Onko d40 hyvä??????????????????????
nkon d40
7
1124
Vastaukset
- SteveThePirate
Kyl se o!!!!!!
- Hoo Koo
liikaa kompromisseja sisältää hän.
- D40
Itselläni on ko. kamera ollut puolisen vuotta. Lisäksi olen hankkinut pari objektiivia, tärkeimpänä VR 55-200. Varsinkin tuon telen hankkimisen jälkeen olen ollut ERITTÄIN tyytyväinen kameraani. Arvosteluja ja teknistä tietoa löytyy muualta (vaikka www.kenrockwell.com) joten en puutu niihin. Hinta-laatusuhteeltaan erinomainen kamera.
Esimerkkikuvia voit katsoa kuvaboksi -kansioistani
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/26jp8 mika-kesa-kameran-takaa-katsottuna-osa-i.html
(ei haittaa vaikka äänestäisit kuviani samalla...)- mainosta
Epäterävyyttä, muovimaista ihoa, ylikorostettuja värejä ja liikaa terävöintiä. Näillä argumenteilla kamera ei tee hyvää jälkeä.
- D40
mainosta kirjoitti:
Epäterävyyttä, muovimaista ihoa, ylikorostettuja värejä ja liikaa terävöintiä. Näillä argumenteilla kamera ei tee hyvää jälkeä.
Värien korostamisessa on kyse henk.koht mausta eli noita kuvia on jälkikäsitelty... Ja jos mielestäsi joku kuva on epätarkka niin sitten vika on ennemmin kuvaajassa kuin kamerassa.
- nikoni
Minulla on myös ko. kamera, ja olen ollut tyytyväinen. Oikeastaan ainut huono puoli on, että ainoastaan nikonin AF-S ja sigman HSM objektiivit tarkentavat ko. kamerassa automaattisesti.
- On se eri hyvä
Hyvä on.
Ihan yhtä hyvä kuin kaikki maailman ölympykset.
Mukaanlukien vanha E-1, ja tuleva E-3.
ölympys...maailman paras kamera...joo on se ölympys eri hyvä. On se. Hehkutetaan sitä täällä kaikki yhdessä...siis ÖLYMPYSSSSSSSSSSSSS!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318