Kummasta tulisi parempi warrior draeneista vai night elfistä? En halua sitten mitään tankkia.
draenei vai night elf
ökläpöklä
2
389
Vastaukset
- dranei
Ehdottomati dranei! NE:ssä ei ole muuta hyvää kuin ulkonäkö... Jos itse saisin päättää tekisin kuitenkin kääpiön, mutta ei dranei huono ole.
Kunhan vaan et tee sitä night elfiä, niitä on jo muutenkin ihan liikaa...PvE damagessa draenei on paras hit racialin takia.
PvPssä alliancen parhaat ovat:
1) Gnome, escape artist
2) Dwarf, stoneform
3) Night Elf, shadowmeld
4) Human, perception
5) Draenei, 2k heal?
Jos itse pelaisin alliancella olisin kääpiö tai ihan normi ihminen, mutta olen horde joten otin trollin asenteen vuoksi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 48536
- 36526
- 25515
- 43492