Tallilla jossa käyn ratsastamassa, on yksi kesyhiiri. Se säälittää minua, se on vasta tullut sinne. Se saa vain ruuaksi kauraa, tai en tiedä ehkä välillä jotain salaattia jos sille muistetaan antaa. Sen häkissä, tai no terraariossa on yksi juoksupyörä, paljon heinää ja paljon purua. Tarviiko kesyhiiri kaverin? Onko sen hyvä olla?
Vastaukset 2
- :D-:D-:D
Jostain olen lukenut, etta uroshiiret voivat elaa yksinaan, ja joskus on jopa parempi niin. Tiedatko onko tama kyseinen hiiri uros vai naaras?:)
- hiiri tarvitseekaan
Mitä muuta hiiri tarvitsee? Parempi hiiren on elää kauralla kuin oskulla ja uroksen tulee ollakin yksin, sillä ne usein tappelevat toisen kuolemaan asti. Parempi olisi, jos hiiri saisi hevosenrehua välillä ;) Hiiri ei paljoa tuoreruokaa tarvitsekaan, kaikki eivät anna ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392371
- 47823
- 59804
Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää224661Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81587T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin7569- 47548
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k16534- 62532
- 42530