Eroaminen pitkästä suhteesta

-minä_vain-

Hieman yli 2 vuotta tuli seurusteltua exän kans, suhde lopetettiin koska hän muuttaa toiselle paikkakunnalle opiskelupaikan takia. Itselläni alkaa lukion viimeinen ja raskas vuosi, joten vuoden verran joutuisimme olemaan "erossa" joka tapauksessa. Kuinka pitkään kestää toipua tämän pituisesta suhteesta? Näemme kyllä aina kun mahdollista, mutta tuntuu silti hyvin ikävältä.. erityisesti kun pitäisi täysillä keskittyä kouluun juuri nyt ja unohtaa kaikki muu.. :/ Onko muilla samankaltaisia kokemuksia?

14

1307

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????

Siis mitä? Lopetatte kahden vuoden suhteen vain koska asutte kohta eri paikkakunnilla? Ei tainnut kummallekaan sitten olla millään tavalla tärkeä suhde. Tuohan on ihan naurettavaa. Estääkö teitä muka joku ylläpitämästä kaukosuhdetta? Ja mitä sitten oikein on tuo "näemme kyllä aina kun mahdollista"?

• zaaauuuu

no ei ollu sitten vahvaa rakkautta teidän suhteessanne, jos ette pysty elämään kaukosuhteessa.. tai sitten se on vaan tyhmyyttä..

• -minä_vain-

...murehtimiseen meneekin sitten koko aika eikä mikään muu onnistu. se on siis kaikki tai ei mitään.. exän ollessa intissä vuoden verran tuli jo kokeiltua miltä tuntuu, kun näkee vain kerran viikossa.. sekin vuoden verran.. (tosin lomilla vähän enemmän.. ) eikä se tuntunut kummastakaan hyvältä. nyt on samanlainen tilanne edessä taas.. ja ehkä myös silloin kun itse menen armeijaan. (?)

• zaaauuuu
        -minä_vain- kirjoitti:

...murehtimiseen meneekin sitten koko aika eikä mikään muu onnistu. se on siis kaikki tai ei mitään.. exän ollessa intissä vuoden verran tuli jo kokeiltua miltä tuntuu, kun näkee vain kerran viikossa.. sekin vuoden verran.. (tosin lomilla vähän enemmän.. ) eikä se tuntunut kummastakaan hyvältä. nyt on samanlainen tilanne edessä taas.. ja ehkä myös silloin kun itse menen armeijaan. (?)

jos tunnette olonne paremmaks sinkkuina..

• pefkeproigoi

mistä lähtien koulu on ollut rakkautta tärkeämpää?

• minäolenpäärynä

"erityisesti kun pitäisi täysillä keskittyä kouluun juuri nyt ja unohtaa kaikki muu.. :/"
      miten niin unohtaa kaikki muu?! pitää nyt muutakin elämää olla kuin koulu vaikka kuinka lukisi kirjoituksiin tai pääsykokeisiin tai ihan mihin vaan.

• -minä_vain-

Molemmilla on pitkät koulupäivät, joten viikolla emme ehdi millään tapaamaan toisiamme. Viikonloppuisin kyllä, mutta silloinkin on kaikennäköistä muuta menoa, esim. itselläni 3 eri yhdistyksen kokouksia, kilpailuja, hänellä harjoitusohjelmien tekemistä yms. yliopistoon liittyviä ohjelmia. eli näkisimme 2-3 kertaa kuukaudessa.. vuoden ajan. tämä ei mielestäni ole seurustelua, lähinnä vain tapailua.

• zaaauuuu
        -minä_vain- kirjoitti:

Molemmilla on pitkät koulupäivät, joten viikolla emme ehdi millään tapaamaan toisiamme. Viikonloppuisin kyllä, mutta silloinkin on kaikennäköistä muuta menoa, esim. itselläni 3 eri yhdistyksen kokouksia, kilpailuja, hänellä harjoitusohjelmien tekemistä yms. yliopistoon liittyviä ohjelmia. eli näkisimme 2-3 kertaa kuukaudessa.. vuoden ajan. tämä ei mielestäni ole seurustelua, lähinnä vain tapailua.

minulla on samanlainen tilanne, mut en ruppee luovuttamaan. rakkaus on ensimmäisenä omassa tärkeysjärjestyksessä..

• -minä_vain-
        zaaauuuu kirjoitti:

minulla on samanlainen tilanne, mut en ruppee luovuttamaan. rakkaus on ensimmäisenä omassa tärkeysjärjestyksessä..

..tapaatte pari kertaa kuussa?

• zaaauuuu
        -minä_vain- kirjoitti:

..tapaatte pari kertaa kuussa?

tai jopa vaan kerran kuussa...

• -minä_vain-
        zaaauuuu kirjoitti:

tai jopa vaan kerran kuussa...

..mutta sellainen ei kyl toimi meillä. kun viel asutaan eri kaupungeis, kyl lähempääki siis saa seuraa jos siltä tuntuu.. aika turhaa on mun mielestä odottaa jopa 2 vuotta, siinä ajassa ehtii muuttuakin niin paljon.. arvot ja asenteet ainakin.

• zaaauuuu
        -minä_vain- kirjoitti:

..mutta sellainen ei kyl toimi meillä. kun viel asutaan eri kaupungeis, kyl lähempääki siis saa seuraa jos siltä tuntuu.. aika turhaa on mun mielestä odottaa jopa 2 vuotta, siinä ajassa ehtii muuttuakin niin paljon.. arvot ja asenteet ainakin.

itekki eri paikkakunnalla.. ite en hae seuraa vaan rakkautta. no jos ei toimi nii ei sitte, kannatti miun yrittää...

• -minä_vain-
        zaaauuuu kirjoitti:

itekki eri paikkakunnalla.. ite en hae seuraa vaan rakkautta. no jos ei toimi nii ei sitte, kannatti miun yrittää...

..mene niin hyvin kuin teillä.

• lähempää sitten
        -minä_vain- kirjoitti:

äläkä natkuta täällä! Asuin eri maissa poikaystäväni kanssa suhteemme kaksi ensimmäistä vuotta. Lopulta teimme kompromissin ja muutimme kolmanteen maahan asuaksemme yhdessä. Tämä merkitsi minulle huonompaan työpaikkaan tyytymistä. En kuitenkaan kadu mitään ja odotus palkittiin.

Toki olet nuorempi kuin minä. Kuulostaa siltä, että kumppanisi ei todellakaan ole oikea sinulle. Sydämen asioita kun ei voi ajatella rationaalisesti. Opiskelusi ja kerhosi menevät kumppanisi edelle. Tulevaisuutesi tuntuu merkitsevän sinulle pelkästään hyvän opiskelupaikan saantia. Et ole kypsä parisuhteeseen, joten suosittelen deittailemaan ja kehittämään itseäsi. Ehkä joku päivä olet valmis laittamaan toisen ihmisen itsesi edelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      347
      5785
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      77
      5223
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4286
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3911
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      48
      3648
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      158
      3356
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      100
      3144
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      40
      3102
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2259
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49