kun lataa jonkun java-pelin puhelimeen nii se ei tunnista sitä.. mikä avuksi? antakaa vinkkejä? onko jokin ohjelma jolla saa puhelimen tunnistamaan sen puhelin on SAMSUNG SGH-X700
java-peli ongelma!
2
610
Vastaukset
- SGH-Z720
Kokeile tämä (löysin googlettamaalla):
http://www.matkapuhelininfo.com/keskustelu/showthread.php?p=572700
Sama ongelma on minulla! Kännykkämalli on siis SGH-Z720, jos joku voisi minua sitten auttaa!? En ole löytänyt vaikka olen kuinka googlettanut ja etsinyt! - Z720
Löytyy myös toinen niksi netistä hätäapua sille Java-ongelmalle ja tämä toimii kaikilla Samsungeilla! =):
euploader.com:in kautta voi PC:stä ladata java-pelejä Samsungiin wapin kautta. Toki maksaa vähän käyttää wappia, mutta pelithän ovat niin pieniä, ettei pitäisi monta centtiä maksaa. =)
Ohjeet:
Sivu on joko ruotsiksi tai englanniksi, muttei suomeksi. Tässä ohjeet ruotsin sivustolle. Ensin klikkaat "bläddra", etsi .jar-tiedosto koneesta ja valitse "avaa" tai "öppna", sitten klikkaat "upload". Älä avaa wappia puhelimessa tässä vaiheessa vielä! Klikkaa taas "bläddra", etsi .jad-tiedosto koneesta ja valitse "avaa", sitten klikkaat "upload". Nyt ilmestyy linkki millä pääsee puhelimen wapin kanssa lataamaan pelin. Ilmestyy myös kaksi koodia, ja kun ne on kirjoitettu wapilla, niin voi klikata "download", niin peliä asennetaan puhelimeen. Jos on Java-peli, missä on vain .jar-tiedosto niin toimii kyllä sekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628