Siivousvuorot

käytöskukka

Mites teidän huushollissa siivous järjestetään. Tuli vain mieleeni kun eilen ajattelin että pitäisi siivota, mutta on kaikkea muutakin tekemistä, mutta jos toinen olisi maisemissa, olisi hän jo siivonnut ennen kuin itse ehdin asiaa ajatellakaan. Minun on joskus vaikea tarttua toimeen, mutta toiselle se on helppoa ja hauskaakin. Yhdessä on kyllä kiva siivota!

15

1632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shane

siivotaan periaatteessa vuorotellen, mutta yhdessä useimmiten. Siis tiskit vuorotellen ja siivouspäivänä toinen pyyhkii pölyt ja pesee vessan ja toinen hoitaa lattiat, seuraavalla viikolla toisinpäin. Mutta se ei ole mikään sovittu juttu, se on vain mennyt niin.

• wowwi

vielä(kään:( "virallisesti" asu yhdessä,mutta jo nyt huomaa että siivous hoituu meillä niin että se tekee joka ensin ehtii.Kummankaa ei onneksi tarvitse suuremmin siivota toisen jälkiä,kuten kerätä vaatteita lattialta tai siivota ruokapöytää toisen jäljiltä.
      Siistejä naisia ollaan molemmat,mutta jos jotain hauskempaa tekemistä juolahtaa mieleen tai on tälläinen kaunis päivä,niin siivoaminen on toissijainen asia.Sitä paitsi ei ne villakoirat ja tiskit minnekkään katoa,kyllä ne joutaa odottamaan:)
      Mutta ikkunan pesemisen voin yrittää sitten kyllä delegoida tulevalle asuinkumppanille.Inhoan sitä ylikaiken ja niitä raitoja jotka jää ikkunaan,ja nekin huomaa vasta illalla kun aurinko alkaa paistamaan ikkunaan,aaargh!

• Villikeiju

Luulisin kyllä, että ikkunat puhdistuvat itsestään kun sataa. Ei niitä tarvitse varsinaisesti pesemään alkaa.

• wowwi
        Villikeiju kirjoitti:

Luulisin kyllä, että ikkunat puhdistuvat itsestään kun sataa. Ei niitä tarvitse varsinaisesti pesemään alkaa.

autonkin puhdistuvan kadulla seistessään rankkasateessa?Mutta ei ainakaan täällä kun asuu kaupungissa pölyn keskellä,likaisia raitoja valuu ikkunoissa niin ettei tahdo päivänvaloa nähdä.
        Auton peseminen itse on muuten mukavaa puuhaa varsinkin näin helteellä,ja tietenkin tyttöystävän kanssa pelleillen ja kastuen;) (valk.t-paita päällä,hym hym...:)
        Auto onkin aika likainen...täytyykin ehdottaa kunhan saapuu..................

• Villikeiju
        wowwi kirjoitti:

autonkin puhdistuvan kadulla seistessään rankkasateessa?Mutta ei ainakaan täällä kun asuu kaupungissa pölyn keskellä,likaisia raitoja valuu ikkunoissa niin ettei tahdo päivänvaloa nähdä.
        Auton peseminen itse on muuten mukavaa puuhaa varsinkin näin helteellä,ja tietenkin tyttöystävän kanssa pelleillen ja kastuen;) (valk.t-paita päällä,hym hym...:)
        Auto onkin aika likainen...täytyykin ehdottaa kunhan saapuu..................

ihan sen takia, että voisin pestä sitä jonkun kanssa ja pelleillä :)

Kyllä minun ikkunani ovat aina puhdistuneet sateella aika hyvin. Ja sisäpuolenkin saa puhdistettua samalla, kun avaa ikkunat aivan ammolleen. Mutta sitten pitää muistaa kuivata jälkeenpäin ne puiset reunat ettei tule hometta, koska homehan on ällöttävää ja siitä voi tulla vaikka astma!

• astiatkin
        Villikeiju kirjoitti:

Kyllä minun ikkunani ovat aina puhdistuneet sateella aika hyvin. Ja sisäpuolenkin saa puhdistettua samalla, kun avaa ikkunat aivan ammolleen. Mutta sitten pitää muistaa kuivata jälkeenpäin ne puiset reunat ettei tule hometta, koska homehan on ällöttävää ja siitä voi tulla vaikka astma!

vesisateella?
        Asettelet ne ikkunalaudalle ja suihkautat fairia perään :D

• taitavat ikkunat paskottua
        Villikeiju kirjoitti:

samaan villiin vauhtiin.

• Villikeiju
        astiatkin kirjoitti:

vesisateella?
        Asettelet ne ikkunalaudalle ja suihkautat fairia perään :D

Tuota minä kokeilen heti tänään, kun näkyy satavan :)

• Villikeiju
        taitavat ikkunat paskottua kirjoitti:

samaan villiin vauhtiin.

Hyvin niistä näkee!

• on nainen
        Villikeiju kirjoitti:

Hyvin niistä näkee!

minun makuuni!
        Mikään ei aiheuta minulle sellaista päänsärkyä kuin siivousintoilijat ja tiukkikset...

• Villikeiju
        on nainen kirjoitti:

minun makuuni!
        Mikään ei aiheuta minulle sellaista päänsärkyä kuin siivousintoilijat ja tiukkikset...

Minun siivousharrastukseni on todellakin siinä mittakaavassa ettei se voi millään aiheuttaa kenellekään päänsärkyä :)

• Villikeiju

mutta pakko siivota, etenkin kun asuu yksin :) Minä olen sellainen sekainen, että levitän tavaroita ympäriinsä ja jätän vaatteet mihin sattuu. Mutta likaisuudesta en tykkää yhtään, se on ällöttävää. Siivoaminen on kumminkin tekemisten listalla viimeisenä varsinkin kesällä.

• ja hyvää jälkeä tekee.

Minä olen koulutetumpi enkä halua tahria iteäni. Kun kyllästyy tai ei huvita, etsin uuden, yksi olisi jo tiedossa.

• huono provo poro

-----------------------

• tutulta
        huono provo poro kirjoitti:

-----------------------

tasaveroista suhdetta näistä lähtökohdista ja asenteella on vaikea saada aikaan...mut sehän oli molemmille selviö alusta alkaen.

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      59
      3166
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2964
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2668
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2548
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2530
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    Aihe