Galaxy

on perseestä

Tai itse asiassa laiva on kyllä hieno mutta buffetpuolen tarjonta oli huonoa ja tarjoilijat olivat tylyjä, ruokajuomat ei kuulunut 26€:n hintaan, jopa vedestä piti maksaa erikseen.

Lasten leikkihuoneessa oli leikittäjä joka ei lainkaan ollut sopiva lasten kanssa työskentelyyn, naama oli norsunvitulla ja vihoissaan heitteli pallomeren palloja, hyvä ettei osunut lapsia päähän.
"Tax freen" hintatasokin oli melko korkea.
Olen enimmäkseen suosinut Eckerö ja Viking linen palveluita ja niin meinaan jatkossakin tehdä.

9

1834

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anneke

Minusta ruoka oli buffetissa ihan ok, vesi maksoi vain euron/puoli litraa. Tarjoilijat olivat ihan asiallisia.
      Taxfreestä en juurikaan mitään ostanut. Vastaisuudessa aion käyttää kaikkien laivayhtiöiden palveluja ihan tasaisesti. En todellakaan ole huomannut niissä mitään eroja kenenkään hyväksi.

• Great feeling

Jos ottaa itselleen tuollaisen kuvaamasi nirsoilevan asenteen jo etukäteen, niin matkahan menee pieleen. Mieti omaa suhtautumisttasi kanssaihmisiin, nin maailmakin näyttää paljon paremmalta.

• Tässähän kirjoittaja

kertoi tapahtuneesta.
        Onko kenties lukutaidossasi
        tai ymmärryksessäsi joitain
        puutteita.
        Ei ne tallinksiljan palvelut
        siitä parane vaikka kuinka
        yrittäisit muuttaa asioita
        mielessäsi.

• iski taas
        Tässähän kirjoittaja kirjoitti:

kertoi tapahtuneesta.
        puutteita.
        mielessäsi.

Kirjoitustavasta päätellen inttävä kääkkä iski taas :D

• brändin
        Tässähän kirjoittaja kirjoitti:

kertoi tapahtuneesta.
        puutteita.
        mielessäsi.

palveluja tarkoitat? Vastaa perustellen. Tarkoitatko Silja Linen alusten palveluja, vai Tallinkin alusten?

Anna tulla vastausta senkin säälittävä paska!

• keskustelussa näyttää
        brändin kirjoitti:

palveluja tarkoitat? Vastaa perustellen. Tarkoitatko Silja Linen alusten palveluja, vai Tallinkin alusten?

Anna tulla vastausta senkin säälittävä paska!

olevan kyse, oliko se vaikeata ymmärtää.

• paras?

olen itse myös eikä minulla ollut edes tarkoitus ostaa laivasta mitään kun maista saa 60% halvemmalla. Ruoka ja palvelu ainakin yhtä hyvää kuin Ruotsin laivoilla ja laiva on ehkä paras mitä Suomeen seilaa, uusi ja siisti. Ei lekkkitädin homma ole viihdyttää vaan katsoa perään ettei mene överiksi ja meidän täti maalasi lapsille vesiväreillä upeita tatuointeja käsiin ja poskiin...erittäin tyytäväinen ja menen uudelleen heti kun mahdollista.

• Ville-Viikinki

tuntuu, että nämä Tallinkia ja Galaxya ylistävät kommentit joko tulevat suoraan Tallinkin mainososastolta, tai sitten kyseessä ovat matkustajat, jotka eivät ole juuri muilla laivoilla ja yhtiöillä kulkeneet. Nimittäin ainakin meikäläisen ja kai aika monen muunkin kokemus on, ettei Tallinkilla todellakaan ole hinta-laatu suhde ihan kohdallaan. Kaikista pikkujutuistakin rahastetaan erikseen ja silti tarjottava laatu ei yllä läheskään kilpailijoiden tasolle. Onhan Galaxy vielä uudehko laiva, mutta kyllä sielläkin jo alkaa ikä ja kuluminen näkymään, varsinkin kun Tallinkin matkustaja-aines on suurelta osin aikalailla "kuluttavaa" sorttia ja kunnossapito sekä siisteyden taso on laivalla vähän niin ja näin. Ja ainakaan allekirjoittaneella ei risteilynautinto varsinaisesti irtoa uutuuttaan hohtavien muovipintojen ihailemisesta, vaan nimenomaan hyvästä asiakaspalvelusta yhdistettynä kohtuulliseen hinnoitteluun ja myöskin senverran nurkkapatrioottinen olen, että mielestäni suomalaisten kannattaisi suosia varustamoja, jotka työllistävät suomalaisia merimiehiä ja maksavat veronsa Suomeen. Tallinkin tähänastinen menestys on perustunut ainoastaan alipalkatun virolaisen mukavuuslippumiehistön käyttämiseen.

• Lue aiempia viestejä

Eiköhän tästä aiheesta jauhaminen jo riittäisi. Kuinka monta viestiketjua tälläkin sivulla on joissa käsitellään Galaxyn buffaa? Eiköhän ole tullut jo selväksi että toiset tykkää, toiset ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      9
      2781
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2621
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2317
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1894
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1473
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1154
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1005
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe