Kuinka paljon Alanyassa on hintataso muuttunut viimeisen kolmen vuoden aikana? mitä maksaa nykyään ravintolassa pihvit? olut ravintolassa/kaupassa? Drinksut? ym.
Hintatasosta
4
1404
Vastaukset
- kirjapitoo tehty...
Vaivaudu lukemaan edellisia juttuja, niin ei tarvii samoja asioita jokaiselle erikseen selittää.
- Matkaillut
Viime viikonloppuna tulimme takaisin, joten tuoretta tietoa. Matkabudjetti oli 400 euroa viikolta/henkilö, mutta saimme menemään 250 euroa. Oli odotettua edullisempaa. Huoneistohotellissa kokattiin itse ja suurten tavaratalojen (esim. Kipa ja Migros) lihan hinnat olivat kohtuullisia. Erityisesti kana. Olutta meni helteessä (37 astetta) paljon ja tuoppi maksoi euron alimmillaan. Sama hinta kaupassa.
Parempaan ruokailuun piti varata 10-15 euroa per henki. Perusvaateostokset ja kengät 3-10 euroon ja aina kannattaa tinkiä. Edellisestä reissusta oli 15 vuotta ja suhteessa olivat hinnat pysyneet ennallaan eli myönteinen yllätys.- mieltä :/
Tulin viikko sitten Alanyasta ja minulla oli vain 2 vuoden tauko kyseisestä paikasta! hinnat olivat nousseet. Itse olin 2vk ja 700e meni.. eli varaa 400 viikon matkaan..toki sieltä saa nostettua rahaa jos tarvis..
- matkaillut
mieltä :/ kirjoitti:
Tulin viikko sitten Alanyasta ja minulla oli vain 2 vuoden tauko kyseisestä paikasta! hinnat olivat nousseet. Itse olin 2vk ja 700e meni.. eli varaa 400 viikon matkaan..toki sieltä saa nostettua rahaa jos tarvis..
Se on juuri tätä. Jokainen käyttää rahat niinkuin haluaa. Joka tapauksessa meidän perhe (2 1) laittoi viikon rahat samaan kassaan eli 900 euroa. Viikko kokkailtiin ja syötiin päivittäin myös pikkusuolaista ulkona, oli turkkilaista iltaa ja pari päivää vesipuistossa. Tietenkin muutama kalja päivisin. Kun viikko loppui laskettiin kassa ja yli jäi 300 euroa. Jokainen osteli myös vaatteita ja sandaaleja. Minusta edelleen on kohtuullista lomailua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1423477Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",42473Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/842190Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1371845- 1291812
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee281729- 1381395
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1131329"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551196Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1571103