Onko hyvä setti?

tkusofter

12

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • "V V"

        Noh, ei ensimmäinen ase tarvitse olla huonoin jos rahaa ja innostusta harrastukseen riittää. Reppu on juu turha, koska osumasta siihenkin otetaan. Ja reppua ei voi kantaa tommosten Viper liivien kanssa. Mutta ase on hyvä ja liivitkin.

        Yhteen veto: Hyvä setti!


      • softaajaaa

        ihan hyvältä setiltä tuo näytti. oletko softannut kauankin? aloittelijoiden ei ehkä kannata ostaa heti sähkötoimista asetta..

        kaikkille airsoftista ja parkourista kiinnostuneille:
        www.freewebs.com/parkour-jengi


    • sumutin

      Oletko aloittamassa harrastusta vai pelannut jo pitempään? Jos olet vasta aloittamassa niin suosittelisin ensimmäiseksi aseeksi jousitoimista pistoolia. Aseesta en osaa sanoa, mutta minusta tuo reppu on aika turha. Scenaarioissa siitä voi olla hyötyäkin.

      • tkusofter

        Sitä ja sitä. vemppuea en tartte kun on ollut jo tm vz61 scorpion vemppu ja tm glock 17 vemppu. molemmat menny rikki ja sit vielä on ollu beretta vemppu kaverini hävitti. nyt oisin ostamassa sähkö asetta.repussa ois kyl hyvä pitää esim. juomaa, pikkururtavaa, kuulia, yön yli softiksissa makuumusseja kiinittää ja muuta hauskaa. eikö ne mene viper liivien päälle?


      • Airsoftissa lähes kaikki varusteet ovat täysin turhia, vaan niitä kannetaan tyylin ja varustekokonaisuiuuden takia (sirpaleliivit, hiekkapuku


      • tkusofter
        yber_softaaja kirjoitti:

        Airsoftissa lähes kaikki varusteet ovat täysin turhia, vaan niitä kannetaan tyylin ja varustekokonaisuiuuden takia (sirpaleliivit, hiekkapuku

        mutta kannattaako tollanen ostaa?
        Onko se hyvä?
        Ja olisko sulla tietoa mitä skenaario pelejä ois mulle hyviä. olen 11v ja asun turussa mutta voin myös mennä johonki kauemmas turusta. jyväskylään, helsinkiin saakka.


      • tkusofter kirjoitti:

        mutta kannattaako tollanen ostaa?
        Onko se hyvä?
        Ja olisko sulla tietoa mitä skenaario pelejä ois mulle hyviä. olen 11v ja asun turussa mutta voin myös mennä johonki kauemmas turusta. jyväskylään, helsinkiin saakka.

        No ei tuota välttämättä kannata ostaa... Minkä maan settiä erityisesti haluasit?

        Jos commandon ostoa harkitset kannattaa kääntyä jenkki setin puoleen ja jättää nuo saksalaiset reput kaupan hyllylle.


      • sinun kannattaisi tehä näin:
        yber_softaaja kirjoitti:

        No ei tuota välttämättä kannata ostaa... Minkä maan settiä erityisesti haluasit?

        Jos commandon ostoa harkitset kannattaa kääntyä jenkki setin puoleen ja jättää nuo saksalaiset reput kaupan hyllylle.

        minä itse tekisin näin:
        ostaisin varustelekasta us. sellasen setin jossa tetsarit ja maastopuku. sitten kenttäpullon ja 1 tai2 lisätaskuu varaakuille ja kuulille. tai ostaisin BW uudenmman tetsarisetin ja bw puvun ja 2g36 lipastaskuu ja kenttäpullon. 2 akkua lisää ja vaikka 3 lipasta pro-airsoftissa myydään g&p lippaita ja ne on aika hyvii.


      • awerulop
        sinun kannattaisi tehä näin: kirjoitti:

        minä itse tekisin näin:
        ostaisin varustelekasta us. sellasen setin jossa tetsarit ja maastopuku. sitten kenttäpullon ja 1 tai2 lisätaskuu varaakuille ja kuulille. tai ostaisin BW uudenmman tetsarisetin ja bw puvun ja 2g36 lipastaskuu ja kenttäpullon. 2 akkua lisää ja vaikka 3 lipasta pro-airsoftissa myydään g&p lippaita ja ne on aika hyvii.

        us. setissä tulikin kenttäpullo mukana


      • mp5 man
        awerulop kirjoitti:

        us. setissä tulikin kenttäpullo mukana

        no joihinkin järjestettyihin peleihin on yleensä ikärajana 12v,mutta jos pelaat jossakin kaveriporukassa niin anna vaan palaa!!!
        :):)


      • mp5 man1
        awerulop kirjoitti:

        us. setissä tulikin kenttäpullo mukana

        no joihinkin järjestettyihin peleihin on yleensä ikärajana 12v,mutta jos pelaat jossakin kaveriporukassa niin anna vaan palaa!!!
        :):)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      124
      1270
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe