Miksihän muita konsoleita enää myydään,kun
Wii tuli huippuohjaimineen myyntiin..sitä ihmettelen.
Ylivoimaseti nautittavampaa pelata Wii pelejä
kun muita kämäsiä konsoleita.
Kyllä wii jyrää nyt,ja ostakat vaan lisääntyy
muut rämpii perässä,kuin mummo lumessa.
Wii kunkku
9
415
Vastaukset
- chill..............
ootko kahtonu ikinä WII:n grafiikkaa, katoppas, se siitä! :))))
jopa raaputtaja lyö WII:n, ja tämä on jo paljon, sillä tottakait grafiikalla on väliä.!!!!!!!!!- on väliä?
Mitä kunnon väliä sillä on? Pelattavuus on tärkein, jossa Wii voittaa kaikki.
- chill................
on väliä? kirjoitti:
Mitä kunnon väliä sillä on? Pelattavuus on tärkein, jossa Wii voittaa kaikki.
sillä tottakait grafiikka on osa kaikkea, ja siinä wii jää todella jälkeen....
en pitänyt!!!!!!!!!!!! - on osa kaikkea
chill................ kirjoitti:
sillä tottakait grafiikka on osa kaikkea, ja siinä wii jää todella jälkeen....
en pitänyt!!!!!!!!!!!!Mutta pelattavuus on TÄRKEIN, jossa Wii on paras!
Toki graafikka vaikuttaa myös peleihin, mutta ei yhtä paljon, kun pelattavuus. - chill.............
on osa kaikkea kirjoitti:
Mutta pelattavuus on TÄRKEIN, jossa Wii on paras!
Toki graafikka vaikuttaa myös peleihin, mutta ei yhtä paljon, kun pelattavuus.ajattelin ku hommasin WII:n että on hienoa pelata fps pelejä, joista pidin, WII:lä, mutta ostin cod3 todella huonon näkönen verrattuna raaputtaja:n versioon, ja huonompi pelata, huonompi kuin normi konsoleilla, en pidä tuollaisesta hosumisesta, ja nyt WII on kaapissa, annoin sen veljelle,, mutta häntäkään ei kiinnosta!
- jaahas jaaha
chill............. kirjoitti:
ajattelin ku hommasin WII:n että on hienoa pelata fps pelejä, joista pidin, WII:lä, mutta ostin cod3 todella huonon näkönen verrattuna raaputtaja:n versioon, ja huonompi pelata, huonompi kuin normi konsoleilla, en pidä tuollaisesta hosumisesta, ja nyt WII on kaapissa, annoin sen veljelle,, mutta häntäkään ei kiinnosta!
Voisit kokeilla pelejä, jotka eivät ole porttauksia, niissä ohjaus on parhaimmillaan. Kyllä ainakin mun mielestä cod3:sen ohjaus oli hyvä...ei paras, mutta hyvä.
Toki saat lausua huonon mielipiteen Wiistä (toivon vain, että se on rehellistä). Mulle on pääasia, että minä olen tyytyväinen ostamaani Wiihin ja sen peleihin. Peleihin ei ole parasta graffaa, mutta se ei ole tärkein asia mulle peleissä, vaan pelattavuus.
Mulle tämä asia on loppuunkäsitelty.
Pysy rehellisenä chill... (musta vain tuntuu, että et ole rehellinen, vaan ps3fanipoika) - chill...............
jaahas jaaha kirjoitti:
Voisit kokeilla pelejä, jotka eivät ole porttauksia, niissä ohjaus on parhaimmillaan. Kyllä ainakin mun mielestä cod3:sen ohjaus oli hyvä...ei paras, mutta hyvä.
Toki saat lausua huonon mielipiteen Wiistä (toivon vain, että se on rehellistä). Mulle on pääasia, että minä olen tyytyväinen ostamaani Wiihin ja sen peleihin. Peleihin ei ole parasta graffaa, mutta se ei ole tärkein asia mulle peleissä, vaan pelattavuus.
Pysy rehellisenä chill... (musta vain tuntuu, että et ole rehellinen, vaan ps3fanipoika)olen rehellinen, en jaksa kirjotta pitkästi, mutta, tottakait grafiikaa määrää, se on siinä!!!!!!!
- correct!
jaahas jaaha kirjoitti:
Pysy rehellisenä chill... (musta vain tuntuu, että et ole rehellinen, vaan ps3fanipoika)"musta vain tuntuu, että et ole rehellinen, vaan ps3fanipoika"
nappianalyysi :) - Kafei
chill............... kirjoitti:
olen rehellinen, en jaksa kirjotta pitkästi, mutta, tottakait grafiikaa määrää, se on siinä!!!!!!!
pide asia... kait.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa2213218Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard202328Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3222027SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän791992Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1081911Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --251731Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.311628Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue311439Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1221314Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂301190