Aina vaan morkataan(minä muiden mukana,tunnustan), et miten huono palvelu on tk:ssa. Mutta nyt välillä kehuja...annan positiivista palautetta, silloin kun on aihetta. Samoin negatiivista.
Asiaan..eilen sain todellakin hyvää palvelua niin hoitajilta kuin myös lääkäriltä, joka nuoruudestaan huolimatta vaikutti erittäin pätevältä ja heti määräsi lääkityksen sairauteeni ja nyt totean, että lääkitys on todella tehokas.
Kiitos hyvästä palvelusta!
Hyvä TK!!
6
939
Vastaukset
- niinkin
Tosiassiehan se on, että nuo terveyspalavelut on huonontunneet. Ei taho päästä lääkäriin.
Mutta oikeen mukavaa, että Nipsu-neiti on saanunna hyvvää palveluo.
Maakuntayhtymä oli susi jo syntyessään! - lääkitys
olla tehokas, mutta onko diagnoosi oikea ja parantaako määrätyt rohdot sairauden, on oleellisempaa..
- on hyvin
ku lantto on pois jaloista pyörimästä
- Myöskin tyytyväinen
on hyvin kirjoitti:
ku lantto on pois jaloista pyörimästä
täältäkin terveyskeskukselle. Harvoin joudun asioimaan terveyskeskuksessa mutta viime viikolla tuli akuutti tarve. Nuoresta iästä huolimatta minut otettiin vakavasti ja sain vaivaani tarvittavaa hoitoa. Kaiken lisäksi lääkäri oli ystävällinen ja asiansa osaava. Apua sain ja oon siitä kiitollinen.
- NIPSU-NEITI
sen voin vakuuttaa, että diagnoosi on oikea. Niin paljon kokeia otettiin, että ei jäänyt epäilystä.
Ja kyllä sen itse huomaa, auttaako lääkitys. - pitäisi
Myöskin tyytyväinen kirjoitti:
täältäkin terveyskeskukselle. Harvoin joudun asioimaan terveyskeskuksessa mutta viime viikolla tuli akuutti tarve. Nuoresta iästä huolimatta minut otettiin vakavasti ja sain vaivaani tarvittavaa hoitoa. Kaiken lisäksi lääkäri oli ystävällinen ja asiansa osaava. Apua sain ja oon siitä kiitollinen.
olla luonnollista saavansa ikäänsä, säätyynsä ja sukupuoleensa katsomatta asiallista hoitoa? Terveydenhoitohenkilökunta maksaa koulutuksineen niin paljon yhteiskunnalle, että eikö kuitenkin ole vähintä mitä heiltä voi odottaa asiallinen suhtautuminen asiakkaisiinsa? He eivät ole enkeleitä, mutta ihmisiä kai he kuitenkin ovat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h92781Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958