apua pyytäisin

typsykkä801

sellaista että miten saan katsottua "pakattuja" ohjelmia, avi tiedostot kyllä näen...latasin tämän win raren mutta en ymmärrä mitä sen kanssa pitäisi tehdä...iso kiitos jos minua autatte.

8

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinun pitää

      opetella kirjoittamaan kysymystä kuvaava otsikko ja sen jälkeen opettelet kirjoittamaan ymmärrettävän kysymyksen.

      • kysyjä vielä

        piti olla se paikka jossa tyhmempikin voi rohkeasti kysyä? kiitti paljon.


      • kysyjä vieläkin..
        kysyjä vielä kirjoitti:

        piti olla se paikka jossa tyhmempikin voi rohkeasti kysyä? kiitti paljon.

        miten saan pakatut ohjelmat auki? ja muutettua katsottavaan muotoon...toiv.täällä on myös ystävällisiä ihmisiä.


      • juupajuujajees
        kysyjä vieläkin.. kirjoitti:

        miten saan pakatut ohjelmat auki? ja muutettua katsottavaan muotoon...toiv.täällä on myös ystävällisiä ihmisiä.

        Kertokaa aina mikä käyttöjärjestelmä teillä on ja
        minkä ohjelman kanssa teillä on ongelmia.
        Se helpottaa auttajia paljon. Kysyjälle kysymys,
        että mitä ne pakatut ohjelmat ovat?


      • parka
        kysyjä vielä kirjoitti:

        piti olla se paikka jossa tyhmempikin voi rohkeasti kysyä? kiitti paljon.

        Älä kuule välitä näistä kaikista vastauksista mitä täällä saa lukea.
        Kyllä - tämä on paikka missä voi kysellä kaikenlaista. ja ei ole tyhmiä kysymyksiä on vaan tyhmiä vastauksia.

        tuo WinRar ohjelma on siis pakkausohjelma niinkun Zip -ohjelmakin.
        Sen avulla pakatut ohjelmat ensin puretaan ja sitten niitä voi käyttää.
        http://www.katsa.net/files/Download/RAR-pakatun tiedoston purku.html


    • valtteri...

      myös asentanut sen WinRAR:in, niin ihan vaan tuplaklikkaamalla sitä pakattua tiedostoa homma rupeaa etenemään ja WinRAR osaa aueta ihan ite.

      Jos haluat purkaa sen tiedoston, niin klikkaa siinä WinRAR ikkunassa sitä Extract To - namiskaa, jne.

      Jos nyt edes ymmärsin, mitä kysymykselläsi tarkoitit...

      • vielä minä.

        avusta:)


    • kielinen.. izarc

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      61
      3188
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1132
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1038
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      101
      945
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      923
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      804
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      801
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      89
      668
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      615
    Aihe