Mistä se johtuu että niinkin usein ihan älykkäiden ja kohtuullisesti sivistyneiden ja lukeneiden (lue: tavallisten) naisten seuraan änkee seurustelu-, seksi-, "mä haluun ehdottomasti tavata sut" ja "mä en voi elää ilman sua"- miehiä joilla ei oo tota aivotoimintaa muille jakaa, sen kautta ei pahemmin huumorintajua, ei kielitaitoa (ei se nyt oo välttämättömyys, mut siis näil ei oo), kovia kiroilemaan, aina samat sananparret samoista asioista, aina samat tyhjät junttioivallukset.
Ja kiitos vaan niistä vastauksista mulle jotka menee näin: Sä saat sitä mitä oot ite ansainnu!
Sussa on kuule just se jokin minkä takia ajaudut tollasten tyyppien seuraan!
Niin makaa ku petaa!
Niin metsä vastaa ku sinne huutaa!
Mikä sä luulet olevas, yritä tulla toimeen ihmisten kanssa plää plää plää plää plää plää...
Kiitos vaan kauheesti näistä tän sortin vastauksista, arvostan kovasti vinkkejänne. Yritän muuttua paremmaksi ja kivemmäksi ihmiseksi jos vaikka enkelikunnasta saisin jeesausta et kerranki löytäis jonku jonka kanssa ei tarttis niin kauheesti supistaa tajuntaa kybällä.
Mut jos jollain muulla ois joku muu selitys tälle kaikelle?
Onks ketää muuta jolle aina käy näin?
Mitä te ootta (käytän sanaa ootta jottanotta vaikuttaisin kivalta) tehny tällasten tyyppien kaa?
tyhmät miehet
34
1937
Vastaukset
- miehiä tyhmiksi
morkkaat. Kyllä jotkut vain sitä yhtäkin haluavat, mutta hellimisen tarpeeseensa. Osaavat kyllä muutakin ajatella, esim. huolenpitoa. Ei ihan idiootteja ole
Akat pääsevät typeryydessä kirkkaasti voitolle. Onhan noita blondi-vitsejäkin tuhansia ja nekin täyttä asiaa. Vaikea edes vitsiksi ottaa.
Höh taas. Ei nainen sukupuolensa perusteella ole se ainut "sivistynyt".
En kyllä tiedä, onko tällaisessa kenraaliksi ja hum.tohtoriksi koulutetusta silmissäsi sivistyneeksi, mutta on tuollakin pärjätty, kakara!
Ja on niitä sitten fiksujakin miehiä sitten kuitenkin liikenteessä- susa51
Eiköhän niitä koulutettuja ole niin miehissä, kuin naisissakin, uskoisin.
Mielestäni huumorintaju ja koulutus eivät ole suoraan verrannollisia.
Voihan sitä yrittää seurustella vain koulutetuimpien kanssa, jos pitää sitä ihmisarvon mittana.
Oletko ajatellut , että kaikki eivät ole olleet yhtä onnekkaita tulemaan sivistyneiksi , kuin sinä? - isa.elise
Kuulepas, yleistäjä! Hiusten värikö se määrääkin sinun silmissäsi henkilön älykkyyden--- blondi vitsejä, ja nekin täyttä asiaa ???---
Itse olen ihan luonnon blondi, ja tosiaankin blondi, lähes valkoinen tukka, eikä kukaan ole tyhmäksi nimittänyt. Kyllä vitsi- ja elokuvamaailma pitäisi normaalin ihmisen pystyä erottamaan toisistaan
isa - isa.elise
isa.elise kirjoitti:
Kuulepas, yleistäjä! Hiusten värikö se määrääkin sinun silmissäsi henkilön älykkyyden--- blondi vitsejä, ja nekin täyttä asiaa ???---
Itse olen ihan luonnon blondi, ja tosiaankin blondi, lähes valkoinen tukka, eikä kukaan ole tyhmäksi nimittänyt. Kyllä vitsi- ja elokuvamaailma pitäisi normaalin ihmisen pystyä erottamaan toisistaan
isa---- pitäisi vitsi-ja elokuvamaailma pystyä erottamaan todellisesta elämästa---
isa - Mitsiguchi
susa51 kirjoitti:
Eiköhän niitä koulutettuja ole niin miehissä, kuin naisissakin, uskoisin.
Mielestäni huumorintaju ja koulutus eivät ole suoraan verrannollisia.
Voihan sitä yrittää seurustella vain koulutetuimpien kanssa, jos pitää sitä ihmisarvon mittana.
Oletko ajatellut , että kaikki eivät ole olleet yhtä onnekkaita tulemaan sivistyneiksi , kuin sinä?Mä en kyllä viestissäni mitenkään yhdistäny huumorintajua ja koulutustasoa, vaan huumorintajun ja älykkyyden, ne kun kulkee käsi kädessä, ei koulutustaso.
"kaikki ei oo ollu yhtä onnekkaita koulutustason etc"
Itse en ole paljon kouluja käyny mutta lukenu, kokenu paljon ja pitäny silmäni ja korvani auki.
Suomessa hirveen usein kuvitellaan et sivistys liittyis johki perhanan akateemisiin ja virallisiin juttuihin.
Sivistys ja maailma on kaikkien ulottuvilla. Mut ei nää kaikkia kiinnosta, on helpompaa elää "omiensa parissa" omassa arvomaailmassaan, aamen. - pöppöne
Näinhän se on vitseissä.Mutta tilastoissa kyllä miehet saavat sen typeryksen osan. Olet varmaan huomannut yliopistojen naisylivoiman. Ai etteikö se vähennä typeryyttä? Onhan se yks keino vähentää typeryyttä. Kaikki muu on mielikuvaa.
- Akaton mies
Täällä meilläpäin tavatahan sanua notta: "Nahka soon joka narajaa, eikä trengin palakka." Ny pitää lähtiä saunahan tuu kylypöhön. terv. seppä ja pieni kultaanen Tiitu-kani pohojanmaalta.
- Minä puolestani olen kokenut
sellaista, että mies on hyvin ihastunut omaisuuteeni, kehuskelee sillä ympäriinsä.
- isa.elise
Terveisiä akattoman miehen tiitu-pupuselle.
Kylpeekö tiitu joka viikko ?
isa - Akaton mies
isa.elise kirjoitti:
Terveisiä akattoman miehen tiitu-pupuselle.
Kylpeekö tiitu joka viikko ?
isaNo ny on saunattu, Tiitu pikkuuselta pestihin vaan pylly ja käpälät. Kyllähän Tiitu tykkää jos saa elämöörä pesukooliis. Ei Tiitua voi sinne löylyhyn vierä, lämpimäs vaan pesen sen. Sitten kääritähän kylypypyyhkeesehen, naama ja etutassut vaan näkyy ku tuon sen tänne tupahan. On se rakkahan näköönen ja heti ku tullahan niin pitää päästä tuttipulloolle lutkuttamahan. Harijaan sen hellästi sylissäni ja lauantai ehtoosin Tiitu saa valavoa pikkuusen myöhempähän ku muina iltoona. Tiitulla ku nua laatikko touhut vie niin palijon aikaa, niitä ku pitää siirellä vähänväliä eri kohtihin. Tiitu ei oo saanu vielä ratkaastuksi missä järijestykses niiren pitääs oikeen olla. Tiitulle laitoot vaan terveisiä ekkä minulle lainkaan. Suukoot Sinulle kultaanen ja kiva Isa-elise meiltä molemmilta. terv. saunapuhuraas seppä ja pieni kultaanen Tiitu-kani täältä kotoa.
- isa.elise
Akaton mies kirjoitti:
No ny on saunattu, Tiitu pikkuuselta pestihin vaan pylly ja käpälät. Kyllähän Tiitu tykkää jos saa elämöörä pesukooliis. Ei Tiitua voi sinne löylyhyn vierä, lämpimäs vaan pesen sen. Sitten kääritähän kylypypyyhkeesehen, naama ja etutassut vaan näkyy ku tuon sen tänne tupahan. On se rakkahan näköönen ja heti ku tullahan niin pitää päästä tuttipulloolle lutkuttamahan. Harijaan sen hellästi sylissäni ja lauantai ehtoosin Tiitu saa valavoa pikkuusen myöhempähän ku muina iltoona. Tiitulla ku nua laatikko touhut vie niin palijon aikaa, niitä ku pitää siirellä vähänväliä eri kohtihin. Tiitu ei oo saanu vielä ratkaastuksi missä järijestykses niiren pitääs oikeen olla. Tiitulle laitoot vaan terveisiä ekkä minulle lainkaan. Suukoot Sinulle kultaanen ja kiva Isa-elise meiltä molemmilta. terv. saunapuhuraas seppä ja pieni kultaanen Tiitu-kani täältä kotoa.
Pyydän anteeksi, suukko sinulle, poskelle.
tuli vaan ensin ieleen pupu saunassa ! minun kissat menee vaan jälkilämpöön, ja koirat ei ollenkaan. Eniten koirat inhoavat kuonon pesemistä, muuhun pesuun suostuvat ihan hyvin.
Kissat taas.....,! voit sen arvata. ei vettä missään nimessä. olenkin ratkaissut pulman suihkuttamalla vettä harjaan jolla harjaan niitä.
harjauksesta kissat nauttivat. kuten myös koirat.
Miten tiitu--- onko sillä karvankähtöaikaa !!??
en tiedä noista pupusista, vaikka lapsena minulla oli niitä n. 20 kpl, mutta isä ja äiti piti niistä sen suurimman hoidon, mie vaan syötin herkkuja ja paijasin.
isa
- isa.elise
Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että juttusille pyrkii milloin ketäkin, jokaisella omat juttunsa ja puhetapansa. MUTTA tyhmiksi en ole heitä leimannut, enkä kysellyt kielitaitoja, eikä koulutus ja lukeneisuus ole älykkyyden mitta. Ja kysyisinkin kuka on sinut luetteloinut "sivistyneiden ja lukeneiden joukkoon"?
Olen elämäni aikana huomannut, että todella älykkäät ihmiset osaavat keskustella kaikkien kanssa, kiroilulla tai ilman, heillä on älykkyytensä vuoksi taito asettua keskustelukumppaninsa kanssa samalle tasolle, ilman että toinen tuntee itseään halveksittavan.
Sananparsi--- maassa maan tavalla--- pätee siis tälläkin saralla.
isa- oppikirjasta
Laskeudun tasollesi koska haluan lähellesi. Olen se susi joka pukeutuu vhillaan Tiedän heikkoutesi
ja nyt jo olen luonasi: voitko mulle mitään? - viisauden ja rahan
oppikirjasta kirjoitti:
Laskeudun tasollesi koska haluan lähellesi. Olen se susi joka pukeutuu vhillaan Tiedän heikkoutesi
ja nyt jo olen luonasi: voitko mulle mitään?perään.
Niillä ei tee hittojakaan.
Itse pidän sydämensivistyksestä, eikä sillä ole fiksuuden kanssa mitään tekemistä.
Empatialla ja sympatialla pääsee pidemmälle ja naisetkin tykkäävät, mutta niitä ei opi päähän takomalla, ne on opittava itse, jos ei kantapään, niin kyynerpään kautta. - ei-hk-puukkia
oppikirjasta kirjoitti:
ja nyt jo olen luonasi: voitko mulle mitään?ole ohjekirjana. Et tedä kuka pupuhilkoista olen p:
- Akaton mies
viisauden ja rahan kirjoitti:
perään.
Niillä ei tee hittojakaan.
Itse pidän sydämensivistyksestä, eikä sillä ole fiksuuden kanssa mitään tekemistä.
Empatialla ja sympatialla pääsee pidemmälle ja naisetkin tykkäävät, mutta niitä ei opi päähän takomalla, ne on opittava itse, jos ei kantapään, niin kyynerpään kautta.Nuan justihin se on ihimisten väliis, niinkuun sanotkin tuos omas kirijootuksees. "aina ränkätään viisauden ja rahan"" Näillä asioilla on monta elämää laitettu piloolle. Tuos sun tekstissäs on enempi viisautta ja elämän ohojesta ku paksuumassakaan tutkielmassa ihimisten väliisistä suhteista. Tämän ku vaan aina muistais niin oliis maalima mallillaan. Sä oot hyvä ihiminen, sepältä oikeen hatun nostoo ja jos oot mies niin tuohon kourahan, mä kunniootan sua ihimisenä ja lähimmääsenä. terv. seppä ja pieni kultaanen Tiitu-kani pohojanmaalta.
- vitsin,
laukaisi, että oikein samalle tasolle....kyllä on harhaiset luulot sinulla itsestäsi.
- Pirre*
parasta jatkaa yksin vaan.
- mutta, kuten
laulussakin sanotaan; Ihmisen ikävä toisen luo !
- Pirre*
mutta, kuten kirjoitti:
laulussakin sanotaan; Ihmisen ikävä toisen luo !
on kai vaan suurennettava, - tai mitäs mie tähän mittää, sori.
Hyvää yötä, ja minä toivotan vain onnea oman ihmisen etsintääsi...
- Pirre*
sitä sinkkuutta vaan...
- Pirre*
hieman viiveellä..
- mies_vm56
Pirre* kirjoitti:
hieman viiveellä..
toimi. Pitäskö jo tehdä valinta; hermot tai Suomi24.
- Pirre*
mies_vm56 kirjoitti:
toimi. Pitäskö jo tehdä valinta; hermot tai Suomi24.
mitkä hermot , muka :))
Juu suututtaa kun illasta olisi enempi aikaa, niin sitten tämä kurjimus ei toimi kunnolla - nyt on kyllä toimii kuin rasavattu. :/
- mies_vm56
ja lukeneisuus eivät (välttämättä) ole synonyymejä;);(
Jotenkin heidänkin pitää yrittää. Onko se heidän vikansa, että olet heitä kiinnostava.- toivotaan että
tämä nikittömyys ei olisi "kuoleman" vakava asia lukijoille.Nikittömyys johtuu ainoastaan siitä, että en haeskele lukioita saatika vaki keskustelu/seksiseuraa.
Aloittaja kirjoittaa aiheesta joka meitä naisia mietityttää....Tiedän omasta kokemuksesta että saisin miesystäviä (mutta minkälaisia) koska jo tutustumisvaiheessa he ovat osittautuneet ihmisesksi joita kiinostaa ainoastaan että on joku nainen jota voi silloin kuin heille sopii "käydä jne...
Tosiaan kaikki on jääneet kokematta, siitä en ole mitenkään onneton, vaan enemmin ajattelen mitä hyötyä miehille on minun vihaamisesta.Ei kelpaa vastaukset että ovat sairaita , mielestäni oikeampi vastaus on että huomasivat oman egonsa saaneen kolauksen ja sitähän on "älykkään ja lukeneen" miehen vaikea kestää.
Miehen olisi hyvä muistaa, että nainen ei ole saalis jota metsästetään, eikä nainen ole puolustuskyvytön uhri.
ps.voit jättää tekstissä olevat virheet kontoimatta (ymmärrän jos pakotta tarve sinulla on)en voi auttaa.
-myös "älylkkät" vailla omaa kokemusta vastaukset en kaipaa niitäkään
-en myöskään ilkeiden/hävyttömien kirjoittajien ajatelmia.
toisin sanoen vastaukset taitaa jäädä saamatta.
Samoin ei tarvitse vastata tyyliin,,,ei sua kukaan vihaa.Tiedoksi jos on unohtunut että et elä minun elämääni.Se että saan kohdata pettyneiden vihantunteita ei sinäänsä ole minulle ongelma, töissäni saan siitäkin palkan, täällä en. - Tammik
toivotaan että kirjoitti:
tämä nikittömyys ei olisi "kuoleman" vakava asia lukijoille.Nikittömyys johtuu ainoastaan siitä, että en haeskele lukioita saatika vaki keskustelu/seksiseuraa.
Aloittaja kirjoittaa aiheesta joka meitä naisia mietityttää....Tiedän omasta kokemuksesta että saisin miesystäviä (mutta minkälaisia) koska jo tutustumisvaiheessa he ovat osittautuneet ihmisesksi joita kiinostaa ainoastaan että on joku nainen jota voi silloin kuin heille sopii "käydä jne...
Tosiaan kaikki on jääneet kokematta, siitä en ole mitenkään onneton, vaan enemmin ajattelen mitä hyötyä miehille on minun vihaamisesta.Ei kelpaa vastaukset että ovat sairaita , mielestäni oikeampi vastaus on että huomasivat oman egonsa saaneen kolauksen ja sitähän on "älykkään ja lukeneen" miehen vaikea kestää.
Miehen olisi hyvä muistaa, että nainen ei ole saalis jota metsästetään, eikä nainen ole puolustuskyvytön uhri.
ps.voit jättää tekstissä olevat virheet kontoimatta (ymmärrän jos pakotta tarve sinulla on)en voi auttaa.
-myös "älylkkät" vailla omaa kokemusta vastaukset en kaipaa niitäkään
-en myöskään ilkeiden/hävyttömien kirjoittajien ajatelmia.
toisin sanoen vastaukset taitaa jäädä saamatta.
Samoin ei tarvitse vastata tyyliin,,,ei sua kukaan vihaa.Tiedoksi jos on unohtunut että et elä minun elämääni.Se että saan kohdata pettyneiden vihantunteita ei sinäänsä ole minulle ongelma, töissäni saan siitäkin palkan, täällä en.Eipä se haittaa, vaikka nikittömänä kirjoittelet. Tuosta olen pikkusen eri mieltä, että nikillisenä haettaisiin seksiseuraa, no ehkä ajattelen tätä omasta vinkkelistä. Keskusteluseura sitä vastoin on aina tervetullutta.
Tuohon otan kantaa, "älykkääseen ja lukeneeseen - tyyppiin". Tässä elämäntilanteessa, missä me suurin osa elämme, ei varmaankaan ole enää merkitystä sillä, mitä statusta edustamme. Ainakaan suurimmalle osalle meistä. Tottahan se saattaa kolauttaa, jos nyt vähemmän "sivistynyt" nainen ei kelpuuta itselleen älykkään ja lukeneen miehen seuraa tai päinvastoin.
Tottakai meissä on myös ihmisiä, jotka katsovat sen, että status on samanlainen koulutus/älykkyys ja varakkuus. Pitää olla ulkoiset raamit edustavat kumppania myöten. Sen suon heille, jotka näin elävät.
Kirjoitat ettei nainen ole saalis. No jaa. Jollakin tapaa kummatkin metsästää ja kummatkin ovat "saaliita", riippuen ajojahdista kumpi jahtaa ja kumpi juoksee karkuun :))
Tuosta olen aivan samaa mieltä, etten ala kenekään pelkästään "seksitarpeeksi" silloin, kun vastapuolelle "siltä tuntuu".
No mitäkö itse sitten haluaisin? (Tässä on niin helppo kirjoittaa muista ja luulotella asioita)
:)
Tottakai kumppani saa olla lukenut ja älykäs, jos vain muuten asiat ja elämän arvot ovat kohdallaan. Kuten myös rehti työmyyrä tai jo työnsä tehnyt, eikä tarvi olla akateemista oppineisuutta. Yksinkertaisesti, itselle sopiva ja miellyttävä kumppani. - että.
Tammik kirjoitti:
Eipä se haittaa, vaikka nikittömänä kirjoittelet. Tuosta olen pikkusen eri mieltä, että nikillisenä haettaisiin seksiseuraa, no ehkä ajattelen tätä omasta vinkkelistä. Keskusteluseura sitä vastoin on aina tervetullutta.
Tuohon otan kantaa, "älykkääseen ja lukeneeseen - tyyppiin". Tässä elämäntilanteessa, missä me suurin osa elämme, ei varmaankaan ole enää merkitystä sillä, mitä statusta edustamme. Ainakaan suurimmalle osalle meistä. Tottahan se saattaa kolauttaa, jos nyt vähemmän "sivistynyt" nainen ei kelpuuta itselleen älykkään ja lukeneen miehen seuraa tai päinvastoin.
Tottakai meissä on myös ihmisiä, jotka katsovat sen, että status on samanlainen koulutus/älykkyys ja varakkuus. Pitää olla ulkoiset raamit edustavat kumppania myöten. Sen suon heille, jotka näin elävät.
Kirjoitat ettei nainen ole saalis. No jaa. Jollakin tapaa kummatkin metsästää ja kummatkin ovat "saaliita", riippuen ajojahdista kumpi jahtaa ja kumpi juoksee karkuun :))
Tuosta olen aivan samaa mieltä, etten ala kenekään pelkästään "seksitarpeeksi" silloin, kun vastapuolelle "siltä tuntuu".
No mitäkö itse sitten haluaisin? (Tässä on niin helppo kirjoittaa muista ja luulotella asioita)
:)
Tottakai kumppani saa olla lukenut ja älykäs, jos vain muuten asiat ja elämän arvot ovat kohdallaan. Kuten myös rehti työmyyrä tai jo työnsä tehnyt, eikä tarvi olla akateemista oppineisuutta. Yksinkertaisesti, itselle sopiva ja miellyttävä kumppani.on useita asioita jotka voi jo nähdä ennakolta sopiiko yhteen jonkun henkilön kanssa.Laitoin äsken ihannemies palstalle viestin jonka tiedän karsivan läheltäni "älykkäät" kirjoitin HOTEL BEL-AIR (voit itsekkin katsoa kyseisen hotellin kuvauksen netistä) .
Aprikoin vain että tosiaan miehet jotka eivät välitä romantiikasta, ympäristön kauneudesta eivät todellakaan ole kovin kiintyneitä myös minunlaisiin naisiin.(eikä sekään haittaa) olen vaan työni kautta muutenkin tiedosta ihmisten niin oman kuin toistenkin raadollisuuden(sanotaan inhimillisyydeksi) ei ole ihme että useat ihmiset haluavat Todellisia ystävyyssuhteita.En tykkää näistä jotka osaavat alentua "mukamas samalletasolle"
Ihmisarvo ei ole kytketty ammattiin, työttömyyteen,oikeinkirjoitus, hahmotus,huumoriin,raitiuteen voitte itse jatkaa tästä.....(ei kannata vastata että tiedät sen, jokaisen pitää tämä tietää jos haluaa parantaa ympäristöään/ihmissuhteitaan). - t.l.
että. kirjoitti:
on useita asioita jotka voi jo nähdä ennakolta sopiiko yhteen jonkun henkilön kanssa.Laitoin äsken ihannemies palstalle viestin jonka tiedän karsivan läheltäni "älykkäät" kirjoitin HOTEL BEL-AIR (voit itsekkin katsoa kyseisen hotellin kuvauksen netistä) .
Aprikoin vain että tosiaan miehet jotka eivät välitä romantiikasta, ympäristön kauneudesta eivät todellakaan ole kovin kiintyneitä myös minunlaisiin naisiin.(eikä sekään haittaa) olen vaan työni kautta muutenkin tiedosta ihmisten niin oman kuin toistenkin raadollisuuden(sanotaan inhimillisyydeksi) ei ole ihme että useat ihmiset haluavat Todellisia ystävyyssuhteita.En tykkää näistä jotka osaavat alentua "mukamas samalletasolle"
Ihmisarvo ei ole kytketty ammattiin, työttömyyteen,oikeinkirjoitus, hahmotus,huumoriin,raitiuteen voitte itse jatkaa tästä.....(ei kannata vastata että tiedät sen, jokaisen pitää tämä tietää jos haluaa parantaa ympäristöään/ihmissuhteitaan)...ja tuntee sopiiko yhteen. On se just niin.
En pidä itsekään tuosta ilmaisusta "alentuu samalla tasolle". Ei ihmisen tarvitse alentua, kuka meistä on alempiarvoinen? Ja millä se on mitattavissa. Jos nyt itteeni ajattelen, en pidä "minääni" alempiarvoisena. Eli samaa mieltä kanssasi täs asias.
Olisikohan "kommentoija" jotenkin lipasuttanut tahtomattaan tuon? - Pirre*
järki pelaa...
- nor.tunne
Pirre* kirjoitti:
järki pelaa...
siis normaali tunne.Tälläinen tilanne on esimerkiksi ristiriitatilanne oman ajattelun ja toisen henkilön välillä (palstalaiset olettaisin että tiedätte) Kaikki ei tiedä joten Aloittajalle tahtoisin sanoa et ole yksin.....koska tunnen/tiedän ihmistyypin joka tykkää viettää ns."omiensa kanssa"
Vain "omiensa" kanssa viihtyvät tekevät valtavasti turhaa työtä itsensä kanssa miellyttääkseen "omiaan" se ei ole minulta pois.....mutta on älytöntä kun silloin heiltä jää vihan, suuttumukse,oma raivonsa piiloon ja sehän kohdistetaan sitten siihen joka ei nyt niin sopeutuvainen ole mihinkään kuppikuntiin.
Näillä palstoilla kohtaa myös uskomattoman määrän ihmisiä joille palsta on ainoa purkautumis keino kun eihän Empaattiset,älykkäät, ylemällätasolla olevat voi "omien joukossa" puhua saatika sanallisesti näyttää minkäänlaista suuttumista.
ps.silloinhan "omien porukka" saattaisi vaikka ymmärtämää asian ytimen.Vihaisuus on myös normaali tunne.Sivistykseen ei kuulu tunteiden kieltäminen palstallakaan. - Pirre*
nor.tunne kirjoitti:
siis normaali tunne.Tälläinen tilanne on esimerkiksi ristiriitatilanne oman ajattelun ja toisen henkilön välillä (palstalaiset olettaisin että tiedätte) Kaikki ei tiedä joten Aloittajalle tahtoisin sanoa et ole yksin.....koska tunnen/tiedän ihmistyypin joka tykkää viettää ns."omiensa kanssa"
Vain "omiensa" kanssa viihtyvät tekevät valtavasti turhaa työtä itsensä kanssa miellyttääkseen "omiaan" se ei ole minulta pois.....mutta on älytöntä kun silloin heiltä jää vihan, suuttumukse,oma raivonsa piiloon ja sehän kohdistetaan sitten siihen joka ei nyt niin sopeutuvainen ole mihinkään kuppikuntiin.
Näillä palstoilla kohtaa myös uskomattoman määrän ihmisiä joille palsta on ainoa purkautumis keino kun eihän Empaattiset,älykkäät, ylemällätasolla olevat voi "omien joukossa" puhua saatika sanallisesti näyttää minkäänlaista suuttumista.
ps.silloinhan "omien porukka" saattaisi vaikka ymmärtämää asian ytimen.Vihaisuus on myös normaali tunne.Sivistykseen ei kuulu tunteiden kieltäminen palstallakaan.että hihojen käärintään..niinkö, tässä pitäs? :)
Ei huvita tapella.. - turhaan
Pirre* kirjoitti:
että hihojen käärintään..niinkö, tässä pitäs? :)
Ei huvita tapella..että tietysti jokainen itseään oppineena pitävä ihminen osaa lukea sen mitä ei ole kirjoitettu.
Tarkemmin sanottuna....ajattelee.....itsenäisesti ja tietää että kielteisten tunteiden myöntäminen (viha josta nyt puhutaan) ei tarkoita ..että hihat ylös ja katsotaan kuka on kuka.
kyllä varmaankin tajusit,kunhan vain kirjoitit jotain kirjoittaaksesi.Sen suon Ilman muuta kaikille.
Tunteiden tiedostaminen (viha) on syytä aloittaa itsestä eikä siitä joka kirjoittaa epäkiinostavia .
- Angel of The Morning
Tuon tyyppisiä on ja hakeutuu seuraan mutta ne tunnistaa melkein ennen kun kerkeävät avata suunsa. Siinä vaiheessa on hyvä lopettaa, ennen kun mitään on alkanutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070