juu elikkäs oon semmosessa kohtaa jossa vedetään vivusta, nousee semmonen tulta syöksevä torni korkeammalle ja sieltä paljastuu "jäniksen pään" näkönen patsas. Sulla on noin 50 sekuntia aikaa hakee se. Tässä kohtaa en oo onnistunu vaikka kuinka oon tuhat ja yks kertaa kokeillu, alkaa hermot jo mennä!! :(
Olisko tohon juttuun mitään kikka kolmosta jolla ton pään sais helpommin tai vaikka huijauskoodi... JOTAIN!!!!!???? HEEELP!!
TRA: tomb of tihocan
6
727
Vastaukset
- lara-anjelina
sen sillai, että käytin loppumaton energia koodia. Ja ei muuta kuin niin lujaa kuin pääsi.
En usko, että tohon mitään erikoista konstia on..?- APUJA!!!
Ookkei! no mistäs mä saan semmosen koodin?
Tos option-valikos muuten on semmonen cheat kategoria. tuleeko sinne automaattisesti huijausjuttuja kun on jonkun kentän "puhtaasti" ( keränny kaikki esineet)suorittanu vai kuinkas toi homma nyt pelittää?? Vai saako niitä juihauskoodia kun on suorittanu niitä time trialia? - lara-anjelina
APUJA!!! kirjoitti:
Ookkei! no mistäs mä saan semmosen koodin?
Tos option-valikos muuten on semmonen cheat kategoria. tuleeko sinne automaattisesti huijausjuttuja kun on jonkun kentän "puhtaasti" ( keränny kaikki esineet)suorittanu vai kuinkas toi homma nyt pelittää?? Vai saako niitä juihauskoodia kun on suorittanu niitä time trialia?anniversaryssä saa koodeja vain jos suorittaa time trialit. Nii juu ja sitten saa muutaman koodin kun menee pelin läpi.
Muistaakseni ton loputtoman energia koodin saa sitten kun on pelannut kaikki time trialit..
Käyn tarkistamassa. =)
- lara-anjelina
ihan varma, mutta muistaakseni sen saa sitten kun on pelin läpäissyt.
Tuolla tratlantis.Com:issa, ei ollut mainintaa kyseisestä koodista, mutta sen saa kyllä. Kävin meinaa omalta koneelta tarkistamassa sen.- APUJA!!!
Eikös ne trialit auennu aina sitä mukaa kun on pelannu kenttiä läpi?
Kiitoksia kovasti vinkeistä ja avusta! =) - lara-anjelina
APUJA!!! kirjoitti:
Eikös ne trialit auennu aina sitä mukaa kun on pelannu kenttiä läpi?
Kiitoksia kovasti vinkeistä ja avusta! =)kyl. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682302Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2352238- 1201508
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis241323Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj411289- 1321261
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711210Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73979Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102979Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.77932