Mitä mieltä olette tästä videosta? Onko tästä kyseisestä videosta jossain muualla tarkempaa analyysiä tarjolla ihan englanniksi tms?
http://paranormaaliblogi.wordpress.com/2007/05/01/olento-koskettaa-poikaa-kannykkavideo/#comments
kertokaa
6
523
Vastaukset
- djwespa
Aika ihmeellinen video oli. Näyttää ainakin aika aidolta.
- mieltä...
Filmi oli ilmeisesti Meksikosta ja ufo-ohjelman vetäjänä näytti olevan Jaime Maussan. Hän on epämääräinen mies, joka on feikannut useita videoita ohjelmaansa varten. Yleensä häntä on pidetty ufopiireissä huijarina.
Lisätietoa: http://www.ufowatchdog.com/maussan1.html- Jeppe_86
Ei taida sulla olla englannintaito hallinnassa. Jaime Maussan on tutkinut ja kertonut monista tapauksista ja pitänyt niitä oikeina, vaikka ne on myöhemmin todettu feikeiksi, hän siis itse ei ole feikannut yhtään mitään (joka selviää helposti itse mainitsemaltasikin sivulta).
Tätä kyseistä videota ei ole todettu feikiksi ja se on edelleenkin kuvaajan kännykässä. - tarkemmin
Jeppe_86 kirjoitti:
Ei taida sulla olla englannintaito hallinnassa. Jaime Maussan on tutkinut ja kertonut monista tapauksista ja pitänyt niitä oikeina, vaikka ne on myöhemmin todettu feikeiksi, hän siis itse ei ole feikannut yhtään mitään (joka selviää helposti itse mainitsemaltasikin sivulta).
Tätä kyseistä videota ei ole todettu feikiksi ja se on edelleenkin kuvaajan kännykässä.aiheeseen, jos uskoltasi voit.
Vai on pojalla edelleen video kännykässään. Todistaako se alienin aitouden? Mikä todistaa? Miksi kerta toisensa jälkeen Maussan sekaantuu havaintoihin, jotka paljastetaan tekaistuiksi.
Miksei Maussania ole otettu vuosiin vakavasti ufotutkijoiden keskuudessa? Hän itse ei ole missään nimessä ufotutkija.
Vilkaisepa, mitä Jaime-poika on puuhastellut esim. Guadalajaran ufolaivastohavainnon kanssa. Oletko varma, ettei havaintoja järjestetään herran tv-ohjelmaa varten? Asiasta on keskusteltu mm. Virtuallystrange-foorumilla. Pitää olla totaalisesti uskon sokeuttama, jos otaksuu kyseinen hepun toimivan pelkästä tutkimisen ilosta ja terveen journalismin periaatteitten mukaan.
"Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin."
- Mankeli -
- ....
Aika aidon näköinen. Mutta miksi pitää jonkun pylvään takaa kurkkia ja hiplata pojan kättä. Mitä järkee. Miksei sitten sano jollekkin pelottomalle käsi päivää.
Kerrankin oli lähempää joku kuvattu ihan maanpinnalla. Mutta oliko se trikoisiin sonnustautunut kypäräpäinen ihminen vaiko jotain eksoottisempaa.
Kyllähän siinä säikähtää jos joku pylvään takaa hiplaa. - Kauppakamarin poika
Kaupallista höhhöä!!
Viimein ovat suomenkin kauppiaat havahtuneet aktiivisiksi hörhömarkkinoiden kasvettua. Se on tämä maailmanlopun odottelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv322403Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491914- 271559
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025