Hai!
Kuulemani juorun mukaan on käynyt niin, että Rowling on myynyt kirjojensa oikeudet japanilaiselle animaatio- ja pelistudiolle, Square-Enix Companylle, 30 miljoonasta punnasta.
Yhtiö aikoo tehdä kirjasarjasta manga tyylisen (tietokoneanimaatio) TV sarjan sekä japanin että englannin kielisenä.
Kyseinen yhtiö on luonut esim Final Fantasy Advent Children animaatioelokuvan, joten luvassa todellista laatua!!!
Ensimmäinen kausi tulee ulos japanissa about 2010, joten joudumme odottelemaan ikuisuuksia. Woih!
HP:stä manga TV-sarja!!!
18
1367
Vastaukset
- tämmöstä olet
kuullut? Eli mikä on lähteesi?
- Nimetön
Taidat erehtyä nyt. Olen meinaan itse ainakin kuullut, että Piratesista oltaisiin tekemässä televisioon sarja.
- prkl!
Nimetön kirjoitti:
Taidat erehtyä nyt. Olen meinaan itse ainakin kuullut, että Piratesista oltaisiin tekemässä televisioon sarja.
Ei v*ttu mitään saastaisia mangoja tai animeita! Aivan p*skaa! Onko ihan pakko? Ihan ku kaiken maailman pokemoneja ei ois jo tarpeeks.
Get a life, you moronic manga-fans! - pakkoainavalittaa
prkl! kirjoitti:
Ei v*ttu mitään saastaisia mangoja tai animeita! Aivan p*skaa! Onko ihan pakko? Ihan ku kaiken maailman pokemoneja ei ois jo tarpeeks.
Get a life, you moronic manga-fans!Hanki itse elämä. Älä arvostele muita jos et halua että sinua arvostellaan. Jos pidämme animesta niin se on meidän asiamme ei sinun. Kaikenlisäksi Rowling saa siitä rahaa ja kuka ei rahaa haluaisi? Kaikenlisäksi huomaa että anime ja manga käsityksesi rajoittuu pokemoniin joten yleistys haisee pahasti. Jos noin kovasti suututtaa animaatiot ja sarjakuvat nin ei sinulla taida olla kaikki kohdallaan siellä pääkopassa. Anna muiden nauttia ja ole sinä vaan ihan rauhassa.
- manga/anime-hater
Nimetön kirjoitti:
"Taidat erehtyä nyt. Olen meinaan itse ainakin kuullut, että Piratesista oltaisiin tekemässä televisioon sarja."
Valitettavasti tämä on totta... Piratesista TEHDÄÄN sarja. Oksettaa.
Tästä Harry Potter -asiasta en kyllä tiedä mitään... onhan se hyvin tyypillistä Rowlingille myydä oikeuksia minne sattuu (esim. Harry Potter -huvipuisto on tuloillaan...että just.). - anteeksi, pakkoainavalittaa.
pakkoainavalittaa kirjoitti:
Hanki itse elämä. Älä arvostele muita jos et halua että sinua arvostellaan. Jos pidämme animesta niin se on meidän asiamme ei sinun. Kaikenlisäksi Rowling saa siitä rahaa ja kuka ei rahaa haluaisi? Kaikenlisäksi huomaa että anime ja manga käsityksesi rajoittuu pokemoniin joten yleistys haisee pahasti. Jos noin kovasti suututtaa animaatiot ja sarjakuvat nin ei sinulla taida olla kaikki kohdallaan siellä pääkopassa. Anna muiden nauttia ja ole sinä vaan ihan rauhassa.
No sit ainakin menkää johonki sille tarkoitettuun foorumiin. Olkoonkin, että aihe _sivuaa_ Harry Potteria, mutta kirjojen kanssa sillä ei ole sitten niin mitään tekemistä.
Btw, tais osua siihen kaikista heikoimpaan kohtaan vahingossa.
Tykkään, kun mua arvostellaan, että anna palaa, mutta valitettävasti tamä ei ole oikea foorumi sillekään... :(
Mitä tykkäsit Deathly Hallowsista? Mä fanitin ihan täysillä! :P - Kaiken irti.
manga/anime-hater kirjoitti:
"Taidat erehtyä nyt. Olen meinaan itse ainakin kuullut, että Piratesista oltaisiin tekemässä televisioon sarja."
Tästä Harry Potter -asiasta en kyllä tiedä mitään... onhan se hyvin tyypillistä Rowlingille myydä oikeuksia minne sattuu (esim. Harry Potter -huvipuisto on tuloillaan...että just.).Jos sarja ei tule olemaan Rowlingin suunnittelema, niin voivat samantien tunkea se ajatus takapuoleen.
- pakkoainavalittaa
anteeksi, pakkoainavalittaa. kirjoitti:
No sit ainakin menkää johonki sille tarkoitettuun foorumiin. Olkoonkin, että aihe _sivuaa_ Harry Potteria, mutta kirjojen kanssa sillä ei ole sitten niin mitään tekemistä.
Btw, tais osua siihen kaikista heikoimpaan kohtaan vahingossa.
Tykkään, kun mua arvostellaan, että anna palaa, mutta valitettävasti tamä ei ole oikea foorumi sillekään... :(
Mitä tykkäsit Deathly Hallowsista? Mä fanitin ihan täysillä! :PTälle palstalle ohjautuu elokuva ja kirja palstoista suoraan joten täällä voi keskustella kaikesta mikä liittyy harry potteriin. On tällä erikseen anime ja manga palsta mutta jokatapauksessa täällä ne hp-fanit enemmän käy kuin siellä.
- kyynel.
pakkoainavalittaa kirjoitti:
Tälle palstalle ohjautuu elokuva ja kirja palstoista suoraan joten täällä voi keskustella kaikesta mikä liittyy harry potteriin. On tällä erikseen anime ja manga palsta mutta jokatapauksessa täällä ne hp-fanit enemmän käy kuin siellä.
Silti tämä keskustelu kuuluu nimenomaan sinne no-lifejen anime- ja mangapalstoille. Joten painukaa sinne. Oksettavaa.
- akkaoaoppp
kyynel. kirjoitti:
Silti tämä keskustelu kuuluu nimenomaan sinne no-lifejen anime- ja mangapalstoille. Joten painukaa sinne. Oksettavaa.
Mene vitun lutka muualle itse. Harry potter jos on aiheena niin siitä keskustellaan sille tarkoitetuilla palstoilla. Ja jos väität että kaikilla animen katsojilla ei ole elämää niin olet pahasti väräässä. Sinulla ei ole elämän vitun kusipä lehmä.
- Vitun huora ilmeisesti sitten.
akkaoaoppp kirjoitti:
Mene vitun lutka muualle itse. Harry potter jos on aiheena niin siitä keskustellaan sille tarkoitetuilla palstoilla. Ja jos väität että kaikilla animen katsojilla ei ole elämää niin olet pahasti väräässä. Sinulla ei ole elämän vitun kusipä lehmä.
Hahhahhaahaaa! :D Ohhoh, tunnistitko noin hyvin itsesi tekstistäni..? :D Voi toista. Koita pärjäillä.
- ...
Vitun huora ilmeisesti sitten. kirjoitti:
Hahhahhaahaaa! :D Ohhoh, tunnistitko noin hyvin itsesi tekstistäni..? :D Voi toista. Koita pärjäillä.
SINÄ HELEVETIN VITUN HUORA TYYPPI SULET SEN PERKELEEN SUUS NYT JA PAINUT JONNEKKIN "MEILLÄ-EI-OLE-ELÄMÄÄ"-KERHOON!!!
- siitä tehdään
manga/anime-hater kirjoitti:
Tästä Harry Potter -asiasta en kyllä tiedä mitään... onhan se hyvin tyypillistä Rowlingille myydä oikeuksia minne sattuu (esim. Harry Potter -huvipuisto on tuloillaan...että just.)....mutta ei anime-sarjaa, vaan Disney tahtoo tahkoa rahaa ja tuottaa Jack Sparrow'sta ala-arvoisesti animoidun aamusarjan. Hyi helv.
Ja mitä tähän a/m-keskusteluun tulee, voin sanoa katsovani animea ja lukevani mangaa (ja pitäväni siitä), mutta minunkin mielestä 99% tarjonnasta on aivan tajutonta paskaa. Pitää vaan osata seuloa ne hyvät sarjat/elokuvat esiin. Just my two cents.
- pakkovalittaa
Manga on sarjakuva. Anime TV-sarja olisi parmepi nimitys, kun anime on animaatio. Mangaa luetaan ja animea katsellaan.
- päivänpilaaja..
Ei, ei näin..
En tiedä, mutta ei iske. Kirjat kirjoina, elokuvat elokuvina, ei kai sitä mitään animea tarvitse rueta tekemään! >:( Oli miten oli, minen ainakaan moista katso, oli miten laatua tahansa. Jotenkin Harry Potter ja anime ei vain käy yhteen. Ja tämähän oli siis vain minun mielipiteeni, ettei suuttua tarvitse. (:- päivänpilaaja2
samaa mieltä päivänpilaajan kaa! toivottavasti rowling ymmärtää ennen kuin alkaa myymään noita oikeuksia että jokainen myyminen vähentää harry potterin taikaa, ja kohta kukaan ei eden tiedä et jk on kirjoittanu harrypotterit.
oli pakko laittaa tää:
"velhoveren arvo vähenee kaikki alla"
BORGIN, Salaisuuksien Kammio
ja:
" tekijänoikeusien arvot vähenee kaikkialla"
MINÄ, Tämä Maailma
miettikää sitä ;D - Potterfani nyt ja huomenna
päivänpilaaja2 kirjoitti:
samaa mieltä päivänpilaajan kaa! toivottavasti rowling ymmärtää ennen kuin alkaa myymään noita oikeuksia että jokainen myyminen vähentää harry potterin taikaa, ja kohta kukaan ei eden tiedä et jk on kirjoittanu harrypotterit.
oli pakko laittaa tää:
"velhoveren arvo vähenee kaikki alla"
BORGIN, Salaisuuksien Kammio
ja:
" tekijänoikeusien arvot vähenee kaikkialla"
MINÄ, Tämä Maailma
miettikää sitä ;DJos Rowling aikoo todella myydä HP:n oikeudet jollekkin japanin animeyhtiölle, niin siinä katoaa koko Potterin idea. Parasta on kirjat ja kun niihin voi syventyä lukemaan ja luoda oman maailman. Jos japani tulee ja pilaa sen animesarjallaan ja jos Rowling ei edes "hyväksy" sitä nii paskat koko jutulle!!
Rowling on silti ykkönen! - minelikoiluna
Samaa mieltä olen myös... oliskohan se sarja sitte vaan yhtä pitkä ku kirjat, vai tulisiko Harrylle "uusia seikkailuja"? Ei kai. Mutta todella rasittavaa, että pitää tehdä kaikkea ja pilata samalla hyvä kirja, ei ne elokuvatkaan mitään huippuhuippu ihanaa ole. Ja sama juttu sen huvipuiston kanssa, voi vidukka noita USA:n älyköitä jotka sellasen sinne rakentaa. En varmaan katso koko sarjaa jos Suomeen joskus tulee...
P.S. Täytyy myöntää, että Harry Potter puppetpals on hauska, mutta sanoisin että se on hiukkasen eri asia kuin joku anime... hehe ajatuskin suurisilmäisestä ja ispäisestä Harrysta naurattaa! :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458550Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472429Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272241- 361932
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211332Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081143Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015