Minua masentaa se, kun naiset ovat niin kauniita!
Ruma mies
27
1999
Vastaukset
- rumiakin
Voi hyvä ystävä.
- pimmeessä
ovat kaikki mirrit mustia....
- jpntar
Ruikuta. Kaunis nainen valitsee usein "ruman" mutta miehekkään miehen!
- keutunut susi
Eihän ruikuttaminen kovin miehekästä ole. Enkä kyllä ole kovin rumakaan. Kateellisena vain olen seurannut Ukkoparan paijamistanne.
- villa-allergisia
keutunut susi kirjoitti:
Eihän ruikuttaminen kovin miehekästä ole. Enkä kyllä ole kovin rumakaan. Kateellisena vain olen seurannut Ukkoparan paijamistanne.
puuvillakaapua tarvitsevia on villasuden tielle sattunut????? Vaihda puku pellavaan, luonnonkuitua ilman eläinuhria ;)
- yksinäinen nainen
keutunut susi kirjoitti:
Kyllä sinä itsekin saat tänne tulla paijattavaksi!
- kaavussaan
villa-allergisia kirjoitti:
puuvillakaapua tarvitsevia on villasuden tielle sattunut????? Vaihda puku pellavaan, luonnonkuitua ilman eläinuhria ;)
Villa, tuo ikuista kiertokouluaan jatkava hikivihreiden saama luonnonlahjoma! Puolivillaisuuden juolavehnistä me ei päästä eroon!
- kaikki tulis
yksinäinen nainen kirjoitti:
Kyllä sinä itsekin saat tänne tulla paijattavaksi!
tänne paijattavaksi mutta paijattavaksi pääseminen on taitolaji.
Meille useimmille miehille ei vauhti tahro riittää eres askelmerkille,saatikka että pystyis ponnistamaan.
Minuakin saa paijata ja halata on kauhee halipula. - yksinäinen nainen
kaikki tulis kirjoitti:
tänne paijattavaksi mutta paijattavaksi pääseminen on taitolaji.
Meille useimmille miehille ei vauhti tahro riittää eres askelmerkille,saatikka että pystyis ponnistamaan.
Minuakin saa paijata ja halata on kauhee halipula.Tule tähän viereen, niin halitaan! Pai, pai, tuntuuko paremmalta?
Tämäkin maa on täynnä yksinäisiä, sekä miehiä että naisia. Miksi juuri sinä olet yksin? Miksi me yksinäiset emme löydä toisiamme, vaikka kuinka yritämme?
- kuullut
sanottavan:"kauneus on katojan silmissä".
- sokeaksi
saa.....:))
- näyttää sitten
rakkaudesta sokean suden morsmaikku? :o
- morsianko
näyttää sitten kirjoitti:
rakkaudesta sokean suden morsmaikku? :o
Viivasuorat tiukat huulet,katkeruudesta kertovat juonteet ennen niin kauniiden silmien ympärillä.
Ei kuplivaa hopeaa, vaan aittapolulla ja pihapiirisssä asuva ikävyys, hämäryys.. - noin on niin
morsianko kirjoitti:
Viivasuorat tiukat huulet,katkeruudesta kertovat juonteet ennen niin kauniiden silmien ympärillä.
Ei kuplivaa hopeaa, vaan aittapolulla ja pihapiirisssä asuva ikävyys, hämäryys..susi on petturisusi. Morsmaikku on rakkaudesta sokea ja susi viilettää kylillä ketunhäntä kainalossa pupusten perässä.
- enkeli 1/3
Haluaisiks sää olla naine vai kaunis ?
- se haluis
kauni naise.
- alkeita
Ei, ku mä haluuissin jutella ny ensiks enkelin 2/3 kanssa!
- kiinnostais
alkeita kirjoitti:
enkeli3/3
- Suttura
Hyvä kysymys! :))
- enkeli 1/3
kiinnostais kirjoitti:
enkeli3/3
"naimisis",ettei hänel ol enää nettiäkää.Ukol vaa.
Meijä tarttis vissii muuttaa nimi DUOks.Mutku meit 3
on ni ollaa trio vaa.
Kauniita unia kaikil meilt kaikilt ! - enkeli 1/3
alkeita kirjoitti:
kertoo syynki.Hän o ravintolas.Hui,ja just tulttii
risteilylt.Hän ottaa vkolopust ny kaik irti.Skåååål
på den saken :)
Riakkuu joka ilta.
- SerpeNTiina
...."se on rumaa,jos mies on korree"....
komia ja miehinen voi olla vaikka pikkuinenkin.
Karismaa joko on tai ei.
Näkisitpä minut;))- kotikiusattua
minä kun oon pieni ja ruma musta käppänä.
- SerpeNTiina
kotikiusattua kirjoitti:
minä kun oon pieni ja ruma musta käppänä.
ja rinta-äänellä toistan sanani:)
Sisältö on aina parasta!;)
- nyt tuommoinen
ei masentaisi. Masentaisi varmaan minuakin:)))
- siihenkö siis,
mitä ensimmäinen viesti viitasi vai omaasi edeltävään?
- , kun
mies ruikuttaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h473143- 342855
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070