tahtoisin gallerian jossa oik reunassa olisi pikkukuvat ja vasemmassa reunassa isompi kuva ja kun pientä kuvaa klikkaa se siirtyy suureen kuvakenttään vasemmalla.
miten teen?
millä ohjelmalla tyylikäs
5
534
Vastaukset
- koosta....
Jos kuvasi ovat max 800x600, niin tuollaisen saat helposti tehtyä esim JAlbumilla:
http://jalbum.net/
Jos kuvasi ovat HQ, eli isompia kuin em, niin tuo 'kikkailu' vaan ärsyttää kaikkia kuvien karselijoita. Silloin kannattaa tehdä sekä tekijälle että käyttäjälle helpompi galleria, jossa kuvat aukeavat ihan suoraan .jpg linkistä. - auttakaas
ei tolla jalbumilla voi tehdä koska siihen eisaa lisättyä omia logoja ja return tekstia tai mitä tahansa sekä taustaväri.
korjaa jos olen väärässä..- kyllä se Jalbum
tekee ihan tajuttavalla html:llä ne sivunsa.
Niitä pystyy editoimaan Notepadilla ihan mieleisekseen, eikä ole edes vaikeaa.
Minäkin lisään albumeihini aina tarpeen vaatiessa logoja ja lisätekstejä.
- infoa
Tässä yksi esimerkki nettiin asennetusta kuvagalleriasta(pikkukuvat vasemmalla):
http://galleria.gurut.be/displayimage.php?album=1&pos=8
Tuohon pitää rekisteröityä tosin.
Kun on rekisteröitynt, niin sitten kirjaudu sisään, luo albumi ja lisää kuvia albumiisi.
Ei tarvitse html- tai php -koodi osaamista.
P.S. Voin tuon sivun osoitteen muuttaa tarvittaessa joksikin muuksi. Kuvatilaa tällä hetkellä 100MB per käyttäjä.- kuin
esim www.annakomonen.com tyylinen kuvaosa
ei mitään erillisiä sivuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724294Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003740Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363429- 513010
- 402498
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182429Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222202- 231836
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141625Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331612