Mitä mieltä olette tästä videosta? Onko tästä kyseisestä videosta jossain muualla tarkempaa analyysiä tarjolla ihan englanniksi tms?
http://paranormaaliblogi.wordpress.com/2007/05/01/olento-koskettaa-poikaa-kannykkavideo/#comments
kertokaa
6
524
Vastaukset
- djwespa
Aika ihmeellinen video oli. Näyttää ainakin aika aidolta.
- mieltä...
Filmi oli ilmeisesti Meksikosta ja ufo-ohjelman vetäjänä näytti olevan Jaime Maussan. Hän on epämääräinen mies, joka on feikannut useita videoita ohjelmaansa varten. Yleensä häntä on pidetty ufopiireissä huijarina.
Lisätietoa: http://www.ufowatchdog.com/maussan1.html- Jeppe_86
Ei taida sulla olla englannintaito hallinnassa. Jaime Maussan on tutkinut ja kertonut monista tapauksista ja pitänyt niitä oikeina, vaikka ne on myöhemmin todettu feikeiksi, hän siis itse ei ole feikannut yhtään mitään (joka selviää helposti itse mainitsemaltasikin sivulta).
Tätä kyseistä videota ei ole todettu feikiksi ja se on edelleenkin kuvaajan kännykässä. - tarkemmin
Jeppe_86 kirjoitti:
Ei taida sulla olla englannintaito hallinnassa. Jaime Maussan on tutkinut ja kertonut monista tapauksista ja pitänyt niitä oikeina, vaikka ne on myöhemmin todettu feikeiksi, hän siis itse ei ole feikannut yhtään mitään (joka selviää helposti itse mainitsemaltasikin sivulta).
Tätä kyseistä videota ei ole todettu feikiksi ja se on edelleenkin kuvaajan kännykässä.aiheeseen, jos uskoltasi voit.
Vai on pojalla edelleen video kännykässään. Todistaako se alienin aitouden? Mikä todistaa? Miksi kerta toisensa jälkeen Maussan sekaantuu havaintoihin, jotka paljastetaan tekaistuiksi.
Miksei Maussania ole otettu vuosiin vakavasti ufotutkijoiden keskuudessa? Hän itse ei ole missään nimessä ufotutkija.
Vilkaisepa, mitä Jaime-poika on puuhastellut esim. Guadalajaran ufolaivastohavainnon kanssa. Oletko varma, ettei havaintoja järjestetään herran tv-ohjelmaa varten? Asiasta on keskusteltu mm. Virtuallystrange-foorumilla. Pitää olla totaalisesti uskon sokeuttama, jos otaksuu kyseinen hepun toimivan pelkästä tutkimisen ilosta ja terveen journalismin periaatteitten mukaan.
"Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin."
- Mankeli -
- ....
Aika aidon näköinen. Mutta miksi pitää jonkun pylvään takaa kurkkia ja hiplata pojan kättä. Mitä järkee. Miksei sitten sano jollekkin pelottomalle käsi päivää.
Kerrankin oli lähempää joku kuvattu ihan maanpinnalla. Mutta oliko se trikoisiin sonnustautunut kypäräpäinen ihminen vaiko jotain eksoottisempaa.
Kyllähän siinä säikähtää jos joku pylvään takaa hiplaa. - Kauppakamarin poika
Kaupallista höhhöä!!
Viimein ovat suomenkin kauppiaat havahtuneet aktiivisiksi hörhömarkkinoiden kasvettua. Se on tämä maailmanlopun odottelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2855893Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki413441Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1442667"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2232121Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol891669- 641067
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni133886Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11824