Xbox 360 ja Ps3

ssddasfdczxvczxv

Pitäkää ne boxi keskustelut omalla alueella ja Ps3 tällä!

Kiitos.

Ps. kumpikin vehje on perseestä.

12

538

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • chill..........

      ps3, on meille aikuisemmille suunnattu konsoli, tämän voit todeta viestien tasosta,
      raaputtaja on teineille, wii lapsille!

      kumpikaan konsoli ei ole perseestä!

      • kyllä uskois

        edes 11 vuotiaaksi...vai mitä chill...?? :) Olisit vain pysynyt sen XO.n puolella ,..


      • chill.........
        kyllä uskois kirjoitti:

        edes 11 vuotiaaksi...vai mitä chill...?? :) Olisit vain pysynyt sen XO.n puolella ,..

        olen 29v,,, hitsari....


      • --------------

    • ondasdsadsadgf

      Xbox on räiskintäpeleille suunniteltu suht' hyvä hintanen muovinen tiiliskivi.

      Ps3 on vailla backward emulation-tukea omaava ylikallis roska jossa oleva bluray soitin joka on vielä kaiken lisäksi hidas.

      hidas nopeuksesilla DVD-soittimella on 2-12,5 mb/s lukunopeus mikä blurayllä on 4-24 mb/s ja hinta-ero on 190€...

      WII taas on perus nintendoa missä heilutaan samojen pelejen uusinta-versioilla.

      Siinä faktaa teille.

      • SOTAHULLU

        VIIMEINKIN TÄÄLLÄ ON JÄRKEVIÄ IHMISIÄ PUHUMASSA FAKTOJA NÄISTÄ PASKAKONSOLEISTA!!!

        KONSOLISOTAA!!! WII ON PIKKUPASKA!!! XBOX ON HAJOAVA PASKA!!! PS3 ON KALLIS FLOPPIPASKA!!!

        HAHAHAHHAA HAHAHAHHAA HAHAHAHHAA HAHAHAHHAA HAHAHAHHAA HAHAHAHHAA HAHAHAHHAA HAHAHAHHAA HAHAHAHHAA HAHAHAHHAA HAHAHAHHAA HAHAHAHHAA!!!


      • chill.............

        lyö kaikki laineilta, ei voi mitään, hintaa on enemmän, mutta saa enemmän, bluray soitin jo maksaisi yksinään enemmän! :)

        ja täysin hyvä soitin, mistä raaputtaja bonit saavat vaan uneksia,, ja nimenomaan BONIT!

        se on raaputtaja fanittajien uusi nimi, ihmiset jota eivät usko todisteita, inttävät vain vastaan, ovat boneja


    • cvhfghfghgfhfghfg

      Mutta tottahan tämä on.

      PS3 on liian kallis ja bluray asemaa ei tueta vielä, eli omasta mielestä sony pisti liian aikaisin uuden soittimen ja siitä ei ole MITÄÄN HYÖTYÄ jos ei omaa HDTVtä.
      PS: Missä Cell tehot??

      Xbox360 hajoaa rankassa käytössä mutta on "hyvä hintainen"

      WII

      Graafisia pelejä ei ole paljon mutta kai se laite on valmistettu lähinnä nuoremalle sukupolvelle.
      Kuullut kyllä juttua että wiimoten hihna hajoaa helposti / hiertää ranetta.

      • Korjausta juu

        Kokeileppa itse Wii ohjaimia,niin huomaat
        että mikään kuulemastasi ei ole totta.
        Kännissä jos pelaa niin satavarmasti ohjaimet
        lentää seinään,niillä mikään ei käsissä pysy.


      • tykänny
        Korjausta juu kirjoitti:

        Kokeileppa itse Wii ohjaimia,niin huomaat
        että mikään kuulemastasi ei ole totta.
        Kännissä jos pelaa niin satavarmasti ohjaimet
        lentää seinään,niillä mikään ei käsissä pysy.

        enemmän että pullataikinaan laitetaan kanelia, se tuo pienen vivahteen siihen makuun. mutta tieysti, kukin taaplaa tyylillään.


      • sori tuosta....
        tykänny kirjoitti:

        enemmän että pullataikinaan laitetaan kanelia, se tuo pienen vivahteen siihen makuun. mutta tieysti, kukin taaplaa tyylillään.

        tuli kyllä väärään paikkaan tuo mun taikina viesti, next gen pullataikina.

        no, mutta sori. jatkakaa keskustelua


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe