Olemme jo tovin verran miettineet suhteemme virallistamista. Oisko jollakulla kokemusta/tietoa siitä, millainen kyseinen "tilaisuus" on? Laitetaanko vain nimet alle ja se ois sitten siinä, vai? Tarvitaanko todistajia? Mul ei oo siis minkäänlaista käsitystä asiasta..
Millainen rekisteröintitilaisuus on?
6
1034
Vastaukset
- Shane
samanlainen kuin heteroparin käynti maistraatissa, niin kuin mitä luultavammin onkin, niin se on sitä, että nimet paperiin, pieni puhe siltä viranomaiselta ja se oli siinä. Todistus naimisista tietty mukaan sen jälkeen. Todistajia on oltava 2, mutta ne saa myös viraston puolesta, eli omat todistajat eivät ole välttämättömiä.
Korjatkaa joku, jos olen aivan väärässä.- rekisteröity 2007
Pitää etukäteen tehdä "kuulutukset" eli esteiden tutkinta. Siinä varmistetaan, että ei jo ole naimisissa tai sukulainen. Ei tarvittu todistajia, henkkarit vaan.
- Villikeiju
vietetä hääjuhlaa? Minä ainakin viettäisin!
- viettää
ja jotkut ei. Eihän kaikki naimisiin menevät heterotkaan vietä hääjuhlaa. Yleensähän ns. normaalit häät on sellaista vaivautunutta pönötystä ja tylsiä parisuhdeleikkejä, ettei kukaan mene niihin varmaan muuten kuin velvollisuudentunnosta ;-).
- Villikeiju
viettää kirjoitti:
ja jotkut ei. Eihän kaikki naimisiin menevät heterotkaan vietä hääjuhlaa. Yleensähän ns. normaalit häät on sellaista vaivautunutta pönötystä ja tylsiä parisuhdeleikkejä, ettei kukaan mene niihin varmaan muuten kuin velvollisuudentunnosta ;-).
Ei mitään pönötyshäitä, vaan rentoa ja luovaa ohjelmaa tietysti! Täytyyhän häiden olla naimisiin menevän parin näköiset. Kyllä sitä keksii vaikka minkälaiset häät :)
- yellowlove
Kiitos tiedoista. Ottanemme paikkakunnallamme asioista tarkemmin selvää. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7203010Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622702Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o562476Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312427Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581978Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181509Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121502- 731434
- 491419
- 571379