa turista sitten kun joku aloittaa ketjun; mikähän merkki minun kannattaisi valita.....

On olemassa myös muita laatumerkkejä kuin mitä mainitsit. Yllättävän hyviä yksittäisiä tuotteita löytyy myös ns. pas... eikun vähemmän arvostetuilta merkeiltä. Se on kiinni vähän siitä miltä valmistajalta "merkkivalmistajat" laitteensa tilaavat ja mitä ovat sillä kertaa sopineet.

kukaan tuonut osaamistaan esiin, paitsi mainonnan suhteen. Tämä ketjuhan on alun alkaenkin perustettu mainostusta varten, vai etko itse näe sitä?

"Olen asentanut laitteita autoihin jo yli 20 vuotta ja täytyy sanoa että kirjoittamasi vastauksen kaltaisia kommentteja heittää juuri teinit jotka eivät tiedä näistä asioita yhtään mitään.

On vain pakko jostain syystä avata suunsa äänekkäästi ja tuoda se tietämättömyytensä esiin."

Mutta kun nyt puheeksi otit, niin itse olen 15 vuotta pelaillut stereoiden ja autostereoiden parissa. No, teini olin joskus 15 vuotta sitten, ja silloinkin olin hyvin pitkälti perillä asioista. Eli toisin sanoen, ei olla paljon pekkaa pahempia.

"Se on totta että on laitteita ja laitteita mutta

On olemassa myös muita laatumerkkejä kuin mitä mainitsit. Yllättävän hyviä yksittäisiä tuotteita löytyy myös ns. pas... eikun vähemmän arvostetuilta merkeiltä. Se on kiinni vähän siitä miltä valmistajalta "merkkivalmistajat" laitteensa tilaavat ja mitä ovat sillä kertaa sopineet."

Kokemukseni on osoittanut, että hyvin harvoin tulee onnnistuneet kaupat "uudesta" tai "tuntemattomasta" merkistä. Mainitsemani merkit eivät ole tuottaneet pettymyksiä, kuten on vuosien varrella monet muut merkit ovat tehneet.

Se, että mikä merkki tilaa tuotteensa ja mistäkin, ei sinänsä ole merkittävä seikka. Elementtien ja tuotteiden suunnittelu, materiaalit sekä niille annettavat valmistustoleranssit määräävät tuotteen lopullisen laadun. Luotettavilla merkeillä on toimiva laadunvalvontajärjestelmä, joka tuntuu puuttuvan monelta hifivalmistajalta.

• Matias.
        ei ole kirjoitti:

kukaan tuonut osaamistaan esiin, paitsi mainonnan suhteen. Tämä ketjuhan on alun alkaenkin perustettu mainostusta varten, vai etko itse näe sitä?

"Olen asentanut laitteita autoihin jo yli 20 vuotta ja täytyy sanoa että kirjoittamasi vastauksen kaltaisia kommentteja heittää juuri teinit jotka eivät tiedä näistä asioita yhtään mitään.

On vain pakko jostain syystä avata suunsa äänekkäästi ja tuoda se tietämättömyytensä esiin."

Mutta kun nyt puheeksi otit, niin itse olen 15 vuotta pelaillut stereoiden ja autostereoiden parissa. No, teini olin joskus 15 vuotta sitten, ja silloinkin olin hyvin pitkälti perillä asioista. Eli toisin sanoen, ei olla paljon pekkaa pahempia.

"Se on totta että on laitteita ja laitteita mutta

On olemassa myös muita laatumerkkejä kuin mitä mainitsit. Yllättävän hyviä yksittäisiä tuotteita löytyy myös ns. pas... eikun vähemmän arvostetuilta merkeiltä. Se on kiinni vähän siitä miltä valmistajalta "merkkivalmistajat" laitteensa tilaavat ja mitä ovat sillä kertaa sopineet."

Kokemukseni on osoittanut, että hyvin harvoin tulee onnnistuneet kaupat "uudesta" tai "tuntemattomasta" merkistä. Mainitsemani merkit eivät ole tuottaneet pettymyksiä, kuten on vuosien varrella monet muut merkit ovat tehneet.

Se, että mikä merkki tilaa tuotteensa ja mistäkin, ei sinänsä ole merkittävä seikka. Elementtien ja tuotteiden suunnittelu, materiaalit sekä niille annettavat valmistustoleranssit määräävät tuotteen lopullisen laadun. Luotettavilla merkeillä on toimiva laadunvalvontajärjestelmä, joka tuntuu puuttuvan monelta hifivalmistajalta.

sen vuoksihan en mennyt mihinkään etuvastusten kytkentäohjeiden antamiseen. Miten se on hyvä toteuttaa vakioresistiivisellä kytkennällä vaikka tuota kysyttiin.

Kyseenalaistin nuo kaikki esille tuodut tuotemerkit ja niiden mainostaminen tässä ketjussa. Itse en tuo mitään merkkiä esille.

Se mitä merkki mistäkin valmistajalta tilaa, ei ole olennaista, näinhän se on. Se on mitä he sillä kertaa vaativat ja suostuvat maksamaan.
        Kun saadaan merkille hyvä brändi, laatu alkaakin jostain syystä monesti sen jälkeen laskemaan...

Kiinasta voi tilata ihan hyvää kamaakin, jos haluaa maksaa pikkuisen enemmän kuin se halvin vaihtoehto.
        Ikävä vain että tunnetut merkitkin ovat sortuneet siihen vähemmän laadukkaan budjettikaman tilaamiseen jolla yritetään pärjätä noiden kaukoidän merkkien kanssa.

Minusta kaikkien tahojen toiminta pitäisi kyseenalaistaa, jotka valmistuttavat, tuottaat, toimittavat ja markkinoivat ja myyvät Kiinan halparomua niin työkaluissa, koneissa, audiolaitteissa ja kaikessa mahdollisessa globaalisessa mittakaavassa.

Tämä ihmiskunta on ihastunut kaikkkeen kertakäyttöromuun, huonosti ja epävarmasti toimiviin laitteisiin, huonoon ääneen, huonoon ergonomiaan jne. jne.

Mitenkähän se rasittaa luontoa, rajallisia energiavaroja, saastuttaa ilmastoa ja kaikkea muuta mahdollista kun kukaan ei valmista enää tuotteita joihin asiakas olisi tyytyväinen senkin jälkeen kun myyntipakkaus on avattu ja laitetta on vähänkin käytetty?

Sen vuoksi en ole kiinnostunut siitä kun jokin diskantti soi vähän kireästi.
        Siitä olen huolestunut kun heti kymmenen kommenttia on että OSTA UUSI!! -ja homma jatkuu
        ja romua tulee....

• Troipac
        sitten osannut kirjoitti:

kysyä suoraan sinulta ohjeita diskantin vaimennukseen? Aika kyseenalaista toimintaa, varsinkin kun tuosta "mainostelusta" on ollut viime aikoina aika paljon puhetta.

Mitä teet yhteystiedoilla, tuletko visiitille?

Mikäli saisin yhteystietosi. Audiotopin katalogin kun kiinnostaa ? Käymään voisin tulla sitten kun saamme Audiotop NEMESIS-projektin valmiiksi ;) ! Kun kiinnostaa, laita yhteystietosi [email protected].

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      3585
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3396
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2791
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1619
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1338
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    Aihe