näin elokuisen kuuman lauantai illan ratoksi?
Jotain
30
1317
Vastaukset
- Ira¤
olla porukat,tai omissa touhuissaan.)
- LPolku
...vipattaisi, mutta taidan amputoida sen kun ei ole seuraakaan tiedossa. Kesä on petollinen.
- meitä täällä
useitakin mukaasi lähtemään,,luulen. itse kyllä olen yksin.
- Ira¤
meitä täällä kirjoitti:
useitakin mukaasi lähtemään,,luulen. itse kyllä olen yksin.
jos lähdettäisiin?
- LPolku
Ira¤ kirjoitti:
jos lähdettäisiin?
koko sakki niin kyllähän tässä jortsut saadaan aikaan. >;D
- Ira¤
LPolku kirjoitti:
koko sakki niin kyllähän tässä jortsut saadaan aikaan. >;D
metroon,siellä tunnelissa on ainekin tarpeeksi viileetä:)
- Loistava.polku
Ira¤ kirjoitti:
metroon,siellä tunnelissa on ainekin tarpeeksi viileetä:)
Laita mailia niin tulen vastaan. >;)
- Ira¤
Loistava.polku kirjoitti:
Laita mailia niin tulen vastaan. >;)
myöhempää?Mä olen niin täynnä ihottumaa,ja pesin peruukin.Olin ajatellut viettäväni illan kotona,mielellään voidaan nähdä kunhan saan itseäni kuntoon:)
- Loistava.polku
Ira¤ kirjoitti:
myöhempää?Mä olen niin täynnä ihottumaa,ja pesin peruukin.Olin ajatellut viettäväni illan kotona,mielellään voidaan nähdä kunhan saan itseäni kuntoon:)
Olisi tosi kiva tavata joskus edes joitakin näitä meitä.... Kuitenkin nämä keskustelut on olleet usein paljon tärkeämpiä kuin useimmat netin ulkopuolella.
Parasta illan jatkoa! Ja peruukki partsille... - muumiaitee
Ira¤ kirjoitti:
minä en osaa yksin sinne tulla.En uskalla mennä metroon asemalta.Hui kauheeta,kun minua huimaa,kun katson alas sieltä ylhäältä!Pelkään että tipun alas!Enkä ees maalaisena tiedä mihin metroon hyppäisin,ja lipun ostokan ei onnistu,ainakaan automaatista,,
Minun siskot ja lapset aina sanoo,että muuten niin nuorekas,mutta tuon vertaa ei osaa,, - Ira¤
muumiaitee kirjoitti:
minä en osaa yksin sinne tulla.En uskalla mennä metroon asemalta.Hui kauheeta,kun minua huimaa,kun katson alas sieltä ylhäältä!Pelkään että tipun alas!Enkä ees maalaisena tiedä mihin metroon hyppäisin,ja lipun ostokan ei onnistu,ainakaan automaatista,,
Minun siskot ja lapset aina sanoo,että muuten niin nuorekas,mutta tuon vertaa ei osaa,,mennään yhdessä metroon.
- Ira¤
Loistava.polku kirjoitti:
Olisi tosi kiva tavata joskus edes joitakin näitä meitä.... Kuitenkin nämä keskustelut on olleet usein paljon tärkeämpiä kuin useimmat netin ulkopuolella.
Parasta illan jatkoa! Ja peruukki partsille...kunhan saa nämä säteet pois,on ollut vetämätön olla:)
- muumiaitee
Ira¤ kirjoitti:
mennään yhdessä metroon.
mutta minulla menis matkaan pari tuntia,ennen kuin oon Hesassa,ja nyt olen yömekko päällä tässä näpyttelemässä,,
- Ira¤
muumiaitee kirjoitti:
mutta minulla menis matkaan pari tuntia,ennen kuin oon Hesassa,ja nyt olen yömekko päällä tässä näpyttelemässä,,
jookos,minäkin olen täällä parin sentin hiukset päässä:)
- muumiaitee
Ira¤ kirjoitti:
jookos,minäkin olen täällä parin sentin hiukset päässä:)
mieskin jo nukahti,pelästys,kun heräis,että mihin vaimo on karannut.Ja belgi lähtis mun mukaan,ei päästäisi yksin mammaa yöhön,,
- Ira¤
muumiaitee kirjoitti:
mieskin jo nukahti,pelästys,kun heräis,että mihin vaimo on karannut.Ja belgi lähtis mun mukaan,ei päästäisi yksin mammaa yöhön,,
kaupungin yössä liikkua.Täytyy vissiin lähteä makaamaan,kun huippaa.Hyvää illan jatkoa:)
- keskenään
Ira¤ kirjoitti:
kaupungin yössä liikkua.Täytyy vissiin lähteä makaamaan,kun huippaa.Hyvää illan jatkoa:)
rekatut keskustelee...
aina samaa,keskustelaa EDES JOSKUS myös muitten kanssa!
hohoi, ira¤ ja muumiaitee!!!!!ja l.polku...?? - edelleen hämmentynyt
keskenään kirjoitti:
rekatut keskustelee...
hohoi, ira¤ ja muumiaitee!!!!!ja l.polku...??Siis mikä estää muita osallistumasta keskusteluun. Voi olla vähän vaikeaa keskustella muiden kanssa jos näitä muita ei palstalla näy.
- saman teen
edelleen hämmentynyt kirjoitti:
Siis mikä estää muita osallistumasta keskusteluun. Voi olla vähän vaikeaa keskustella muiden kanssa jos näitä muita ei palstalla näy.
kun muumi tuli linjalle,alkoi ira¤ keskustella VAIN hänen kanssaan.....kukahan aloitti ketjun?????
kysyn vaan! - muumiaitee
saman teen kirjoitti:
kun muumi tuli linjalle,alkoi ira¤ keskustella VAIN hänen kanssaan.....kukahan aloitti ketjun?????
kysyn vaan!jos tulin väliin! Ei ollut tarkoitus häiritä teidän keskusteluanne! Olen pahoillani,jos niin kävi!
- Ira¤
keskenään kirjoitti:
rekatut keskustelee...
hohoi, ira¤ ja muumiaitee!!!!!ja l.polku...??olin makaamassa,kun ristiselkä niin kipeä:)Yritän kyllä kirjoitella aina,kun vaan ennätän:)
- LPolku
muumiaitee kirjoitti:
jos tulin väliin! Ei ollut tarkoitus häiritä teidän keskusteluanne! Olen pahoillani,jos niin kävi!
sulle tossa äsken, kirjoitin pitkäänkin mutta kaikki on näköjään hävinnyt. Voi paska näitä suomi24:n alkeellisia systeemejä.
- muumiaitee
Ira¤ kirjoitti:
olin makaamassa,kun ristiselkä niin kipeä:)Yritän kyllä kirjoitella aina,kun vaan ennätän:)
olla samanlaisia anteeksi pyytelijöitä molemmat!Olin tässä koneella ihan itku silmissä.Mies kurkisteli että etkö jo tule nukkumaan,mikä sun on.Sanoin että kun on paha mieli taas.En tiedä,mitä teen,tämäkin sai taas itkemään.Hyvää yötä teille kaikille.Huomenna on parempi päivä.Kiitos kaikille,jotka olette minua jaksaneet tukea.
- Ira¤
muumiaitee kirjoitti:
olla samanlaisia anteeksi pyytelijöitä molemmat!Olin tässä koneella ihan itku silmissä.Mies kurkisteli että etkö jo tule nukkumaan,mikä sun on.Sanoin että kun on paha mieli taas.En tiedä,mitä teen,tämäkin sai taas itkemään.Hyvää yötä teille kaikille.Huomenna on parempi päivä.Kiitos kaikille,jotka olette minua jaksaneet tukea.
joskus sitä pahoittaa mielensä,vaikkei tarkoitus varmasti olekkaan.Kone takkuilee,hyvät yöt,toivottavasti huomenna on paremmin:)
- muumiaitee
Ira¤ kirjoitti:
joskus sitä pahoittaa mielensä,vaikkei tarkoitus varmasti olekkaan.Kone takkuilee,hyvät yöt,toivottavasti huomenna on paremmin:)
Ira,olen jo rauhoittunut.vilkaisin vielä,onko ketään linjalla.Toivottavasti sinun selkäkipu hellittää,ja saat nukutuksi!
- kaikille syöpäpotilaille
muumiaitee kirjoitti:
IRA¤,MUUMIAITEE,LPOLKU,,kaikki toisetkin
Rakas Isä suojassas,nukkua mun suo.
Enkelisi kaitsijaksi,
käske vuoteen luo! - muumiaitee
kaikille syöpäpotilaille kirjoitti:
IRA¤,MUUMIAITEE,LPOLKU,,kaikki toisetkin
Rakas Isä suojassas,nukkua mun suo.
Enkelisi kaitsijaksi,
käske vuoteen luo!Sanot kirjoittaneesi mulle pitkän viestin,mutta että se katosi.Meinasiksä vähän nuhdella muumiäiteetä ettei tunge itteään toisten keskustelun väliin,,?
- tässä.ja.nyt
saman teen kirjoitti:
kysyn vaan!Tuohan on nyt naivia.. Hei haloo!!
- tämä sitten
sitä kevyttä keskustelua?
- tässä.ja.nyt
:)))
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070