...lähestyy, hittaasti mutta varmasti... Ja ei muuta kuin mukkaan.... ... : )
Hailuotoajo
7
3265
Vastaukset
- miesmotoristi
pitänee lähtee pohjoista kohti huristelemaan ja teltanpystytykseen,tosin parin viikon päästä..
- Mukana taatusti
Tietty tullaan, ja toivottavasti tulee paljon muitakin.
- aaargh, aaaaaarhg, aaaaaaaa...
- NaviKaattori
Onko tuo nyt Hailuodossa vai Nallikarissa?
- ArcticEli
Se pidettiin aikoinaan hailuodossa, nyt muistona on vain ajon nimi...
Nallikari on mukava alue ja kokkareet mukavat.
Minulle se perinteinen..yksi niistä - savosta.
ArcticEli kirjoitti:
Se pidettiin aikoinaan hailuodossa, nyt muistona on vain ajon nimi...
Nallikari on mukava alue ja kokkareet mukavat.
Minulle se perinteinen..yksi niistänallikarilla hyvät telttapaikat ja onko siellä ollut yleensä paljon porukkaa teltoissa ja paljonko motoristeja oli viime vuonna?
- siistit paikat
savosta. kirjoitti:
nallikarilla hyvät telttapaikat ja onko siellä ollut yleensä paljon porukkaa teltoissa ja paljonko motoristeja oli viime vuonna?
hyvät on telttapaikat ja paikka muutenkin siisti ja mukava, kyllä kai sinne tänä vuonnakin 1500 2000 tulee porukkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127