Asun talossa, jossa televisio näkyy kaapelin kautta. Tässä tapauksessahan näkyy vielä helmikuuhun asti (loppuun?). Eikö todella SubTV näy elokuun jälkeen ilman digiboksia? Jostain digiboksin mainoksesta tällaista luin. Sittenhän joudun ostamaan mokoman boksin, kun subilta tulee hyviä ohjelmia mm. C.S.I Miami.
Onko
9
702
Vastaukset
- cnyyvannzn
ainakin ttv/elisa -verkoissa subbari jatkaa analogisena. ainahan voit asian varmistaa operaattorisi sivuilta.
- sivuilta
Sonera ei vieläkään kerro jatkoajan kanavistaan, vaan siteeraa vain Kaapelitelevisioliiton tiedotetta.
Luulisi SubTV:nkin näkyvän. Sen eteen kaapeliyhtiöiden ei tarvitse tehdä mitään, koska nykyäänkin se otetaan digisignaalista ja muutetaan analogiseksi.
Miksi et kertonut kaapeliyhtiötäsi? Yleisesti mikä ihme saa ihmiset kysymään asioita kertomatta relevantteja faktoja.
Digiboksimainoksen tarkoitus on saada sinut ostamaan digiboksi. Ne eivät siten ole tässä luotettavia tiedon lähteitä.- aloittaja
En ole viitsinyt vielä tutustua koko asiaan. Ja olen vasta muuttanut tähän taloon, enkä ole varma, kenen kaapeliverkko tässä on. Luulen kuitenkin, että se on Soneran, koska tällä paikkakunnalla kaikki on Soneran, niin puhelimet kuin ADSL verkotkin. Tosin minulla ADSL on Elisan (oli saatavuus), mutta se toimii vuokralla Soneran verkossa.
aloittaja kirjoitti:
En ole viitsinyt vielä tutustua koko asiaan. Ja olen vasta muuttanut tähän taloon, enkä ole varma, kenen kaapeliverkko tässä on. Luulen kuitenkin, että se on Soneran, koska tällä paikkakunnalla kaikki on Soneran, niin puhelimet kuin ADSL verkotkin. Tosin minulla ADSL on Elisan (oli saatavuus), mutta se toimii vuokralla Soneran verkossa.
En oikein voi sanoa tarkemmin, koska en löytänyt Soneran sivuilta merkintää Tällä nimisestä kaupungista.
- yeyeye
En ymmärrä miksi sitä boksia et nyt voi ostaa?
Helmikuun jälkeenhän joudut jokatapauksessa sen boksin ostaa. Ei 40€ ole kuin muutaman tupakka-askin hinta. - welhossa sub-tv
Welhon verkossa jaetaan seuraavat kanavat analogisena helmikuun 2008 loppuun: Yle TV1, Yle TV2, MTV3, Nelonen, FST5, SubTV ja Urheilukanava. Lisäksi Welho jakaa Eurosport- ja MTV-kanavat analogisena vuoden 2007 loppuun.
- Kaapelikatsoja
Lisään tähän tuolla toisaalla esittämäni mielipiteen:
Tässä on vain eräs ovela pointti. Mikäli kaapeliyhtöt eivät jatka lähetyksiä analogisina ensi helmikuun jälkeen, niin taloyhtiöillä on vielä 6 kk aikaa harkita siirtymistä (joissakin tapauksissa paluuta) yhteisantennin ja keskussovittimen käyttöön.
Olen kuullut joidenkin taloyhtiöiden jo irtisanoneen sopimuksensa kaapeliyhtiön kanssa, koska siirtyminen takaisin yhteisantennin käyttöön on usein vaivatonta (antenni saattaa olla vielä paikoillaan kaapeliverkkoon siirtymisen ajalta) ja ennenkaikkea homma lähtee käyntiin kertamaksulla hankkimalla keskussovitin 2700 euron hintaan (asennus sisältyy hintaan) - miksi siis maksaa enää kaapeliyhtiön jatkuvia kuukausiveloituksia, eikä kenenkään tarvitse hankkia minkäänlaista digiboksia!
Yhden keskussovittimen kautta saadaan muunnetuksi kuusi peruskanavaa analogiseksi, jotka monille riittävät.
Jos nyt kuitenkin aivan välttämättä haluaa nähdä maksullisia lisäkanavia ja Äijälän mainostamia lisäpalveluita, niin voi aivan vapaasti hankkia minkätasoisen digiboksin vain haluaa. Sitäpaitsi antennivastaanottoon tarkoitetut boksit ovat mitä todennäköisemmin toimivampia ja valikoima on merkittävästi runsaampi kuin kaapeliverkkoon.
Itse en ole kuitenkaan valmis maksamaan senttiäkään mistään lisäkanavista tai lisäpalveluista. Nykyisistä kaapeliverkon yli 10 kanavasta lähes puolet on täysin turhia ja niiden joukosta löytyy helposti ne kuusi kanavaa jotka riittävät.
Isommissa taloyhtiöissä saattaa syntyä jonkinlaista kinaa valittavista vapaista analogisista kanavista, mutta asukaskyselyllä tai hallituksen päätöksellä asiasta selvitään.- meillä
Suurinta osaa tilaamistani kanavista ei ole edes tarjolla antenniverkossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208