HP:stä manga TV-sarja!!!

gogo-san

Hai!

Kuulemani juorun mukaan on käynyt niin, että Rowling on myynyt kirjojensa oikeudet japanilaiselle animaatio- ja pelistudiolle, Square-Enix Companylle, 30 miljoonasta punnasta.

Yhtiö aikoo tehdä kirjasarjasta manga tyylisen (tietokoneanimaatio) TV sarjan sekä japanin että englannin kielisenä.

Kyseinen yhtiö on luonut esim Final Fantasy Advent Children animaatioelokuvan, joten luvassa todellista laatua!!!

Ensimmäinen kausi tulee ulos japanissa about 2010, joten joudumme odottelemaan ikuisuuksia. Woih!

18

1356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämmöstä olet

      kuullut? Eli mikä on lähteesi?

      • Nimetön

        Taidat erehtyä nyt. Olen meinaan itse ainakin kuullut, että Piratesista oltaisiin tekemässä televisioon sarja.


      • prkl!
        Nimetön kirjoitti:

        Taidat erehtyä nyt. Olen meinaan itse ainakin kuullut, että Piratesista oltaisiin tekemässä televisioon sarja.

        Ei v*ttu mitään saastaisia mangoja tai animeita! Aivan p*skaa! Onko ihan pakko? Ihan ku kaiken maailman pokemoneja ei ois jo tarpeeks.
        Get a life, you moronic manga-fans!


      • pakkoainavalittaa
        prkl! kirjoitti:

        Ei v*ttu mitään saastaisia mangoja tai animeita! Aivan p*skaa! Onko ihan pakko? Ihan ku kaiken maailman pokemoneja ei ois jo tarpeeks.
        Get a life, you moronic manga-fans!

        Hanki itse elämä. Älä arvostele muita jos et halua että sinua arvostellaan. Jos pidämme animesta niin se on meidän asiamme ei sinun. Kaikenlisäksi Rowling saa siitä rahaa ja kuka ei rahaa haluaisi? Kaikenlisäksi huomaa että anime ja manga käsityksesi rajoittuu pokemoniin joten yleistys haisee pahasti. Jos noin kovasti suututtaa animaatiot ja sarjakuvat nin ei sinulla taida olla kaikki kohdallaan siellä pääkopassa. Anna muiden nauttia ja ole sinä vaan ihan rauhassa.


      • manga/anime-hater
        Nimetön kirjoitti:

        Taidat erehtyä nyt. Olen meinaan itse ainakin kuullut, että Piratesista oltaisiin tekemässä televisioon sarja.

        "Taidat erehtyä nyt. Olen meinaan itse ainakin kuullut, että Piratesista oltaisiin tekemässä televisioon sarja."

        Valitettavasti tämä on totta... Piratesista TEHDÄÄN sarja. Oksettaa.

        Tästä Harry Potter -asiasta en kyllä tiedä mitään... onhan se hyvin tyypillistä Rowlingille myydä oikeuksia minne sattuu (esim. Harry Potter -huvipuisto on tuloillaan...että just.).


      • anteeksi, pakkoainavalittaa.
        pakkoainavalittaa kirjoitti:

        Hanki itse elämä. Älä arvostele muita jos et halua että sinua arvostellaan. Jos pidämme animesta niin se on meidän asiamme ei sinun. Kaikenlisäksi Rowling saa siitä rahaa ja kuka ei rahaa haluaisi? Kaikenlisäksi huomaa että anime ja manga käsityksesi rajoittuu pokemoniin joten yleistys haisee pahasti. Jos noin kovasti suututtaa animaatiot ja sarjakuvat nin ei sinulla taida olla kaikki kohdallaan siellä pääkopassa. Anna muiden nauttia ja ole sinä vaan ihan rauhassa.

        No sit ainakin menkää johonki sille tarkoitettuun foorumiin. Olkoonkin, että aihe _sivuaa_ Harry Potteria, mutta kirjojen kanssa sillä ei ole sitten niin mitään tekemistä.
        Btw, tais osua siihen kaikista heikoimpaan kohtaan vahingossa.
        Tykkään, kun mua arvostellaan, että anna palaa, mutta valitettävasti tamä ei ole oikea foorumi sillekään... :(
        Mitä tykkäsit Deathly Hallowsista? Mä fanitin ihan täysillä! :P


      • Kaiken irti.
        manga/anime-hater kirjoitti:

        "Taidat erehtyä nyt. Olen meinaan itse ainakin kuullut, että Piratesista oltaisiin tekemässä televisioon sarja."

        Valitettavasti tämä on totta... Piratesista TEHDÄÄN sarja. Oksettaa.

        Tästä Harry Potter -asiasta en kyllä tiedä mitään... onhan se hyvin tyypillistä Rowlingille myydä oikeuksia minne sattuu (esim. Harry Potter -huvipuisto on tuloillaan...että just.).

        Jos sarja ei tule olemaan Rowlingin suunnittelema, niin voivat samantien tunkea se ajatus takapuoleen.


      • pakkoainavalittaa
        anteeksi, pakkoainavalittaa. kirjoitti:

        No sit ainakin menkää johonki sille tarkoitettuun foorumiin. Olkoonkin, että aihe _sivuaa_ Harry Potteria, mutta kirjojen kanssa sillä ei ole sitten niin mitään tekemistä.
        Btw, tais osua siihen kaikista heikoimpaan kohtaan vahingossa.
        Tykkään, kun mua arvostellaan, että anna palaa, mutta valitettävasti tamä ei ole oikea foorumi sillekään... :(
        Mitä tykkäsit Deathly Hallowsista? Mä fanitin ihan täysillä! :P

        Tälle palstalle ohjautuu elokuva ja kirja palstoista suoraan joten täällä voi keskustella kaikesta mikä liittyy harry potteriin. On tällä erikseen anime ja manga palsta mutta jokatapauksessa täällä ne hp-fanit enemmän käy kuin siellä.


      • kyynel.
        pakkoainavalittaa kirjoitti:

        Tälle palstalle ohjautuu elokuva ja kirja palstoista suoraan joten täällä voi keskustella kaikesta mikä liittyy harry potteriin. On tällä erikseen anime ja manga palsta mutta jokatapauksessa täällä ne hp-fanit enemmän käy kuin siellä.

        Silti tämä keskustelu kuuluu nimenomaan sinne no-lifejen anime- ja mangapalstoille. Joten painukaa sinne. Oksettavaa.


      • akkaoaoppp
        kyynel. kirjoitti:

        Silti tämä keskustelu kuuluu nimenomaan sinne no-lifejen anime- ja mangapalstoille. Joten painukaa sinne. Oksettavaa.

        Mene vitun lutka muualle itse. Harry potter jos on aiheena niin siitä keskustellaan sille tarkoitetuilla palstoilla. Ja jos väität että kaikilla animen katsojilla ei ole elämää niin olet pahasti väräässä. Sinulla ei ole elämän vitun kusipä lehmä.


      • Vitun huora ilmeisesti sitten.
        akkaoaoppp kirjoitti:

        Mene vitun lutka muualle itse. Harry potter jos on aiheena niin siitä keskustellaan sille tarkoitetuilla palstoilla. Ja jos väität että kaikilla animen katsojilla ei ole elämää niin olet pahasti väräässä. Sinulla ei ole elämän vitun kusipä lehmä.

        Hahhahhaahaaa! :D Ohhoh, tunnistitko noin hyvin itsesi tekstistäni..? :D Voi toista. Koita pärjäillä.


      • ...
        Vitun huora ilmeisesti sitten. kirjoitti:

        Hahhahhaahaaa! :D Ohhoh, tunnistitko noin hyvin itsesi tekstistäni..? :D Voi toista. Koita pärjäillä.

        SINÄ HELEVETIN VITUN HUORA TYYPPI SULET SEN PERKELEEN SUUS NYT JA PAINUT JONNEKKIN "MEILLÄ-EI-OLE-ELÄMÄÄ"-KERHOON!!!


      • siitä tehdään
        manga/anime-hater kirjoitti:

        "Taidat erehtyä nyt. Olen meinaan itse ainakin kuullut, että Piratesista oltaisiin tekemässä televisioon sarja."

        Valitettavasti tämä on totta... Piratesista TEHDÄÄN sarja. Oksettaa.

        Tästä Harry Potter -asiasta en kyllä tiedä mitään... onhan se hyvin tyypillistä Rowlingille myydä oikeuksia minne sattuu (esim. Harry Potter -huvipuisto on tuloillaan...että just.).

        ...mutta ei anime-sarjaa, vaan Disney tahtoo tahkoa rahaa ja tuottaa Jack Sparrow'sta ala-arvoisesti animoidun aamusarjan. Hyi helv.

        Ja mitä tähän a/m-keskusteluun tulee, voin sanoa katsovani animea ja lukevani mangaa (ja pitäväni siitä), mutta minunkin mielestä 99% tarjonnasta on aivan tajutonta paskaa. Pitää vaan osata seuloa ne hyvät sarjat/elokuvat esiin. Just my two cents.


    • pakkovalittaa

      Manga on sarjakuva. Anime TV-sarja olisi parmepi nimitys, kun anime on animaatio. Mangaa luetaan ja animea katsellaan.

    • päivänpilaaja..

      Ei, ei näin..
      En tiedä, mutta ei iske. Kirjat kirjoina, elokuvat elokuvina, ei kai sitä mitään animea tarvitse rueta tekemään! >:( Oli miten oli, minen ainakaan moista katso, oli miten laatua tahansa. Jotenkin Harry Potter ja anime ei vain käy yhteen. Ja tämähän oli siis vain minun mielipiteeni, ettei suuttua tarvitse. (:

      • päivänpilaaja2

        samaa mieltä päivänpilaajan kaa! toivottavasti rowling ymmärtää ennen kuin alkaa myymään noita oikeuksia että jokainen myyminen vähentää harry potterin taikaa, ja kohta kukaan ei eden tiedä et jk on kirjoittanu harrypotterit.

        oli pakko laittaa tää:

        "velhoveren arvo vähenee kaikki alla"
        BORGIN, Salaisuuksien Kammio

        ja:

        " tekijänoikeusien arvot vähenee kaikkialla"
        MINÄ, Tämä Maailma

        miettikää sitä ;D


      • Potterfani nyt ja huomenna
        päivänpilaaja2 kirjoitti:

        samaa mieltä päivänpilaajan kaa! toivottavasti rowling ymmärtää ennen kuin alkaa myymään noita oikeuksia että jokainen myyminen vähentää harry potterin taikaa, ja kohta kukaan ei eden tiedä et jk on kirjoittanu harrypotterit.

        oli pakko laittaa tää:

        "velhoveren arvo vähenee kaikki alla"
        BORGIN, Salaisuuksien Kammio

        ja:

        " tekijänoikeusien arvot vähenee kaikkialla"
        MINÄ, Tämä Maailma

        miettikää sitä ;D

        Jos Rowling aikoo todella myydä HP:n oikeudet jollekkin japanin animeyhtiölle, niin siinä katoaa koko Potterin idea. Parasta on kirjat ja kun niihin voi syventyä lukemaan ja luoda oman maailman. Jos japani tulee ja pilaa sen animesarjallaan ja jos Rowling ei edes "hyväksy" sitä nii paskat koko jutulle!!

        Rowling on silti ykkönen!


      • minelikoiluna

        Samaa mieltä olen myös... oliskohan se sarja sitte vaan yhtä pitkä ku kirjat, vai tulisiko Harrylle "uusia seikkailuja"? Ei kai. Mutta todella rasittavaa, että pitää tehdä kaikkea ja pilata samalla hyvä kirja, ei ne elokuvatkaan mitään huippuhuippu ihanaa ole. Ja sama juttu sen huvipuiston kanssa, voi vidukka noita USA:n älyköitä jotka sellasen sinne rakentaa. En varmaan katso koko sarjaa jos Suomeen joskus tulee...

        P.S. Täytyy myöntää, että Harry Potter puppetpals on hauska, mutta sanoisin että se on hiukkasen eri asia kuin joku anime... hehe ajatuskin suurisilmäisestä ja ispäisestä Harrysta naurattaa! :P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      288
      704
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      656
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe