Kuten olemme saaneet lukea Suomi24 henkirikossivuilta moninaisia kirjoituksia,jotka on kirjoitettu oikea karra ym. nimimerkillä,niin kysymyksessä on vale karra.
Oikea eli siis väärä oikea karra on entinen tyttöystäväni,joka nyt kostaa,koska jätin hänet.
Jätin hänet oikukkaan luonteen ,että huonon hygenian takia, en sen takia että minulla lepattaa, se taas johtui siitä kehnosta hygieniasta.
Hän on henkilö,joka esintyy tällä feikki Q.na sekä on siis oikea karra.
Väärä Q. taas ei ole mikään feikki Q, vaan se olen nimenomaan minä... no siis oikea väärä karra tällä kertaa.
Pistän sillä veivaamisellani kampoihin tuolle satiasten vaivaamalle ex tyttöystävälleni - 63 v - joka oikeana vääränä karrana esiintyy ja kai siksi että väittää minun levittäneen hänee satiasisia ja sitten lampaistani kirppuja.
Se on vale, mokoma akka kyseiset ötökät minuun istutti ja nyt niistä karsivät lampaanikin.
Inhottavaa vöhnöttää posliinin lampaan parissa, villat oli ajeltava.
Ettei totuus unohtuisi:
oikea karrojen karra
3
443
Vastaukset
- karra
Miten voikaan olla sanan säiläni tehokas,vaikken edes yritä sivaltaakkaan.
Edellisen kirjoittaja on siis haavoittunut joskus kirjoituksistani minun tietämättä.
Otan osaa....;) - groooooooooooooooot
"Väärä Q. taas ei ole mikään feikki Q, vaan se olen nimenomaan minä"
Eli sinä siis olet tuo nimimerkki Q jota poliisikin etsii sekaantumisista alaikäisiin?- hän.......
on juuri se vääräQ.=Lapsiinsekaantuja!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724204Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963627Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363339- 512880
- 402358
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182349Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222082- 231696
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141537Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321526