Kysymys kurssivalinnoista

Shamandalie

Onko mahdollista suorittaa samasta aineesta kahta eri kurssia samaan aikaan? Siis esim. kahta matikan kurssia. Toinen liittyy polynomifunktioihin, toinen geometriaan.

6

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on kyllä

mutta koulusi opetussuunnitelmassa voidaan määrätä toisinkin.

• Shamandalie

Siinä mun opetussuunnitelmassa on ekavuoden kohdalla
        aika paljon matikan kursseja, ja mä ehtisin suorittaa ne kaikki nyt ekana vuonna vaan, jos mä otan ne kaks kurssii samaan jaksoon (muualla ei ollu tilaa...)

• jeejee
        Shamandalie kirjoitti:

Siinä mun opetussuunnitelmassa on ekavuoden kohdalla
        aika paljon matikan kursseja, ja mä ehtisin suorittaa ne kaikki nyt ekana vuonna vaan, jos mä otan ne kaks kurssii samaan jaksoon (muualla ei ollu tilaa...)

Kyllä sen pitäis olla mahdollista paitsi jos se matikka menee toisen kurssin kanssa päällekkäin ja sitä toista ei saa vaihdettuu. Sit on kanssa joissain kursseissa, että pitää suortittaa eka joku toinen kurssi päästäkseen siihen mihin haluaa. Esim uskonto 2 päästäkseen on pitäny suorittaa ussa 1. Kannattaa kysyä opolta noista matikan kursseista.

• Shamandalie
        jeejee kirjoitti:

Kyllä sen pitäis olla mahdollista paitsi jos se matikka menee toisen kurssin kanssa päällekkäin ja sitä toista ei saa vaihdettuu. Sit on kanssa joissain kursseissa, että pitää suortittaa eka joku toinen kurssi päästäkseen siihen mihin haluaa. Esim uskonto 2 päästäkseen on pitäny suorittaa ussa 1. Kannattaa kysyä opolta noista matikan kursseista.

Mietin vaan, et eiköhän se periaatteessa oo mahdollista, kun eihän polynomifunktiot ja geometria silleen liity toisiinsa, et pitäs ensin suorittaa toinen ennen kuin siirtyy seuraavaan...

• lukiosta
        Shamandalie kirjoitti:

Mietin vaan, et eiköhän se periaatteessa oo mahdollista, kun eihän polynomifunktiot ja geometria silleen liity toisiinsa, et pitäs ensin suorittaa toinen ennen kuin siirtyy seuraavaan...

Mun lukiossa mun luokalle suositeltiin ottamaan ne samaan aikaan, mut meil on "muutamii" kurssei enemmän matikkaa ku yleensä on..

• bask

Ite päätin alkaa lukea pitkää matikkaa vasta tokalla luokalla. Sitä ennen olin lukenu lyhyttä vuoden ekalla ja yhden jakson tokalla. Kirjotin ylioppilaaksi viime syksyn, jolloin matikasta tipahti M. Luin matikat siis vajaassa parissa vuodessa, melkein kaikki syventävätkin (olisko ollu niin, että 15 kurssista jäi yksi lukematta). Luin aina kaksi peruskurssia ja yhden syventävän tai yhden peruskurssin ja yhden syventävän jaksosa. Onnistui se niinkin, vaikka ei siinä helpolla päässyt (useimmiten kolmannella luokalla mulla oli jaksoissa pelkkää matikkaa ja ehkä yksi tai kaksi kurssia jotain muuta).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4339
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 152
      976
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      20
      864
    9. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      852
    10. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      26
      805
    Aihe