MR.Travel/ kokemuksia_!

Vassilisa

Oletteko matkustaneet kyseisen matkanjärjestäjän kautta..Heillähän nyt kesäkamppistarjous, jonka myötä lentäisi 2:een kaupunkiin yhden hinnalla..

Mietin ja vertailen.kiitos vastanneille!!

4

1064

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noissa on tullut käytyä moneen otteeseen, paitsi Hamburgissa kerta riitti. MRTravelia olen aina käyttänyt ja tulen vast'edes käyttämään. Palvelu on ollut LOISTAVAA ja kaikki on sujunut mallikkaasti. Tota kahden kaupungin jutskaa en ole VIELÄ kokeillut, mutta mielessä on kokeilla.

• Räkä

Viime vuonna olin Budapestissa ja Ateenassa (saarihyppely budapestin jälkeen) ja tänä vuonna sain MrTravelin VIP-asiakkaana alle kolmensadan praha barcelona loman syyskuun puolivälissä.

2 yhden hinnalla on hyvä mutta paikkoja on vähän ja vain tuurilla voit saada haluamillesi päiville. Joustoa suositan ja mahdollisuutta venyttää kohteiden vierailuja. Itse tilasin jo kesäkuun alussa matkan.

Kehoitan sua ottamaan nopeasti yhteyttä toimistoon. Kerro milloin voit lähteä, minne ja kuinka kauan voit olla. Myös toiveita kumpaan ensin ja kuinka kauan voit välittää. Virkailijat Mr.Travelilla ovat ystävällisiä ja toimivat tehokkaasti. Ainakin näin muutaman kerran vuodessa käyttävän silmissä.

• Katja

Hyvää palvelua saimme mekin kyllä ja hintakaan ei ollut paha, kun pystyimme joustamaan lähtö- ja paluupäivissä. Varasin nimittäin vasta noin viikkoa ennen lähtöä... Onko näitä 2 kaupunkia yhden hinnalla muuten talvella, tietääkö kukaan???

• Räkä
        Katja kirjoitti:

Hyvää palvelua saimme mekin kyllä ja hintakaan ei ollut paha, kun pystyimme joustamaan lähtö- ja paluupäivissä. Varasin nimittäin vasta noin viikkoa ennen lähtöä... Onko näitä 2 kaupunkia yhden hinnalla muuten talvella, tietääkö kukaan???

Kampanjan matkustusaika päättyy 31.10. Se on kesäkampanja. Talvella pitää etsiä muita ajatuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe